Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noompje86 schreef:vraagje voor de mensen die op een pensionstal staan;
wat vind de eigenaar van de stal er van al je mee wilt doen?
veel stallen heb je maar een beperkte tijd voor je paard en moet je nu maar dan normaal rekening houden met een mede stal genoten.
Zelf heb ik het nog niet gevraagd maar kan me er iets bij voorstellen
bobje26 schreef:Ik heb de KNHS geappt over de gesloten 20x40 bak. Die van ons is dus dicht bij C en heb gevraagd of mijn filmer dus op de hoefslag moet staan (en hoe je mij dan in beeld krijgt in de hoeken?) of dat ik de bak 2 m korter moet maken.
swatch schreef:Is er ergens al een reactie van we all ride geweest op dit initiatief van de KNHS?
Want ik vraag me wel af of zij daar zo blij mee zijn. Het kost minder per start (als je al een startkaart hebt) en je krijgt officiële winstpunten.
Dispar_Vulgo schreef:Suprice_Iris schreef:Ik kon net wel weer inschrijven voor vandaag. Terwijl ik gister op de wachtlijst stond.
Hé? Hoe kan dat dan? Zou er iemand zich alsnog afgemeld hebben na inschrijven?
XladyX schreef:Hoe doen jullie dat inschrijven? Hier voor L2 overal wachtlijst.. Twee keer geprobeerd maar beide keren afgewezen, kom er niet tussen. Wat ontzettend jammer, wou juist voor ons laatste puntje dit eens proberen. Iemand tips?
xTravers schreef:Ik zou graag willen starten met mijn bijrijpaard. Echter mag dit niet van de eigenaar, i.v.m. het vervoer en aansprakelijkheid. Wat ik ook helemaal begrijp! Als ik nu een startkaart aanvraag mag ik dan ook direct hieraan mee doen? Of wordt daar niet naar gekeken of wij al wel of niet eerder op wedstrijd zijn geweest?
AfricanLady schreef:xTravers schreef:Ik zou graag willen starten met mijn bijrijpaard. Echter mag dit niet van de eigenaar, i.v.m. het vervoer en aansprakelijkheid. Wat ik ook helemaal begrijp! Als ik nu een startkaart aanvraag mag ik dan ook direct hieraan mee doen? Of wordt daar niet naar gekeken of wij al wel of niet eerder op wedstrijd zijn geweest?
zou kunnen maar dan heb je een startkaard nodig en je moet lid zijn van een vereniging