Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:38

vraagje voor de mensen die op een pensionstal staan;

wat vind de eigenaar van de stal er van al je mee wilt doen?
veel stallen heb je maar een beperkte tijd voor je paard en moet je nu maar dan normaal rekening houden met een mede stal genoten.
Zelf heb ik het nog niet gevraagd maar kan me er iets bij voorstellen

Sakura789

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:51

Ik ga op een rustig moment. Leg de spullen gewoon klaar op stal. Nu met het mooie weer rijden er ook veel mensen buiten en sws overdag. Dus in de avond is het rustig. En anders rijd ik met een wit dekje en een witte broek, dan maar niet filmen en gewoon trainen. Volgende dag(en) dan maar weer proberen.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:54

Noompje86 schreef:
vraagje voor de mensen die op een pensionstal staan;

wat vind de eigenaar van de stal er van al je mee wilt doen?
veel stallen heb je maar een beperkte tijd voor je paard en moet je nu maar dan normaal rekening houden met een mede stal genoten.
Zelf heb ik het nog niet gevraagd maar kan me er iets bij voorstellen

Ik had in de groepsapp gevraagd of er mensen bezwaar tegen hadden want wij hebben een 30x60 baan. Kreeg zelfs veel positieve reacties dus ik denk dat het nog een tijdje blijft liggen ook.

Wij hebben geen rooster of iets maar we staan ook nog maar met 13 paarden. Ik app vaak even een tijdstip dat ik wil filmen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:03

De KNHS heeft aangegeven dat je 2 proeven op dezelfde dag mag opnemen en die mag insturen voor 2 evenementen, mits deze binnen een week plaatsvinden.

Hier wil ik ook op een rustig tijdstip naar stal gaan.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:07

Ik vind het wel kwalijk dat het al gelanceerd wordt voordat de app op zowel Apple als Android apparaten beschikbaar is.
Hoewel het zo ontzettend snel vol zit dat je waarschijnlijk toch al geen kans hebt... Alleen al met de Apple gebruikers.
Maar toch vind ik dat gedeelte niet kloppen.

Naja, zit niks anders op dan wachten. En ondertussen lekker doortrainen, dat hebben we toch nog nodig :).

Hoewel ik liever had gehad dat ze de startpassen zouden opschorten vind ik het toch wel weer tof dat de KNHS iets probeert om de leden toch op een of andere manier tegemoet te komen.
Ben heel benieuwd of ze ook iets voor andere disciplines van de sport gaan verzinnen.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:08

Is er ergens al een reactie van we all ride geweest op dit initiatief van de KNHS?
Want ik vraag me wel af of zij daar zo blij mee zijn. Het kost minder per start (als je al een startkaart hebt) en je krijgt officiële winstpunten.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:09

Ik kon net wel weer inschrijven voor vandaag. Terwijl ik gister op de wachtlijst stond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:53

bobje26 schreef:
Ik heb de KNHS geappt over de gesloten 20x40 bak. Die van ons is dus dicht bij C en heb gevraagd of mijn filmer dus op de hoefslag moet staan (en hoe je mij dan in beeld krijgt in de hoeken?) of dat ik de bak 2 m korter moet maken.

Ik heb inmiddels antwoord:
'Je maakt dan de bak inderdaad iets korter, zodat de hoeken goed gefilmd kunnen worden.
Succes!'

Wat dus betekent dat ik in een 20 x 35 bak ga rijden. :j

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 13:58

swatch schreef:
Is er ergens al een reactie van we all ride geweest op dit initiatief van de KNHS?
Want ik vraag me wel af of zij daar zo blij mee zijn. Het kost minder per start (als je al een startkaart hebt) en je krijgt officiële winstpunten.

Want, zit er een copyright of iets dergelijks op dit idee?

Of hoop je dat ze nu ook in prijs gaan zakken?

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:31

Nee hoor, ik heb nergens aandelen in. ;)
Maar toen we all ride werd opgestart werden juryleden van de KNHS door de KNHS op de vingers getikt als ze hierin gingen participeren.
Nu wordt het gelanceerd als een goed doordacht concept om leden tegemoet te komen. Ben zelf ook blij dat ze dit nu aanbieden. Alleen bij de manier waarop dit gebeurd is krijg ik het idee dat ze inderdaad het concept grotendeels hebben overgenomen.
Het zou de KNHS sieren als ze zouden toegeven dat er dus vraag is naar dit concept en hun eerdere kritiek iets zouden nuanceren.
Anders lijkt het gewoon een beetje op een gat dichten in de inkomsten en te voorkomen dat leden opzeggen.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:37

Suprice_Iris schreef:
Ik kon net wel weer inschrijven voor vandaag. Terwijl ik gister op de wachtlijst stond.

Hé? Hoe kan dat dan? Zou er iemand zich alsnog afgemeld hebben na inschrijven?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:39

Dispar_Vulgo schreef:
Suprice_Iris schreef:

Hé? Hoe kan dat dan? Zou er iemand zich alsnog afgemeld hebben na inschrijven?

Ik zag het, voor vrijdag ook. Heb de gok gewaagd, al denk ik dat ie afgekeurd wordt.
Mijn andere is nu definitief dus kunnen echt gaan knallen nu.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:40

Voor vandaag en vrijdag zijn er weer plekken. Ik heb voor vrijdag opgeven.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:42

*\o/* Ik heb me ook voor vrijdag opgegeven! *\o/*

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:43

Wij hebben meerdere bakken op stal en meerdere mensen die mee willen doe , onze buiten 20x40 bak is hier nu gewoon voor gereserveerd zodat de rest er geen last van heeft :)

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:44

Onze video is ook ingestuurd, nu afwachten :+

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 14:57

Hoe doen jullie dat inschrijven? Hier voor L2 overal wachtlijst.. Twee keer geprobeerd maar beide keren afgewezen, kom er niet tussen. Wat ontzettend jammer, wou juist voor ons laatste puntje dit eens proberen. Iemand tips?

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 15:16

Ik kom er ook niet tussen, jammer dat er zo weinig startplekken zijn :(

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:03

XladyX schreef:
Hoe doen jullie dat inschrijven? Hier voor L2 overal wachtlijst.. Twee keer geprobeerd maar beide keren afgewezen, kom er niet tussen. Wat ontzettend jammer, wou juist voor ons laatste puntje dit eens proberen. Iemand tips?

Alles was vol, maar vanmiddag waren er ineens weer (een paar?) plekken vrij voor event van vandaag en vrijdag.
Geen idee waarom..
Maar blijkbaar is vol dus niet altijd vol?

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:11

Ik kon rond de middag inschrijven voor de 28e, en heb nu al bericht dat de inschrijving is goedgekeurd.

Volgend weekend is een poging wagen. Ik denk wel dat ik vlecht, had net de quickknot besteld, die kan ik nou mooi uittesten. En ik doe denk ik ook een witte broek aan, met een zwarte aangesloten trui.
Ik heb wel m'n paard lekker aan huis staan, dus dat is fijn.

Ik ga het eerst zo eens een keer proberen, en als het bevalt doe zal ik misschien nog wel eens opgeven. Maar niet dat ik 2 of 3 x in de week opgeef ofzo.
Normaal gezien doe ik vooral springen/eventing, en mocht er dan een keer tijd over zijn nog eens een dressuurwedstrijdje. In het zomerseizoen dus al bijna nooit, en door een dom ongelukje van paardlief is het er deze winter ook maar 1x van gekomen. Lekker om zo toch een beetje meters te kunnen maken, en wat puntjes te sprokkelen :p

xTravers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:20

Ik zou graag willen starten met mijn bijrijpaard. Echter mag dit niet van de eigenaar, i.v.m. het vervoer en aansprakelijkheid. Wat ik ook helemaal begrijp! Als ik nu een startkaart aanvraag mag ik dan ook direct hieraan mee doen? Of wordt daar niet naar gekeken of wij al wel of niet eerder op wedstrijd zijn geweest?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:32

xTravers schreef:
Ik zou graag willen starten met mijn bijrijpaard. Echter mag dit niet van de eigenaar, i.v.m. het vervoer en aansprakelijkheid. Wat ik ook helemaal begrijp! Als ik nu een startkaart aanvraag mag ik dan ook direct hieraan mee doen? Of wordt daar niet naar gekeken of wij al wel of niet eerder op wedstrijd zijn geweest?

zou kunnen maar dan heb je een startkaard nodig en je moet lid zijn van een vereniging

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:45

Krijg je nog iets van een bevestiging als je je filmpje opgestuurd hebt?

xTravers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 16:49

AfricanLady schreef:
xTravers schreef:

zou kunnen maar dan heb je een startkaard nodig en je moet lid zijn van een vereniging

Dat begrijp ik, dat ik eerst lid moet worden van een vereniging + een startkaart moet aanvragen :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 17:01

Ik had me vandaag inschreven voor een wedstrijd en werd op de wachtlijst gezet.
Daarna mail gehad dat ik was afgewezen.

Heb heel eigenwijs direct weer gekeken en toen kon ik me gewoon inschrijven en direct afrekenen voor de 28e. :))