[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:41

Irene_S schreef:
Klinkt goed! Nu voortaan elke keer maar uit het hoofd rijden? Ben je niet bang dat je ergens verkeerd gaat? En hoe bereid je dat voor, gewoon vaak rijden of in stukken?

Filmpjes op youtube kijken! Dan proef in je telefoon zetten of boekje mee en gaan rijden weet je het niet meer kun je even spieken.
FriesWytske schreef:
En dan verbaas je je soms over de punten die ze hebben gekregen. Hahaha

Dan ben ik toch niet de enige :=

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:51

Zo, ook weer even geleden dat ik hier iets van me heb laten horen :')

Knap dat jullie je proeven uit je hoofd rijden, ik zou het niet durven! Alhoewel deze proef (proef 11) wel erg logisch in elkaar steekt. Die zou ik misschien nog net durven rijden :')

Gaan er hier nog mensen op wedstrijd dit weekend? Wij gaan morgen weer!

Laura01234

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:04

Vandaag zo fijn gelest :)
Ik heb gelukkig een binnenbak, maar sinds woensdag ook een nieuwe buitenbak! deze was na 1 dag regen 2 weken lang zwembad :P maar nu is er een drainage systeem en zand geinstalleerd dus kunnen we eindelijk weer lekker buitenrijden als er (groep)lessen binnen zijn! wel heel fijn want eerst moest ik altijd met de lessen rekening houden dus een begaanbare buitenbak is dan wel handig :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:28

Fijn dat de bakken bij jouw zo goed zijn, Laura. En super dat de les goed ging.

Ik ben gisteravond weer op wedstrijd geweest. Oef, had de eerste proef een behoorlijk hete merrie onder mijn kont. Was dan ook voortdurend aan het remmen. Tweede proef was ietsje rustiger. Maar ook daar had ik de handen nog vol aan haar. Had 179 punten en 189 punten. Tweede proef net buiten de prijzen.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:29

galopje2000 schreef:
Zo, ook weer even geleden dat ik hier iets van me heb laten horen :')

Knap dat jullie je proeven uit je hoofd rijden, ik zou het niet durven! Alhoewel deze proef (proef 11) wel erg logisch in elkaar steekt. Die zou ik misschien nog net durven rijden :')

Gaan er hier nog mensen op wedstrijd dit weekend? Wij gaan morgen weer!

Valt wel mee, als je ze zelf maar regelmatig doorleest, dan heb je ze al redelijk snel in het hoofd.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:19

ik ben heel erg blij :D :D
vandaag de laatste selectie gereden, hij liep best wel lekker ondanks dat inrijden een beetje onhandig was, reed de proef dus uit mijn hoofd en dat ging best wel goed!! alleen ze hadden een bel om aan te geven wanneer je mocht beginnen. En er waren twee ringen, toen ik in mijn proef zat rinkelde ze de bel voor de eerste start van de andere rubriek in de andere bak, ik dacht dat die bel voor mij was dat ik verkeerd reed :7 dus ik helemaal uit mn concentratie en kijken naar de jury wat ik verkeerd deed snapte er niks van, maar die bel was dus niet voor mij.... lekker onhandig :P toen moest ik mijn wijken in en die inzet ging dus een beetje slapjes haha, daarna weer herpakt en op een paar spanningsdingetjes (random galoppasjes die gelukkig niet in een onderdeel waren) verder wel goed!

had 194 punten en een gedeelde 3e plaats (van de 21) wat betekent dat we ook door zijn naar de regiokampioenschappen!!!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:31

Lastig zo'n bel, kan me heel goed voorstellen dat je dan uit je concentratie bent. Gefeliciteerd met je punten en je kwalificatie voor de regiokampioenschappen.

Ik had trouwens ook nog leuk commentaar van de jury op mijn protocollen. Ze vond ons een leuke combinatie en dacht dat er nog veel meer in zat.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:36

Ja het waren wel 2 verschillende belletjes zeg maar, maar toen ik mijn proef in ging was de rubriek in de andere ring nog niet begonnen, dus had niet door dat dat daar vandaan kwam :( maar goed!

jij ook gefeliciteerd met je punt :)

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 18:26

Goed gedaan dames! En wat lastig idd zo'n bel! Gelukkig hartstikke goede punten gescoord! Gefeliciteerd

Ik probeer niet teveel over de selectie na te denken, ga er niet vanuit dat ik me selecteer maar t geeft toch wat meer druk dan een normale wedstrijd. Kriebels in mn buik.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:43

Gefeliciteerd allemaal !

Zondag de regionale, nu al zenuwachtig := Ga er absoluut niet vanuit dat ik er ook maar iets te vertellen ga hebben, maar toch heb ik steeds zo'n 'wat als' gedachte waar ik heel erg zenuwachtig van wordt :o

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:45

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:03

Spannend Marieke. Alvast veel succes toegewenst. En vooral gaan genieten. Niet iedereen mag naar de regio.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:04

Niet te geloven maar ik ben gewoon Kringkampioen L2 NH Centraal geworden *\o/* *\o/* :D :D sorry even voor de ego post :))

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:07

Myour schreef:
Niet te geloven maar ik ben gewoon Kringkampioen L2 NH Centraal geworden *\o/* *\o/* :D :D sorry even voor de ego post :))

Wauw gefeliciteerd, kan je trots op zijn !

FriesWytske schreef:
Spannend Marieke. Alvast veel succes toegewenst. En vooral gaan genieten. Niet iedereen mag naar de regio.

Genieten ga ik zeker! Maarre; hier wel hoor: open inschrijving :=
Het is iig een hele leuke ervaring !
Laatst bijgewerkt door xMalibu op 18-01-15 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:10

Oh, sorry. Dacht dat in alle provincies selecties voor de regio was.

Super Myour.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:12

FriesWytske schreef:
Oh, sorry. Dacht dat in alle provincies selecties voor de regio was.

Super Myour.

Dacht ik eerst ook; maar wij zullen wel een hele kleine regio zijn ofzo :Y) Paarden moeten hier wel weer selectie rijden. Heel apart maar komt voor mij wel mooi uit :)

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:18

haha dat is wel handig vrije inschrijving! is bij ons met springen ook, de ponies moesten volgens mij wel selecties rijden maar daar mag volgens mij iedereen door die boven de 176 ofzoiets haalde gemiddeld. (weet het niet exact)

gefeliciteerd Myour!!

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:31

Gefeliciteerd myour! :)
Gefeliciteerd Laura met je selectie voor de regio :j
De anderen ook congrats met de behaalde punten

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:11

Zo nu nog even netjes reageren op de rest.

@ Amber: spannend L2 debuut in februari!

@ Laura: ja ben blij dat ie dit steeds vaker en langer laat zien :j Lekker dat je zo fijn gelest hebt! En gefeliciteerd met je regio plaats! *\o/*

@ marieke: heb je dan al regio in januari? Idd gave ervaring!

@ FriesWytske: stoer hoor proef uit je hoofd, gefeliciteerd met je wps! Lekker buitenrit gereden.

Vervelend van de natte bakken! Beetje aquatraining :P

@ galopje: hoe is het gegaan?

Gisteren was een lekker dagje, was om half 6 al wakker. Cadiz had ik de dag ervoor al geknot dat vind ik fijner. Gelukkig wat eten naar binnen kunnen krijgen, heb op wedstrijddagen altijd gewoon helemaal geen enkel beetje trek -O- al lekker vroeg naar stal gegaan en paardje buiten gegooid, alle spulletjes gevet en dan gingen we rond het middag uur op pad. Ik moest als eerste van de L2 (vd 20) dus had eigenlijk gehoopt op beetje rustige losrijbaan. Nou dat was ff pech, reed denk ik met zes anderen in een 20x40 -O- beetje slalommend losgereden met de nodige bijna-botsingen :') Toen op weg naar de eerste proef, die proef ging echt fijn! Met losrijden was ie steeds beetje tegen het been maar in de proef heb ik 'm er lekker aan kunnen houden. We scoorden op het halsstrekken een 9 en op het achterwaarts een 7 (zooo blij mee :D ), en met het lastige lijntje F-X-C hadden we een 8! Tweede proef viel ie hier en daar beetje stil vooral met de galoponderdelen (ben nu drie keer gestart op deze locatie en alledrie keren hetzelfde -O- ) maar toch netjes de onderdelen kunnen rijden. Cadiz daarna meteen naar huis gebracht want wilde hem niet 3 uur op de trailer laten staan. M'n instructrice, dr vader en een stalgenoot waren gebleven en hadden dus de andere combinaties gezien. Ze zeiden dat er paar heel goede tussen zaten en dat 't nog wel spannend ging worden. Ik als iemand die zichzelf helemaal kan opnaaien, houd dus helemaal niet van spannende situaties :') 1e proef bleken we gewonnen te hebben met 202 punten, de tweede proef waren we tweede geworden met 190. Was echt compleet verbouwereerd! Echt enorm trots op m'n knappe paard! Eenmaal terug natuurlijk nog even onze gewonnen deken omgedaan <3

Afbeelding

Hij keek er zelf ook wel beetje trots bij hihi. Donderdag komt de osteopaat hem weer even nakijken en daarna gaan we nog even flink doortrainen voor de regio! Wat ik trouwens niet wist maar blijkt dat beide proeven meetellen voor winstpunten dus dat is wel leuk.

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:18

Gefeliciteerd @mayour @frieswytske @laura01234 met jullie plaatsen en plaatsingen

En ik heb nog even om te trainen maar vind het best spannend hoor Xd

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:33

Gewoon gaan, amber 28. Heb je je debuut al gepland? Vind deze proeven wel te doen voor een debuut. Proef 14 is dan weer lastiger, omdat je dan geen moment van rust in de proef hebt. Tenminste dat is mijn mening. Daar komt echt alles direct achter elkaar.

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:42

Wat knap Myour! Super goed gedaan en wat een cijfers! Mag je terecht trots op zijn

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:01

@frieswytske
Ik moet ook wel van me zelf anders komt het er nooit van heb me ingeschreven op 22 februari in Barendrecht gaat er dan nog iemand ??

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:06

Komt goed, je er niet te druk over gaan maken. Anders valt het altijd tegen. Al weet ik zelf heel goed, dat je direct goed wilt rijden. En goede punten wilt scoren.

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 11:18

amber28 schreef:
@frieswytske
Ik moet ook wel van me zelf anders komt het er nooit van heb me ingeschreven op 22 februari in Barendrecht gaat er dan nog iemand ??

Gezellig! Iemand in mijn kring :D
Ik zal alleen geen L2 meer starten na de regio maar we komen elkaar vast wel eens tegen