Goofy44 schreef:Als je je eens echt verdiept in bitloos en hoe de hoofdstellen in werkelijkheid op het paard inwerken, dan zul je begrijpen, dat er sprake van enige onderbouweing moet zijn, als je wilt dat bitloos rijden bij dressuur in algemeenheid zou moeten worden toegelaten. (het topic gaat over: bitloos rijden zonder dispensatie, iedereen die bitloos wil rijden, zou dit moeten kunnen doen).
Ik heb de indruk dat dit verzoek, meer onderbouwing vereist. Alleen al om het in overweging te nemen is een goede onderbouwing nodig. Dan heb je nog geen besluit.
Goofy, wat bedoel je nu precies met 'onderbouwing'? Wat moeten we volgens jou kunnen onderbouwen wanneer we het hebben over de verschillende soorten bitloze optomingen en hun inwerking? En welke onderbouwing is er volgens jou nog meer nodig behalve wat ik in een vorige post (vorige pagina) al aangegeven heb?
Ik vind het fijn dat je meedenkt, maar heb je verder ook goede suggesties e.d.?
Verder schreef je de vorige keer:
Goofy44 schreef:Er schijnt ook een lobby te zijn bij de FEI om met een bepaald bitloos hoofdstel te mogen starten in internationale dressuur wedstrijden..
Waarna ik vroeg:
Jovarna schreef:Top! Heb je hier wat meer informatie over? Waar komt de lobby vandaan (welk land, welke organisatie e.d.)?
Wil je hier iets meer over vertellen?