Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vur schreef:Dat was schrikken Annika. Gelukkig dus niks ernstig. Wat een opluchting.
Volgens mij kan zoiets toch de beste smid voorkomen, het vernagelen van een paard? Ik weet niet hoor, maar hij zal het toch ook niet gewild hebben zo?
Succes iedereen!

, ze was wel erg druk omdat ik al een wek of 3/4 niet gereden heb, maar dat mocht de pret niet drukken.
(bokken als een lammetje, hoofd tussen voorbenen, rug lekker rond en gas!), liep ze heerlijk. Dus ga haar van de week lekker weer een beetje oppakken en hoop komend weekend weer een lesje te rijden. Juffie heeft gister haar punten behaald om PSG te gaan starten, dus we gaan lekker aan de slag! En dan hoop ik toch echt over een aantal weken weer eens op wedstrijd te (durven) gaan.
) en vorige week heel druk geweest, dus paardlief is er ongewild een beetje bij ingeschoten. Aankomend weekend heb ik wedstrijd, dus de voorbereiding is weer flut.
Vanavond maar eens kijken of mijn paard nog weet wat travers is.
Had opzich een goed gevoel na mijn proef, zeker gezien de voorbereiding. Maar helaas vond de jury dat niet haha, had 179
Maar we waren toch nog 2e in het eind klassement dus dat was wel heel leuk, leuke prijzen gekregen.
En dan heb ik 30 maart nog een wedstrijd en dan begint het outdoorseizoen alweer met 6 april, 13 april en 20 april wedstrijden, waarvan de laatste twee selecties. Jeetje!
Zie ik nu pas dat dat vier weekenden achter elkaar wedstrijden zijn...