Nee, zet dan niets op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rhodos schreef:Als het alleen om de prestatie gaat, waarom zijn er dan überhaupt kledingvoorschriften. Niemand hoeft overtuigd te worden dat een cap de kans op hoofdletsel verminderd en dat een hoedje weinig veiligheid biedt.
CharleyT schreef:Oh Oh, dat hoedje maakt wat los. Of beter geformuleerd, hoedje verbieden maakt wat los.
Toch heb ik nog geen enkel serieus/zinvol argument gehoord om het hoedje te behouden. Het gaat van ''het staat veel mooier'' tot ''ik heb er zo mijn best voor gedaan'', en nog een aantal non-redenen.
Kom dames(en wat heren) ontgaat het jullie dat het om de prestatie gaat en niet om de modeshow? Of vinden jullie het hoedje als Statussymbool dan zoooo belangrijk. Iedereen moet weten dat je z of hoger start?? Lekker belangrijk zeg. En als die Z en hoger status dan zo belangrijk is, spreken we met zijn allen af dat ,zodra het hoedje verboden is(veiligheid!!!), alle Z starters en hoger, met een dekje gaan rijden waarop een mooie gouden Z, ZZL, ZZZ, PG, I1 I2 GP of GPS geborduurd wordt.
Kan iedereen goed zien in welke klasse je start, kicken joh!
Tendance schreef:CharleyT schreef:Oh Oh, dat hoedje maakt wat los. Of beter geformuleerd, hoedje verbieden maakt wat los.
Toch heb ik nog geen enkel serieus/zinvol argument gehoord om het hoedje te behouden. Het gaat van ''het staat veel mooier'' tot ''ik heb er zo mijn best voor gedaan'', en nog een aantal non-redenen.
Kom dames(en wat heren) ontgaat het jullie dat het om de prestatie gaat en niet om de modeshow? Of vinden jullie het hoedje als Statussymbool dan zoooo belangrijk. Iedereen moet weten dat je z of hoger start?? Lekker belangrijk zeg. En als die Z en hoger status dan zo belangrijk is, spreken we met zijn allen af dat ,zodra het hoedje verboden is(veiligheid!!!), alle Z starters en hoger, met een dekje gaan rijden waarop een mooie gouden Z, ZZL, ZZZ, PG, I1 I2 GP of GPS geborduurd wordt.
Ik zou niet weten waarom het geen goede redenen zijn, waarom ik vind, dat het hoedje moet blijven.
Voor mij zijn het goede redenen, voor jou niet, maar dat boeit mij totaal niet!\
En zo'n dekje zou voor mij niet hetzelfde betekenen. Ik vind een hoedje echt veel mooier dan een cap, maar heb dan ook echt een hoedenhoofd!
Tendance schreef:Vala schreef:Hoedenhoofd, hou me tegen
.
CharleyT schreef:Rhodos schreef:Als het alleen om de prestatie gaat, waarom zijn er dan überhaupt kledingvoorschriften. Niemand hoeft overtuigd te worden dat een cap de kans op hoofdletsel verminderd en dat een hoedje weinig veiligheid biedt.
Het gaat om uniformiteit, zodat bij het beoordelen de aandacht niet uitgaat naar leuke, mooie, modieuze pakjes, maar de gereden proef:)
Tendance schreef:CharleyT schreef:Oh Oh, dat hoedje maakt wat los. Of beter geformuleerd, hoedje verbieden maakt wat los.
Ik zou niet weten waarom het geen goede redenen zijn, waarom ik vind, dat het hoedje moet blijven.
Voor mij zijn het goede redenen, voor jou niet, maar dat boeit mij totaal niet!\
En zo'n dekje zou voor mij niet hetzelfde betekenen. Ik vind een hoedje echt veel mooier dan een cap, maar heb dan ook echt een hoedenhoofd!
Fitzroy schreef:Ik vind het chiquer staan van een hoedje toch wel een hele goede reden, charly.. Dat jij dat niet vindt is jouw interpretatie. Dat heeft overigens niets met klasse te maken, bij de NBVR reed ik ook met hoedje. Dus de vergelijking met een geborduurd schabrak slaat nergens op.