pavo cup selectie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:02

een paar maar helaas niet zulke beste!, heb ze nog niet op mijn pc!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:04

Ik ben vandaag geweest maar wederom voornamelijk bij de CK, vind dat toch wel heel erg leuk.

De presentatie van de 4 en 5 jarigen heb ik wel gezien. En bij de vierjarigen is de NRPS hengst aan kop gezet. Remiro ( Rico x Pantheon x Frostwind) Best aansprekend paard, maar vond dat hij wat naar achteren bewoog.

De 638 Montecristo x Burggraaf x Gag ( lijntje Sarabande) vond ik ook een van de betere vierjarigen. Aansprekend dier!
Alleen vind ik wel dat de ruiter een haarnetje in moet doen Knipoog
Verder vond ik de kwaliteit in de presentatie redelijk. Enkele uitschieters en persoonlijk vond ik er maar een hele aparte tussen zitten: De Jazz x Fruhling, wat een beweging zat er in dat dier, jammer dat ze wat kort in de hals bleef!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:05

heb je de schimmeljazz in de laatste groep gezien pipo? Van de 3-jarige merries

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:06

Ik dacht eerst echt dat het een meid was die een los netje droeg, echt geeeen porem dat matje

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:08

Samsam schreef:
Baal een beetje over wat er hier geïnsunueerd wordt, ben net thuis, mijn oma ligt op sterven en daar ben ik de hele middag geweest.
De hele wereld mag van mij weten dat Samsam 60 punten liep en er het zijne van denken! Ik ben en blijf superblij met mijn beest!

ZO mag ik het horen! Wat naar van je oma.
Maar je paard blijft hetzelfde paard als vanmorgen, toch?

En trouwens, dit jaar boven de 60 halen is al een hele prestatie. Ik hoorde dat Sammie wat onder de indruk was van de omgeving? Is ook niet raar.

Ruiters/amazones zonder haarnetje staan voor BANKETSTAAF Knipoog Haha! hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:10

Samsam schreef:
heb je de schimmeljazz in de laatste groep gezien pipo? Van de 3-jarige merries

Ja die heb ik gezien.........maar welk nr, want ik ben aan het zoeken in mijn boekje.

Veel hele fijne paarden gezien tijdens de CK. Niet zoveel fijne paarden en veulens als in Overijssel afgelopen dinsdag, maar toch echt een groep paarden met kwaliteit. Overijssel en Gelderland steken echt aan kop met de rijpaarden! Alleen vond ik de veulens wat tegenvallen, de Quattro vond ik een heel knap ding, maar die heb ik niet zien bewegen.

Bij de merries waren mijn favoriet: De Olivi, de Goodtimes, de Odermus. Voor de familie van Norel was het heel erg leuk dat de Darlingtonmerrie dagkampioen werd, maar persoonlijk had ik liever de Olivi gehad. Die ging beter over de benen. De Darlington was wat kortbenig en had een zweefdrafje. De Olivi was gewoon fantastisch!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:10

Je hoeft je zeker niet voor Sam te schamen,
zoals ik al zei vond ik dat er aardig wat geweld rondliep en ook kon je bij veel paarden zien dat die al een behoorlijk intensieve training hebben genoten.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:11

Jazeker Sjuim, als Skyline zelfs maar 67 punten haalt... (ik ben er nog steeds helemaal onder de indruk van Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:12

Samsam je laat je toch niet op de kast jagen door dat stel! Kom zeg! Tuurlijk schaam je je niet voor die punten, je hebt een hardstikke fijn paard en de rest moet je laten zeiken.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:13

Ja met losrijden was heel rustig en toen hij de ring inkwam was hij wat geïmponeerd door de entourage, diana was ook erg bang om hem leeg te rijden en deed nogal voorzichtig en rustig aan terwijl (achteraf gezien) ze hem beter er nog wat extra aan had kunnen zetten. Neemt niet weg dat dat alles hoogstens een paar punten gescheeld had, ze vonden hem gewoon niet apart genoeg, klaar!
Ik blijf super blij met mijn braverd die weer super zijn best deed!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:14

Missouri schreef:
Jazeker Sjuim, als Skyline zelfs maar 67 punten haalt... (ik ben er nog steeds helemaal onder de indruk van Knipoog )

Ik dus ook...
Hij ging echt indrukwekkend de baan door, misschien met een ietwat strakke bovenlijn.
Maar zoveel takt en gedragenheid. In de zijgangen bleef hij net zo mooi doormacheren, echt super.
Ik sta dan ook echt versteld van Juud, vind het jammer dat ik haar niet heb kunnen zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:16

Die Democraat Verward Dat strakke beestje met dat stijve achterbeen Verward Ik vroeg mij eerder af wat dat dier in de halve finale moest gaan doen.

De kleur vond ik wel mooi van dat dier trouwens Haha!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:16

Pipo schreef:
Ja die heb ik gezien.........maar welk nr, want ik ben aan het zoeken in mijn boekje.
!

604 , zou in de eerste groep, maar heeft in de laatste gestart, super bewegen, wat bemerkingen op bovenlijn.
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 15-07-04 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:20

Die mocht net niet mee voor het formeren van de kopgroep he! Jammer, aansprekend dier! Maar er was ook veel kwaliteit bij de driejarigen hoor!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:22

Pipo schreef:
Die Democraat Verward Dat strakke beestje met dat stijve achterbeen Verward Ik vroeg mij eerder af wat dat dier in de halve finale moest gaan doen.

De kleur vond ik wel mooi van dat dier trouwens Haha!

JAHAA! Dat vind ik dus ECHT een stoere knol he! Maar de laatste keer dat ik 'm zag was eind mei in Oss, toen was hij mager zeg...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:24

Vandaag was hij behoorlijk opgevuld hoor Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:36

Gaat iemand me nog vertellen dat ze in Ermelo altijd VEEEEEEEEEEL strenger zijn dan in Veghel? Knipoog Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:38

Missouri schreef:
Gaat iemand me nog vertellen dat ze in Ermelo altijd VEEEEEEEEEEL strenger zijn dan in Veghel? Knipoog Schijnheilig

Ligt eraan wie er keurt he Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:39

Wie stond er in Ermelo, en wie staat er in Veghel? Iemand? Haha!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:43

Yes! Mijn instructrice Karen Galema mag ook door met Amstelland's Tommy (67 punten). OK dan! Ze krijgt het nog druk in die halve finale, ze was ook al door met Tatoo. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:49

Bij de vierjarigen stonden Cor Loeffen en Johan Hamminga.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:56

Wie komen er te staan in Tolbert?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:17

Samsam schreef:
Baal een beetje over wat er hier geïnsunueerd wordt, ben net thuis, mijn oma ligt op sterven en daar ben ik de hele middag geweest.
De hele wereld mag van mij weten dat Samsam 60 punten liep en er het zijne van denken! Ik ben en blijf superblij met mijn beest!

Misschien dat mensen nu eens een keer eerst gaan nadenken voor ze gaan lopen zeuren,...

Op zijn Brabants: eerst kijken, dan kwijken,...

Sam, jammer van je punten, en sterkte met je oma!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:20

Zo is het Anouk, helemaal mee eens als echte import-Brabo Haha!

Ik vind Sam nog steeds een van de betere Boktpaarden!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 01:25

Nou degene die allemaal nog moeten rijden, allemaal erg veel succes!!