Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Connemaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 16:51

annelindeeee schreef:
is over de omheining springen met je pony tijdens een oefenparcours een blooper? :+

Komt zeer bekend voor, ook tijdens een dressuurproef :o

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 17:00

bij het afgroeten na de proef ging mijn paard op de plaats staan plassen,dus jury keek mij aan vanuit de auto,en de volgende combinatie stond te wachten natuurlijk om in de ring te mogen.en dan te bedenken dat mijn paard er ook nog eens ongeloofelijk bij stond te kreunen.oeps :oo

mariska1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 17:39

haha ook leuk :P kreeg je ook minpunten ?? :oo

jes_sam

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 17:46

Mijn paard vond het ook een keertje leuk om buiten de hekjes te springen -_-" en ik was ook zo lekker slim om een oefening te doen die niet eens hoefte xD Was nog zo bezig blijkbaar met de proefjes van de vorige periode dat ik mooi ga halthouden bij A terwijl dat helemaal niet de bedoeling was :+
Ben ook wel eens verkeerd afgeslagen door de zenuwen xD B linkerhand, ga je rechts :?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 17:50

Supervixen schreef:
Ik rij al heeeel lang geen wedstrijden meer, maar ik weet nog goed dat ik een jaar of 15 was en met mijn verzorgpaard naar een onderlinge springwedstrijd op mijn manege ging. Mijn verzorgpaard was gek op springen. Ze hoefde maar een hindernis te zien of ze vloog erover. Dus ik sprong de barrage, kreeg ik haar na de finish niet meer gestopt. Ze sprong er uit zichzelf nog twee extra.. Echt te grappig, alle toeschouwers konden er hartelijk om lachen.

haha die van mij doet dat andersom. Mijn vader ging mee om te filmen. Alles mooi in beeld, ff lachen nog naar de camera. Groeten en de bel ging waarop mijn paard in volle galop vertrok, ik dus uit beeld was en het hele filmpje ging over het zoeken naar paard + ruiter :D

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 18:15

Hahaha wat een verhalen! :)) Toen ik nog springwedstrijdjes mee reed op Mika was ik altijd dood nerveus voor het 'inspringen'. Mika was dan zo fanatiek, dat ik eigenlijk gewoon geen rem meer had.

Andere combinaties haalden we in terwijl ze al op weg waren naar de hindernis,
stootte ik vaak mijn knieën omdat madame zo dicht langs de staanders racete en heb veel struikelpartijen gehad omdat ze zo plat door de bocht ging.. Die 10 minuten inspringen bestonden eigenlijk alleen maar uit:
- Heel veel 'SORRY SORRY SORRY'-roepen naar mede ruiters.
- Hopen dat m'n knieën niet blauw zouden worden.
- Proberen een rem te vinden.. De bakrand meestal.. %)

Als ze eenmaal alleen in de bak was voor het echte werk, was ze veel minder fanatiek en deed ze het best aardig! Dus mocht ik nog eens een wedstrijdje mee springen op de manege, Vraag ik maar of ik het inspringen over mag slaan, i.v.m veiligheid overwegingen voor zowel mij als de omgeving.. :')

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:56

ik reed met mijn pony de eerste L1 wedstrijd en toen ging ze appuyeren in plaats van wijken

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:57

ik ben ook heel vaak van mijn pony afgevallen zelfs op de Limburgse kampioenschappen dat was wel echt balen

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:01

ik ben ook op het LK springen klasse L al op het eerste hindernis gevallen hahha

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 13:02

ik had het niet zo met springen