Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimwilliam schreef:Dispar_Vulgo schreef:Toch weer aangestoken door jullie om te kijken, maar voor mij nog geen uitslag van 11 juni.
De score van 4 juni (gister online gekomen) staat ook nog op ‘i.a.v. Verwerking’
je kan dan wel de punten zien en je protocol
kimwilliam schreef:Dispar_Vulgo schreef:Toch weer aangestoken door jullie om te kijken, maar voor mij nog geen uitslag van 11 juni.
De score van 4 juni (gister online gekomen) staat ook nog op ‘i.a.v. Verwerking’
je kan dan wel de punten zien en je protocol
Dispar_Vulgo schreef:Toch weer aangestoken door jullie om te kijken, maar voor mij nog geen uitslag van 11 juni.
Liefsyv schreef:Dispar_Vulgo schreef:Toch weer aangestoken door jullie om te kijken, maar voor mij nog geen uitslag van 11 juni.
Bij mij exact het zelfde verhaal. ook nog wachten op 11 juni. ook pas de score binnen van 4 juni maar staat ook nog op "i.a.v. Verwerking"
Welke klasse start je?
Dispar_Vulgo schreef:M1
Ik doe zondag mee met een meetmoment. Zal hele verademing zijn om direct de scores te krijgen![]()
Weet iemand trouwens wanneer we mogelijk weer voor prijzen kunnen rijden? Of is daar nog geen verwachting van?
Akke_sSpring schreef:Afgelopen zondag voor het eerst meegedaan met het online event en direct ingeleverd. Moet ik er vanuit gaan dat de 5 werkdagen na de 18 ingaan of vanaf het moment van inleveren? Het uploaden is als het goed is wel gelukt.
Ben wel heel benieuwd naar de punten. Het weekend ervoor 2 proeven bij een meetmoment gereden en daar 183,5 en 189 gereden. Gevoelsmatig ging dit beter, ook al was het een andere proef. Komende vrijdag weer 2 proeven bij een meetmoment. Heerlijk om weer op pad te mogen
stalleke schreef:DesertOrchid schreef:Worden de filmpjes eigenlijk random verdeeld door de KNHS, landelijk? Of is dit nog regionaal?
Gewoon random
Het valt me op dat het meestal bij elkaar liggende combinatienummers zijn uit die bepaalde klasse. Maar soms heb ik ook 'rommel' en dan is het alles door elkaar. Meestal filmpjes die voor 2e keer ingestuurd zijn ivm kwaliteit oid
tammiebels schreef:Flicka12 schreef:Huuuh gister stonden mijn punten en protocol erop... en nu zijn ze opeens weer weg
Dat heb ik dus ook, vorige week stond het erop van 4 juni, later was het weg en staat er nog steeds niet opnieuw