Irene_S schreef:Klinkt goed! Nu voortaan elke keer maar uit het hoofd rijden? Ben je niet bang dat je ergens verkeerd gaat? En hoe bereid je dat voor, gewoon vaak rijden of in stukken?
Filmpjes op youtube kijken! Dan proef in je telefoon zetten of boekje mee en gaan rijden weet je het niet meer kun je even spieken.
FriesWytske schreef:En dan verbaas je je soms over de punten die ze hebben gekregen. Hahaha
Dan ben ik toch niet de enige
maar nu is er een drainage systeem en zand geinstalleerd dus kunnen we eindelijk weer lekker buitenrijden als er (groep)lessen binnen zijn! wel heel fijn want eerst moest ik altijd met de lessen rekening houden dus een begaanbare buitenbak is dan wel handig
dus ik helemaal uit mn concentratie en kijken naar de jury wat ik verkeerd deed snapte er niks van, maar die bel was dus niet voor mij.... lekker onhandig
maar goed!
Paarden moeten hier wel weer selectie rijden. Heel apart maar komt voor mij wel mooi uit
al lekker vroeg naar stal gegaan en paardje buiten gegooid, alle spulletjes gevet en dan gingen we rond het middag uur op pad. Ik moest als eerste van de L2 (vd 20) dus had eigenlijk gehoopt op beetje rustige losrijbaan. Nou dat was ff pech, reed denk ik met zes anderen in een 20x40