Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kruidenpotje schreef:Financieel de dupe worden vind ik een groot woord, als je in 2012 gewoon blijft starten blijf je met maximaal 15 coupons zitten met een waarde van ruim 17 euro. Dat is op zich veel geld maar financieel de dupe vind ik overdreven. Als je niet meer start dan blijven ze ook in de kast liggen....
Equimotion schreef:Met het verschil dat een 10 euro briefje een waardepapier is, en een startcoupon niet. Je kunt toch je pak rijst ook niet na anderhalf jaar terugbrengen naar de AH omdat je het niet gebruikt hebtDan had je in 2010 maar wat verstandiger moeten bestellen.
ponyparadijs schreef:mensen die hun startkaart al op hebben gezegd kunnen toch helemaal niet over die coupons zeuren. Dat geld was je dan toch al kwijt!
Equimotion schreef:De AH verplicht je ook niet om 16 pakken rijst in 1x te kopen!
Elan_GV schreef:Ben het helemaal met je eens Germie, onbepekt houdbaar en nu terugdraaien, zó werkt dat niet lijkt mij. Doe idd dan een overgangsperiode tot 2015 ofzo. Zijn genoeg mensen die hun startcoupons maar hebben aangehouden toen hun paard een blesure of zelf een blesure kreeg, kan je niks aan doen en nu binnen 3 maanden hoppa geld weg?
Let wel, al die 10tjes en 20jes van iedereen stopt de KNHS in zijn zak en krijgen de hoge heren van de KNHS een mooie bonus van!Extra vakantie naar Griekenland zie ik ook wel zitten!