Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
elise01 schreef:Ik heb mijn startkaart begin januari aangevraagd, en is ook nog niet binnen. Hoop maar dat die deze/volgende week komt want dan heb ik mn eerste wedstrijd al.
_Marleen_ schreef:Heey
Ik heb niet iemand gesproken, maar dit werd gezegd (automatisch)
Aanvragen die vóór 5 januari zijn aangevraagd worden uiterlijk tussen 23-26 jan verstuurd, aanvragen erna word na gestreeft om die tussen 30 jan en 2 feb te versturen.
xxx Marleen

hahaha
ik heb alles binnen..
Wat schetst onze verbazing, een uurtje later kregen we het bericht dat de startkaart+coupons toevallig diezelfde dag de deur uit waren gegaan
Jaa, wel heel erg toevallig. Afijn, we zijn allang blij dat we alles op tijd binnen hebben!
maar dat kan ik gelukkig zelf veranderen.
Aanvragen die vóór 5 januari zijn aangevraagd worden uiterlijk tussen 23-26 jan verstuurd, aanvragen erna word na gestreeft om die tussen 30 jan en 2 feb te versturen.
xxx Marleen
xxx Marleen
Mexxuna schreef:Renske_ : Weet je wel zeker dat jou spullen aangekomen zijn daar?
Mijn zusje had hem binnen 3 weken, en die van mij is 10 jan aangevraagd en wordt volgende week verstuurd!