Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjappie schreef:Trouwens, is het tegenwoordig niet zo dat je niet meer met een zweep om de ring mag rijden? Ik zag het namelijk Sven vrijdag ook doen (en las hier dat Edward het ook deed). Of geldt dat alleen voor internationale wedstrijden?
sanne_ schreef:dit is een ironische manier van schrijven.
sanne_ schreef:Kijk eens rond op een lokale wedstrijd en zoek eens zo een achterbeen op.
sanne_ schreef:O en (Kaja) nog even wat. Noem me vooral geen penny. Dan word ik zometeen nog boos ook.
sanne_ schreef:What the f*ck heeft Ken van Barbie trouwens met dit hele topic te maken?!
Als je mijn vergelijkingen niet waardeert, doe er dan niet nog een schepje bovenop!
sanne_ schreef:Ho ho.
Ik lees mijn woorden steeds opnieuw verdraaid.
Tijd voor uitleg?
Er zijn heel wat negatieve woorden over Edward Gal en Lingh geplaatst. Met mijn post heb ik aan willen geven dat ik jullie kritiek erg overdreven vindt. Daarbij heb ik zelf ook overdreven, dit is een ironische manier van schrijven. Dat wordt in de Nederlandse literatuur zeer vaak toegepast om het standpunt van de auteur te verduidelijken. Als we dan met termen als 'begrijpend lezen' gaan gooien, doe het dan tegen een basisschoolleerling die dat 'vak' nog krijgt aangeboden. Ik geloof dat ik dat niveau toch wel ontgroeid ben.
Aimee schreef:Aha.... dan vergelijk ik het even met Athene, waar ze foutloos door de baan ging.... zelfs stil kon staan.... géén spanningsfoutjes toonde..... en wel ook vreselijk spectaculair door de baan ging.... reedt ze nu dan echt beduidend beter?
Over Lucky times: dat vind ik ook een wereldbeest, maarrrr.... die piaffe is eigenlijk niet echt een piaffe.... hij treed totaal niet onder de massa.... blijft gewoon lang in z'n lijf en trekt de hakken naar de staart, wèl blijft ie mooi in takt en worden de benen huizenhoog opgetild, maar piaffe.... hmmmm.....
Kaja schreef:Ja Sjappie
( hmmm... ik vind het nog steeds een vreemde naam om in te typen, net alsof ik je uitscheld...) je hebt het helemaal bij het rechte eind!!! Maar daarnaast blijft het begrijpend lezen van de Nederlandse taal een hekel punt!!
En over de achterhand van Lingh.... viel mij ook al op in Las Vegas en daar was hij nog niet zo moe als in Nijmegen!!
Dit is dus geen gekat, maar een constatering!!
Mireille1970 schreef:Ik vond Anky ook beter dan in Athene. Je kon nu ook eindelijk gewoon genieten van ieder moment in de proef zonder de angst te hebben dat hij een fout ging maken of te druk zou worden of kijkerig. Hij was er van begin tot einde...
Suzanne F. schreef:Magique schreef:Zeg me dat deze gefotoshopped is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mireille1970 schreef:Oeps ben het vaak met je eens maar als er één gaat zitten is het juist Lucky Times... die zet het achterbeen juist zo ver mooi onder.... Dat is waar hij zo op scoort... Die lengte in zijn lijf wordt dan echt optimaal benut.
Sjappie schreef:
(Hihi, Sjappie is ook niet echt een positief woord, het betekent: winderig, opschepperig ventje (ben ik totaal niet natuurlijk), maar het ligt wel lekker in de mond)
Verder ben ik het met je eens over Las Vegas, vond ik ook.
Verder vind ik de vergelijking van Sanne tussen Lingh en lokale wedstrijden misplaatst, dat is inderdaad appels met peren vergelijken. Ik vind Lingh een geweldig paard met een fantastische uitstraling. Edward heeft heel veel gevoel en haalt het beste naar boven bij Lingh. En dat hij momenteel de enige is die Anky het moeilijk maakt, daar is geen twijfel over mogelijk (pas op Nadine Capellman komt terug met het zevende wereldwonder.
Mireille1970 schreef:Ik vond Anky ook beter dan in Athene. Je kon nu ook eindelijk gewoon genieten van ieder moment in de proef zonder de angst te hebben dat hij een fout ging maken of te druk zou worden of kijkerig. Hij was er van begin tot einde...
Kimble schreef:
Wie steelt er hier mijn foto's???
Wat maakt het toch allemaal ook uit.
Vergeet niet dat Anky al heel wat jaartjes meer ervaring heeft op dit niveau dan Edward.
Zijn tijd komt heus nog wel!