Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En hoe gaaf dat je de punten voor het Z binnen hebt!
 En hoe gaaf dat je de punten voor het Z binnen hebt! 
   Begin januari de kring, die telt dubbel dus het kan nog alle kanten op.
 Begin januari de kring, die telt dubbel dus het kan nog alle kanten op.
 komende zondag normale wedstrijd met em, vind ik altijd leuke plek om te rijden dus zin in! Kristall gaat ook erg fijn, lukt om haar met trens te rijden dus daar ben ik super blij mee. Morgen nog 1x alleen stappen en draven. Maandag mag de galop er weer bij
 komende zondag normale wedstrijd met em, vind ik altijd leuke plek om te rijden dus zin in! Kristall gaat ook erg fijn, lukt om haar met trens te rijden dus daar ben ik super blij mee. Morgen nog 1x alleen stappen en draven. Maandag mag de galop er weer bij  
                                                          Ik had zelf maar 1 proef gereden.
 Ik had zelf maar 1 proef gereden.  

Zo'n oefenwedstrijd is dan wel ideaal, kan je mooi even kijken waar je staat!
 Zo'n oefenwedstrijd is dan wel ideaal, kan je mooi even kijken waar je staat! Je werkt er ook hard voor!
 Je werkt er ook hard voor!    

dispensatie direct aangevraagd bij de KNHS omdat hij net 1 cm te klein is voor de subtop. Ik hoop eind januari ons debuut te kunnen maken. Eerst was het plan selectie rijden, maar afgelopen woensdag de 2de gehad en onderaan geëindigd. Ik was totaal niet fit, waardoor ik hem niet aan kon zetten en aan mijn zit houden, mijn teugels gleden constant door mijn handen en ik reed verkeerd wat ik vervolgens niet goed oploste wat -6 opleverde. Maargoed ook dat is paardrijden met een beperking. De 3de selectie zou de 14e alweer zijn, en ik heb nu gewoon even tijd nodig om bij te komen, plus dat het veld gewoon erg sterk is. 1ste selectie vertekende wat, waren nu veel meer deelnemers. En eerlijk, kijk ook wel meer uit naar ons subtop debuut dus gewoon de goede keuze. Ben nu aan het oriënteren op lussenteugels, heb ik dispensatie voor en dat gaat denk ik wel heel fijn zijn.
 dispensatie direct aangevraagd bij de KNHS omdat hij net 1 cm te klein is voor de subtop. Ik hoop eind januari ons debuut te kunnen maken. Eerst was het plan selectie rijden, maar afgelopen woensdag de 2de gehad en onderaan geëindigd. Ik was totaal niet fit, waardoor ik hem niet aan kon zetten en aan mijn zit houden, mijn teugels gleden constant door mijn handen en ik reed verkeerd wat ik vervolgens niet goed oploste wat -6 opleverde. Maargoed ook dat is paardrijden met een beperking. De 3de selectie zou de 14e alweer zijn, en ik heb nu gewoon even tijd nodig om bij te komen, plus dat het veld gewoon erg sterk is. 1ste selectie vertekende wat, waren nu veel meer deelnemers. En eerlijk, kijk ook wel meer uit naar ons subtop debuut dus gewoon de goede keuze. Ben nu aan het oriënteren op lussenteugels, heb ik dispensatie voor en dat gaat denk ik wel heel fijn zijn.  , gelukkig maar want vanaf morgen 2 weken lang 40 min
 , gelukkig maar want vanaf morgen 2 weken lang 40 min   luister wel een podcast onder het stappen zodat ik wat afleiding heb
 luister wel een podcast onder het stappen zodat ik wat afleiding heb   

Hopen dat je de dispensatie krijgt! En anders Karel maar gewoon opnieuw groter laten meten
 Hopen dat je de dispensatie krijgt! En anders Karel maar gewoon opnieuw groter laten meten   

wist al dat het eigenlijk wel goed moest komen maar toch fijn dat het nu officieel is
 wist al dat het eigenlijk wel goed moest komen maar toch fijn dat het nu officieel is   ons debuut is zondag 5 februari, kan echt niet wachten
 ons debuut is zondag 5 februari, kan echt niet wachten  En nee, het is nu echt 40 min stappen met Kristall, moet zeggen dat ik het nu aardig kan vullen. Vanaf volgende week vrijdag mag ik weer wat draf erbij volgens het nieuwe schema.
 En nee, het is nu echt 40 min stappen met Kristall, moet zeggen dat ik het nu aardig kan vullen. Vanaf volgende week vrijdag mag ik weer wat draf erbij volgens het nieuwe schema.  Lekker genieten straks tijdens jullie debuut!
  Lekker genieten straks tijdens jullie debuut!

Ze deed het fijn.
 Ze deed het fijn.                                                          En dan de week erop M2 debuut
 En dan de week erop M2 debuut 
 Fijn dat Miley daarna weer lekker ging!
 Fijn dat Miley daarna weer lekker ging!  

Ze staat inderdaad op een ijzer dat het afrollen van de voet bevordert.
 Ze staat inderdaad op een ijzer dat het afrollen van de voet bevordert.  Wordt wel heel vroeg, rubriek is tussen 08.00 en 09.00.
 Wordt wel heel vroeg, rubriek is tussen 08.00 en 09.00.                                                         

De h jury een 4 voor de middendraf en 2 voor het aanspringen, compleet terecht uiteraard maar daar tegenover voor de fijne onderdelen wel ook 6.5/7ens, uiteindelijk nog 185,5 punten. De C jury 1x een 7,5 op de middenstap en voor de rest alleen maar 5/6 terwijl er ook echt wel hele goede stukken tussen zaten, daar kwamen we op 173 uit. Uiteraard al met al zeker niet goed genoeg voor een plek in de top.
 De h jury een 4 voor de middendraf en 2 voor het aanspringen, compleet terecht uiteraard maar daar tegenover voor de fijne onderdelen wel ook 6.5/7ens, uiteindelijk nog 185,5 punten. De C jury 1x een 7,5 op de middenstap en voor de rest alleen maar 5/6 terwijl er ook echt wel hele goede stukken tussen zaten, daar kwamen we op 173 uit. Uiteraard al met al zeker niet goed genoeg voor een plek in de top.