Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sheda schreef:Vanmiddag heeft mijn dochter haar Kür gereden (Ja Shanna, die van jou) en dat ging gelukkig heel goed,
wel een paar kleine foutjes maar geen echte missers.
Ze was 8e van de 12 dus dat was nie verkeerd in een sterk deelnemersveld.
Moest alleen wel lachen om die patsers op van die quads en motorstepjes, getver
rijkeouderskindjes metveelstedureponys en dikke vrachtwagens errugggggg
Maar alle lof voor de organisatie, alles perfekt geregeld en iedereen goed te pas.
Wij komen beslist weer terug in Almelo, volgend jaar bij de paarden.
En iedereen die nog start, veel succes en erg veel plezier
Citaat:Wie was ze?
Ik heb namelijk de kür ook geschreven (wel zo leuk als je hem 2 jaar gereden hebt), dus ik ben wel benieuwd!
Casca schreef:Voor ons is het helemaal makkelijk, we hebben geen trailer nodigIk sta bij stal frielink: als je op het losrijterrein rijdt grenzen onze weides aan die van de ruiterdagen.. Wel makkelijk, onze paarden kunnen overal langzaam aan wennen en tijdens de ruiterdagen is het een halve minuut stappen en je bent er
Citaat:maar waarom zo over die quads en motorstepjes :S
wij hebbe zelf ook 2 quads voor de wedstrijde.. niks mis mee toch.
het is gewoon makkelijk om mee op en neer te rijden.
en voor me broertje want die geeft niks om paarden of pony's.
maar dan zijn we echt niet gelijk patsers hoor!!
en grote veewagens.. als je het kan betalen waarom dan niet??
sheda schreef:Citaat:Wie was ze?
Ik heb namelijk de kür ook geschreven (wel zo leuk als je hem 2 jaar gereden hebt), dus ik ben wel benieuwd!
Dat was Rosan.
ladyenpippi schreef:hey er waren foto's gemaakt weet iemand misschien waar die op staan?
Citaat:Ja idd ik zoek ze ook...
tummielover schreef:wie weet of er van het springen nog foto's zijn gemaakt?
Casca schreef:Voor ons is het helemaal makkelijk, we hebben geen trailer nodigIk sta bij stal frielink: als je op het losrijterrein rijdt grenzen onze weides aan die van de ruiterdagen.. Wel makkelijk, onze paarden kunnen overal langzaam aan wennen en tijdens de ruiterdagen is het een halve minuut stappen en je bent er