Wereldbeker Las Vegas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re: Wereldbeker Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:58

maar het klopt gewoon niet !!! Tong uitsteken haha trouwens laat ik eens een +je noemen van anky dr proef, ik vond die pirouetten erg mooi, al vond ik die van edward ook goed alleen ietsje groot. nu nog even wat positiefs en meer een vraag is t ?? of iki het nou goed zie ?? Als ik kijk naar de passage van salinero vind ik m achter onregelmatig ondertreden?!! zijn er meer mensen die dit zijn opgevallen??!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:01

missmiekie schreef:
maar het klopt gewoon niet !!! Tong uitsteken haha trouwens laat ik eens een +je noemen van anky dr proef, ik vond die pirouetten erg mooi, al vond ik die van edward ook goed alleen ietsje groot. nu nog even wat positiefs en meer een vraag is t ?? of iki het nou goed zie ?? Als ik kijk naar de passage van salinero vind ik m achter onregelmatig ondertreden?!! zijn er meer mensen die dit zijn opgevallen??!!

Onregelmatig??? Nee, dat is mij dan ontgaan................. Ach Salinero komt hoog van de grond en dat scoort nou eenmaal. Rusty was in de piaffe en passage ook altijd niet helemaal zuiver en die kreeg zn punten ook wel.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:04

ja het valt mij op, dat hij niet helemaal zuiver is achter, hij treedt gewoon niet goed onder, iig niet met beide benen evenver, ik had pas geleden een filmpje ergens van anky tijdens athene en toen heb ik die in de slowmotion gezet en toen gekeken, maar dan valt het nog meer op. beetje zoals rusty ja Tong uitsteken maar ja niet helemaal zuiver, voor mijn gevoel en zicht, ach ja, zij krijgt dr punten ermee dus ja niks aan de hand toch Tong uitsteken

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:07

missmiekie schreef:
ja het valt mij op, dat hij niet helemaal zuiver is achter, hij treedt gewoon niet goed onder, iig niet met beide benen evenver, ik had pas geleden een filmpje ergens van anky tijdens athene en toen heb ik die in de slowmotion gezet en toen gekeken, maar dan valt het nog meer op. beetje zoals rusty ja Tong uitsteken maar ja niet helemaal zuiver, voor mijn gevoel en zicht, ach ja, zij krijgt dr punten ermee dus ja niks aan de hand toch Tong uitsteken

Als die het zoals Rusty doet dan ben ik blind.......... Clown
Rusty was gewoon het toppunt van een discussie op het gebied van passage en piaffe......... Dat die daarvoor punten kreeg.

Dat paard van Dover dan in de eners........... Die kwam bijna niet meer van zn plek..........

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:08

MissSisa schreef:
missmiekie schreef:

Dat paard van Dover dan in de eners........... Die kwam bijna niet meer van zn plek..........

Idd dat zag ik ook. En wat strekte die van Gal netjes....En die van Anky ging een beetje door het been met aanspringen van galop.. Jammer dat er geen springen op kwam!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:12

tja ach Tong uitsteken het valt mij gewoon op!! ach ja, boeiend zolang zij er dr punten mee krijgt en het paard er geen last van heeft ga ik me er niet druk om maken

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:44

Ik had tijdens Athene iets meer kippenvel dan vandaag met Salinero. Vraag me niet waarom... Er had trouwens 1 jurylid Anky op de 3e plaats gezet, ben benieuwd welke?

Die Mac Donald had ook een geweldige kur Ja Leuk, zoals ze het publiek erbij betrok!

Robert Dover reed correct, maar bij hem miste ik iets wat ik bij Sven wel zag.

En Ling was geweldig Ja Alleen vind ik persoonlijk dat de stijlen in zijn muziek iets te ver uit elkaar liggen. Ik vind zowel de house als de native muziek buiten dat wel prachtig hoor!
Ook de lijn die hij in de kur heeft kunnen best wat moeilijker, zeker weten!

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:46

ik heb natuurlijk weer gemist grrr.
is er nog ergens een herhaling te zien op internet ofzo?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:47

Tyrza schreef:
Ik had tijdens Athene iets meer kippenvel dan vandaag met Salinero. Vraag me niet waarom... Er had trouwens 1 jurylid Anky op de 3e plaats gezet, ben benieuwd welke?

Die Mac Donald had ook een geweldige kur Ja Leuk, zoals ze het publiek erbij betrok!

En Ling was geweldig Ja Alleen vind ik persoonlijk dat de stijlen in zijn muziek iets te ver uit elkaar liggen. Ik vind zowel de house als de native muziek buiten dat wel prachtig hoor!

Bij Anky kreeg ik helemaal geen kippenvel. Bij Lingh en Edward daarentegen wel.
Hij heeft idd een aparte muziek keuze, je moet ervan houden.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:50

MissSisa schreef:
Tyrza schreef:

Bij Anky kreeg ik helemaal geen kippenvel. Bij Lingh en Edward daarentegen wel.
Hij heeft idd een aparte muziek keuze, je moet ervan houden.

Ik deze keer ook alleen bij Edward.. Vond hem meer mooie momenten hebben. De jury's moeten natuurlijk wel 'De Anky' jureren. Anky had een kleine fout met het aanspringen, er zat een stotering in, Edward was daarintegen foutloos. Maar goed, 1e en 2e zoals altijd.

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:52

Behalve dat MacDonald een leuke kur heeft vind ik ook dat ze een geweldig paard heeft. En Dover vond ik niet speciaal( wat een geweldige lange stelten heeft dat beest toch). Bij Sven zie je wel wat fouten, maar ikv ond hem echt niet slecht.

Edward en Lingh waren gewoon fantastisch, ech tgeen woorden voor. Anky vond ik persoonlijk niet echt sterk en liet wat grote steken vallen. Het verschil wat je wel tussen Edward +Lingh en Anky + Salinero ziet, is dat Salinero veel meer bevestigd was (vond ik), misschien dat dat toch het beetje extra was.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:52

love_sander schreef:
Ik deze keer ook alleen bij Edward.. Vond hem meer mooie momenten hebben. De jury's moeten natuurlijk wel 'De Anky' jureren. Anky had een kleine fout met het aanspringen, er zat een stotering in, Edward was daarintegen foutloos. Maar goed, 1e en 2e zoals altijd.

FOUT!!! Clown
Wat te denken van het NK???
Als Lingh nog een paar keer beter loopt dan Salinero dan kunnen ze toch niet meer om hem heen........ Knipoog

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:53

janne schreef:
ik heb natuurlijk weer gemist grrr.
is er nog ergens een herhaling te zien op internet ofzo?

Ik heb hem opgenomen

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:54

MissSisa schreef:
love_sander schreef:

FOUT!!! Clown
Wat te denken van het NK???
Als Lingh nog een paar keer beter loopt dan Salinero dan kunnen ze toch niet meer om hem heen........ Knipoog

Haha ja toen won hij.. Maar okéé.. Clown
Nee, Edward vond ik deze keer echt beter, maar wie ben ik omdat te zeggen??

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:58

Of het nu Anky of Edward is, hoe dan ook is dit weer goed voor de sport Ja

Er waren nu zelfs 4 combinaties boven de 80%!!!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:58

Ik vondt Edward ook beter.. Salinero heeft iets expressiefs..dat beetje wat Lingh nog moet krijgen..al is Lingh bloedmooi..ik denk dat ze over een tijdje niet meer om hem heen kunnen..dan moet Anky weer de'r best gaan doen :-b

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:00

Elisa2 schreef:
Ik vondt Edward ook beter.. Salinero heeft iets expressiefs..dat beetje wat Lingh nog moet krijgen..al is Lingh bloedmooi..ik denk dat ze over een tijdje niet meer om hem heen kunnen..dan moet Anky weer de'r best gaan doen :-b

Ja, het word haast saai dat Anky steeds wint. Al vind ik Anky heel goed hoor.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:02

Ik vond het over het algemeen bij Edward wat vloeiender uitzien. Salinero heeft echter veel meer afdruk in alle gangen, als je ziet hoe hij doorspringt in de appuymenten, daarin blijft Lingh toch iets vlakker.
Toch vond ik Edward qua rijden net iets beter alleen denk ik dat Anky gewoon hoger scoort met haar muziek en artistieke waarde. Zij heeft bijna bij elke gang, oefening een ander deuntje, terwijl je dit echt niet merkt! Dat is knap!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe kür van Edward.

Verder vond ik Brentina er super aanstaan, wat gaat die correct door de ring zeg! Alleen de opbouw van de kür, ze begint direct met pirouettes en changementen, dat vind ik jammer, ze bouwt niet iets op. Ik vond de muziek wel stukken beter, eerst had ze van die toeters en bellen blazen-muziek, typisch Amerikaans.

Ik vond Sven ook super zeg! Het begin wat lauwtjes, maar na die galop begon Barclay te passageren van heb ik jou daar! Je zag Sven ook genieten, echt goed voor de dressuursport in NL.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:03

vond Edward ook 'adembenemender' om te zien dan Anky, had bij hem ook kippenvel. toch ligt dit er ook een beetje aan dat ik Lingh meer uitstraling vind hebben dan Salinero...
Maar toch 85 en 86%, das toch allebei bijzonder! Heeel heel goed en heel heel heel goed... what's the difference...

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:08

De jury's moeten natuurlijk wel 'Anky' jureren. Ik denk toch dat ze een beetje het gevoel hebben;

'Ze is gewoon de beste'

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:11

Vannacht om 00.20 uur is er een herhaling van journaal en daarna Studio Sport. Als dezelfde volgorde aan gehouden wordt, reken er dan maar op dat paardensport zo ongeveer rond kwart over 2/half 3 snachts wordt uitgezonden. Mensen die de uitzending vanmiddag dus hebben gemist, kunnen vannacht weer meegenieten of opnemen Lachen

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:12

kheb het opgenomen...vond edward beter...di emiddedraf!! *kwijl*
Lingh is gewoon een geweldig beest die moest winnen!!
mjaa jury beslist Boos!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:13

Nog even een opmerking over de kur van Edward en Lingh........

Het einde is niet mooi, zo abrupt. Halve volte(???) en staan.......... Had wel wat meer verwacht.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:16

MissSisa schreef:
Nog even een opmerking over de kur van Edward en Lingh........

Het einde is niet mooi, zo abrupt. Halve volte(???) en staan.......... Had wel wat meer verwacht.

Dat kan ik me niet meer goed voor de geest halen.. Maar op een gegeven moment vond ik zijn musiek ook niet meer hoorbaar voor een kür worden.. Toen het iets als DJ music werd vond ik het te ruig. Die van anky is echt genieten hoe het paard alles op de muziek doet. En hoe ze mee gaat zingen *Kwijl*

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:22

Ja Anky's muziek is idd super! Ik vondt Edwards muziek niet zo mooi,het einde was idd abrupt,had het ook nog heel niet verwacht,