Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frunnik schreef:Het is toch juist een goed iets dat het doorzitten in de L1 toch weer wordt veranderd naar lichtrijden? Vind dat juist een teken dat we toch niet voor niks naar de informatieavonden zijn geweest. Wordt er toch naar de leden geluisterd. Vind dit juist een applaus waard in plaats van een hoop kritiek, toch?????
frunnik schreef:Het is toch juist een goed iets dat het doorzitten in de L1 toch weer wordt veranderd naar lichtrijden? Vind dat juist een teken dat we toch niet voor niks naar de informatieavonden zijn geweest. Wordt er toch naar de leden geluisterd. Vind dit juist een applaus waard in plaats van een hoop kritiek, toch?????
mOmmii schreef:Mijn instructrice is ook geweest
Gelukkig worden de proeven op basis van ontspannen rijden, en daar hamert mijn lesgeefster op..
Ben wel benieuwt hoe de jury's het oplossen (vooral de al wat ouderen..)
Las net die vragen + antwoorden.
Ik vind het wel handiger als je doorzit met wijken, dan voel je je paard/pony veel beter aan dat met lichtrijden, vind ik dan.
Maar het is idd wel raar voor erg gestresste paarden, want die zullen dan toch alleen maar willen galoperen..
Wordt het nou doorzitten of lichtrijden??
GeaB schreef:Ze hebben het veranderd op de site van de KNHS, want het stond foutief vermeld. Vraag 29 ziet er nu als volgt uit:
KarinvdM schreef:Ach, op deze manier zijn bepaalde verslavingen best zinvol...
cornelie schreef:Dat werd trouwens al gemeld op de info avond waar ik ben geweest en dat is ook al een tijdje geleden.
CGJ12 schreef:Je dacht toch ook niet dat ik hier voor de kat zijn poedersuiker zat te posten........
Aimee schreef:CGJ12 schreef:Je dacht toch ook niet dat ik hier voor de kat zijn poedersuiker zat te posten........
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon direct contact opneemt en je aanmeld voor een commissie ofzo, als je toch zo graag een woordje mee wil praten....
Aimee schreef:Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon direct contact opneemt en je aanmeld voor een commissie ofzo, als je toch zo graag een woordje mee wil praten....
CGJ12 schreef:Dit is stukken effectiever.......
Commissieleden zijn per defnitie risicomijdend. Die durven nooit wat te beslissen. Daarom is het ook zo belangrijk om bepaalde onderwerpen vanuit het veld te "sturen".
Zonder Bokt had heel Nederland in ieder geval aan de HELM gemoeten..... Zeker weten!
Aimee schreef:Da's indirecte invloed Karin, als ie direct gehoord wil worden en daadwerkelijk invloed wil hebben, zijn daar veel betere wegen voor.
Alanta schreef:Ik vond het ook al een beetje vreemd, ze hebben het erover dat het in de B en L te stressvol is voor jonge paarden om halt te houden bij het begin van de proef en dan gaan ze wel zeggen: doorzitten in de L1, alsof dat wel goed is voor jonge paarden met amazones en/of ruiters die (nog) geen onafhankelijke zit hebben. Het lijkt mij inderdaad beter om in de L1 gewoon nog te lichtrijden.