Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgende keer weer beter!
Heb die van mij maar gelijk een grote wasbeurt gegeven nu het weer dat nog toelaat.
Hij staat er weer spic en span bij. Hij is ook verhuisd naar een andere stal, 1 die wat groter is. Geloof dat 'm dat wel bevalt.
Helemaal niet op gerekend, had 's ochtends een uur gewandeld met onze hond en echt genoten van al die mooie kleuren
Aangezien hij wel verbeterde van het lopen dan kun je wel vrij zeker zeggen dat het een spieren kwestie is. Soms he .....
hoop eigenlijk t laatste weekend van november M2 te starten, dat weekend had ik nl vrij genomen omdat dan selecties beginnen en ik jarig ben. Zou een gaaf cadeautje zijn om dan M2 te starten
maar moeten even zien of we er dan klaar voor zijn. Keertwendingen zijn nog niet 100% bevestigd. 
Nu zijn we helemaal overnieuw begonnen met rijden en de afgelopen week heeft het paard geen rugpijn gehad, heel goed natuurlijk!
ik zag ook op tegen het M maar vind het een stuk fijner rijden dan de L2. Niks engs aan dus.
vanavond les dus even overleggen en denk dat ik gewoon een wedstrijd moet opgeven en gewoon moet gaan!
Hoe gaat het in de M1 dan?

nu in het M1 hebben we iets moeite met de gebroken lijn in contra want ik rij hem liever door tot X dus heb altijd commentaar dat ik maar 5 meter moet. Travers gaat ook goed. Linksom wel ietsje lastiger dan rechtsom maar dat is nog een stukje lengtebuiging, gaat de ene keer echt super en de andere keer voor een 5. Rechtsom gaat standaard goed.
half september M1 en nu al bijna M2 startgerechtigd, netjes!