Ik had wel gewoon dik winst met 202 en 207, en ik zot nog geen 2% van nummer 1 af. Gewoon balen dat ze nu juist niet te rijden is. Maar gewoon
te weinig voor een lintje, en dat waren dus hele dure foutjes die we gemaakt hebben.
Maarja ach, ergens denk ik ook. Ik sta er wel bij met mijn eigen betaalde, zelf opgeleide, bonte pony. Zonder bloed of afstamming. Gewoon doodnormale Nina. Voor mij blijft ze toch de beste, want ze mag lekker mee met mij naar huis
Dat kan niet iedereen boven mij zeggen
Ook iets waard toch
En ze is gewoon 7e van heel Limburg!!
Ik snap je frustratie ergens wel hoor, ben ook zo'n perfectionist, maar probeer niet te hard voor jezelf te zijn.
lekker simpel 80/90 om mee te beginnen, ik heb er echt zin in maar tegelijkertijd wat voelt het spannend na al die tijd
is nochtans volledig overdekt allemaal maar goed ja, Belgen en logica. Ik baal er wel beetje van, de wedstrijd is uitgesteld naar volgende week maar dan heb ik helaas al iets gepland. Nu nog enkel het kampioenschap eind februari (als ik die ***kur ooit klaar krijg haha) en dan maar wachten tot de offciele wedstrijden in het zomerseizoen terug beginnen. 

Beide rondjes helaas 4 punten, ik ben zo boos op mezelf
want beide keren was het uiteraard mijn schuld. Die stomme 90cm is voor mijn paard echt het probleem niet