Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laurievc schreef:Is er hier iemand al eens in OUd Gastel (Reigershof) gaan rijden die mij wat kan vertellen over de accommodatie?
En weet je hoe de bodem is? Eerlijke parcours? Gaat waarschijnlijk voor mijn jonkie zijn Laurievc schreef:Ja dat had ik inderdaad gehoord. Heb ik geen problemen meeEn weet je hoe de bodem is? Eerlijke parcours? Gaat waarschijnlijk voor mijn jonkie zijn
Nu weer km maken binnen en dan mag ze binnenkort nog een keertje proberen.
Tis zo makkelijk nog niet. Ik ben vandaag bij het inspringen er heel hard afgeklapt, totaal niet aan zien komen en weet eigenlijk nog steeds niet hoe het nou ging. Was ook pas de 2e keer ooit dat ik van hem af viel. Uiteindelijk nog best fijn gereden, kan nu alleen echt niet meer lopen. Heb nog een tik van hem op mijn heup gehad. Hier 2e rondje, weigering was mijn fout want reed hem echt heel bagger aan.
) en zal me ogen uit me kop schamen als het fout gaat maar iedereen is zo begonnen.

liekec schreef:Stal Groenendaal staat er juist om bekend dat ze pittig (hoog/breed) bouwen haha!
Wat andere mensen van je vinden moet je echt lak aan hebben. Echter zou ik toch wel een parcours op 1 meter oefenen ipv enkel een hindernisje. Op wedstrijd vind ik het sowieso altijd hoger lijken, dus voor je eigen gevoel al helemaal prettig.

Was ook echt een moeilijk parcours en stond zeker niet laag...
Meestal (fel/donker)blauw, zwart of wit. Of rood soms ook haha