Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vroeger moest je in het B om 8.30 nu in het Z 

Tis nu ff afzien nu het nog warm is maar vd winter vind ik ze veel mooier van kleur blijven en als je een x met kou net te lang zonder deken stapt is het ook geen drama
Maarja, helaas hebben we een teddybeer op stal, die heb ik dus wel al geschoren, was zo dik in het haar dat hij al bijna nat was na het losstappen
Zo'n teddybeer in het Z is echt geen gezicht.
misschien is daar ook een Zevenaar... Maar deze Zevenaar ligt langs de A12 net voorbij Arnhem
(toch, of ga je naar de toverland-Zevenaar?
)
Mijn vorige paard was een vos en als ik die geschoren had, zag ie er niet uit!
Ook meteen zo dof! Als de haartjes iets langer werden ging ie wel weer glanzen (<--schrijf ik dat goed) gelukkig!
Het was me opgevallen dat je nu bij je zoekfunctie op startlijsten.nl aan kunt klikken of je twee proeven wilt starten!
Als dat maar niet de voorbereiding is op waar we het de vorige pagina over gehad hebben...
Ik geef de hulp: nieuwe buitenbeen naar achteren, nieuwe binnenbeen aandrukken en dan geeft hij zo'n hoog binnenbeen gebruik dat hij mijn voet/been raakt en valt hij compleet over de nieuwe buitenschouder weg, omdat hij dus zo slaat met zijn nieuwe binnenbeen. Doordat hij zo valt, valt hij dus ook in draf omdat hij zijn evenwicht niet kan houden.
Ik heb 1 keer voor de grap de wissels geprobeerd met mijn instructrice. Gewoon even om te kijken of hij het zou doen. Dat heb ik toen als volgt gedaan: