Goldie schreef:Afgelopen weekend zouden ze hun debuut hebben, maar dat liep helaas even anders.
sorry Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rest van het weekend lekker rustig, misschien nog een springles. Pantykous schreef:Junia, kun je niet balkjes gaan draven in verlichte zit met je handen los? Dan moet je vanzelf een natuurlijke betere balans zoeken.
paljaslaura schreef:Balen Junia. Bij mij hielp het door er heel bewust van te worden wat je nou doet op de hindernis. En dan een soort bandje in je hoofd afspelen met een riedeltje

Hij begroette me al met: "Het is geen makkelijke!"

Dus als iemand interesse heeft?
Ja die deken is echt super fijn. Voor de winter heb ik ook zo'n deluxe/new market deken van Rambo. Die is echt dik en super fijn voor geschoren paardjes en als het echt kouder is.
Had een super mooie Rambo optimo set gekocht. (regendeken 0 gram, 4 liners, 2 halzen) maar ben bang dat die toch te ruim is aan de voorkant. Vanmiddag nog maar even passen en dan beslissen of ik wat anders ga zoeken. Vind dat Rambo systeem wel echt heel fijn. 
) was gegroeid. Dat was maat 191 en die zaten zo strak om haar borst en schouders heen en kreeg ze een koud kontje van.

En dikkere hals evt.