Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmiekie schreef:maar het klopt gewoon niet !!!haha trouwens laat ik eens een +je noemen van anky dr proef, ik vond die pirouetten erg mooi, al vond ik die van edward ook goed alleen ietsje groot. nu nog even wat positiefs en meer een vraag is t ?? of iki het nou goed zie ?? Als ik kijk naar de passage van salinero vind ik m achter onregelmatig ondertreden?!! zijn er meer mensen die dit zijn opgevallen??!!
missmiekie schreef:ja het valt mij op, dat hij niet helemaal zuiver is achter, hij treedt gewoon niet goed onder, iig niet met beide benen evenver, ik had pas geleden een filmpje ergens van anky tijdens athene en toen heb ik die in de slowmotion gezet en toen gekeken, maar dan valt het nog meer op. beetje zoals rusty jamaar ja niet helemaal zuiver, voor mijn gevoel en zicht, ach ja, zij krijgt dr punten ermee dus ja niks aan de hand toch
MissSisa schreef:missmiekie schreef:ja het valt mij op, dat hij niet helemaal zuiver is achter, hij treedt gewoon niet goed onder, iig niet met beide benen evenver, ik had pas geleden een filmpje ergens van anky tijdens athene en toen heb ik die in de slowmotion gezet en toen gekeken, maar dan valt het nog meer op. beetje zoals rusty jamaar ja niet helemaal zuiver, voor mijn gevoel en zicht, ach ja, zij krijgt dr punten ermee dus ja niks aan de hand toch
Dat paard van Dover dan in de eners........... Die kwam bijna niet meer van zn plek..........
Tyrza schreef:Ik had tijdens Athene iets meer kippenvel dan vandaag met Salinero. Vraag me niet waarom... Er had trouwens 1 jurylid Anky op de 3e plaats gezet, ben benieuwd welke?
Die Mac Donald had ook een geweldige kurLeuk, zoals ze het publiek erbij betrok!
Robert Dover reed correct, maar bij hem miste ik iets wat ik bij Sven wel zag.
En Ling was geweldigAlleen vind ik persoonlijk dat de stijlen in zijn muziek iets te ver uit elkaar liggen. Ik vind zowel de house als de native muziek buiten dat wel prachtig hoor!
Ook de lijn die hij in de kur heeft kunnen best wat moeilijker, zeker weten!
MissSisa schreef:Tyrza schreef:Ik had tijdens Athene iets meer kippenvel dan vandaag met Salinero. Vraag me niet waarom... Er had trouwens 1 jurylid Anky op de 3e plaats gezet, ben benieuwd welke?
Die Mac Donald had ook een geweldige kurLeuk, zoals ze het publiek erbij betrok!
Robert Dover reed correct, maar bij hem miste ik iets wat ik bij Sven wel zag.
En Ling was geweldigAlleen vind ik persoonlijk dat de stijlen in zijn muziek iets te ver uit elkaar liggen. Ik vind zowel de house als de native muziek buiten dat wel prachtig hoor!
Ook de lijn die hij in de kur heeft kunnen best wat moeilijker, zeker weten!
Bij Anky kreeg ik helemaal geen kippenvel.Bij Lingh en Edward daarentegen wel.
Hij heeft idd een aparte muziek keuze, je moet ervan houden.
love_sander schreef:Ik deze keer ook alleen bij Edward.. Vond hem meer mooie momenten hebben. De jury's moeten natuurlijk wel 'De Anky' jureren. Anky had een kleine fout met het aanspringen, er zat een stotering in, Edward was daarintegen foutloos. Maar goed, 1e en 2e zoals altijd.
janne schreef:ik heb natuurlijk weer gemist grrr.
is er nog ergens een herhaling te zien op internet ofzo?
MissSisa schreef:love_sander schreef:Ik deze keer ook alleen bij Edward.. Vond hem meer mooie momenten hebben. De jury's moeten natuurlijk wel 'De Anky' jureren. Anky had een kleine fout met het aanspringen, er zat een stotering in, Edward was daarintegen foutloos. Maar goed, 1e en 2e zoals altijd.
FOUT!!!![]()
Wat te denken van het NK???
Als Lingh nog een paar keer beter loopt dan Salinero dan kunnen ze toch niet meer om hem heen........
Elisa2 schreef:Ik vondt Edward ook beter.. Salinero heeft iets expressiefs..dat beetje wat Lingh nog moet krijgen..al is Lingh bloedmooi..ik denk dat ze over een tijdje niet meer om hem heen kunnen..dan moet Anky weer de'r best gaan doen :-b
MissSisa schreef:Nog even een opmerking over de kur van Edward en Lingh........
Het einde is niet mooi, zo abrupt. Halve volte(???) en staan.......... Had wel wat meer verwacht.