chickey schreef:Hoe kan iemand met fouten in de kur nou eerder goud verdienen dan iemand die zo goed als foutloos rijdt?
Ja dat begrijp ik ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Georgette schreef:Gister keken wij het dus even op school en als Ulla een fout maakte, juichten we gewoon
)
chickey schreef:Hoe kan iemand met fouten in de kur nou eerder goud verdienen dan iemand die zo goed als foutloos rijdt?
alabastro"]
Foutloos?
Wie reed er foutloos?
En de medaille is niet enkel van de kür, waarvan ik trouwens al gezegd heb dat die van Anky de beste was. Over de hele lijn had ik het Salzgeber gegund.
[/quote]
[quote="chickey schreef:Hoe kan iemand met fouten in de kur nou eerder goud verdienen dan iemand die zo goed als foutloos rijdt?
Ik had mn mams al geïnstrueerd om de video aan te zetten want die ontknoping wilde ik eigenlijk niet missen. Dus vanmorgen zitten kijken, ik zat echt met kippenvel op mn armen die kur te kijken, zooooo gaaf! Die bewegingen van Salinero en die muziek eronder, super!
Ik wist natuurlijk de uitslag al, maar zat toch onwijs op de foutjes van Ulla te letten enzo
Ik vind het zo gigantisch knap, na 4 jaar met een totaal ander, nieuw, jonger paard de prestatie herhalen of eigenlijk voorbijstreven, niet te geloven! Citaat:Ik krijg die muziek waar ze haar wissels op maakte maar niet uit mijn hoofd.
Met 'Jojo' op 538 blijft het maar doormalen: "Tamtadam tadam, tadadadadam..."
En zoo mooi paste dat onder dat uitstrekken enzo.... Echt kippenvel!
Jemig, das toch niet om aan te horen? Of ben ik de enige? Okay; toe maar, ik ben er klaar voor, kritiek richting Nina/Picasso.