Jolandaa_ schreef:pff zijn we nu nog steeds bezig over Edward Gal en Totilas? Die combi is over, uit, nada noppes weg.
Tja, niet iedereen is Gal en niet iedereen is Rath. Maar sterker nog niemand anders dan Rath rijd op dat paard. En dan kan nog iedereen zo gaan zeuren dat hij bij Gal beter loopt, hij zal niet meer onder Gal gaan lopen.
Als ik in de schoenen van Rath zou staan zonk de moed er al meteen in. Er word zoveel van hem verwacht. omdat het 'Totilas' is. Ja dus, paard zal niet op een duim zo lopen hoor.
En Gal heeft langer de tijd gehad met Totilas. Laten we eens oordelen als Rath ook die tijd eens kreeg? Zou dat niet waar eerlijker zijn dan hem hier gaan zwart te maken.
Naar mijn weten is Rath niet eens de eigenaar, maar door alle verwijten in dit topic lijkt dit wel zo te zijn. Hij rijd Toot, hij is niet de eigenaar. En sorry, maar als ik 15 miljoen zou krijgen voor een paard met 4 witte voeten en een magisch knopje had ik dat ook gedaan, want wie weet hoe lang zijn sport carriere zal duren. Wie weet heeft hij volgende week koliek. Dus hoezo 'jatten' ze een paard. Eerlijk betaald..
Rath heeft er zelf voor gekozen toot te gaan rijden, hij wouw het zo graag.
Hij heeft er dus zelf voor gekozen om zoveel 'verwachtingen' van andere op zich te hebben en dan heeft die het zichzelf nog zwaarder gemaakt om alles zo in de media te gooien. Als hij dat laatste niet had gedaan had die ook de tijd kunnen nemen, maar hij heeft er zelf voor gekozen om dat niet te doen.