Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

saarie

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:34

Net toch maar weer even gespiekt en inderdaad punten! Dikke winstpunt erbij in de B paarden van 11 juni *\o/*

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:38

Hier ook punten erbij voor de B paarden,11 juni, geen winst wel duidelijk commentaar en geen verrassingen.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:51

Hier ook punten voor de B paarden, weer een puntje erbij! Terwijl dit 1 van mijn mindere proeven was, toch een punt gereden. Nog 4 en dan de L1 *\o/*

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:54

kimwilliam schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
Toch weer aangestoken door jullie om te kijken, maar voor mij nog geen uitslag van 11 juni.
De score van 4 juni (gister online gekomen) staat ook nog op ‘i.a.v. Verwerking’

je kan dan wel de punten zien en je protocol

Niet altijd hoor, ligt er maar net aan hoe snel ze bij de KNHS zijn.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:57

Na al het wachten lijkt het nu alsof er een flinke inhaalslag is gemaakt.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:58

kimwilliam schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
Toch weer aangestoken door jullie om te kijken, maar voor mij nog geen uitslag van 11 juni.
De score van 4 juni (gister online gekomen) staat ook nog op ‘i.a.v. Verwerking’

je kan dan wel de punten zien en je protocol

Ja klopt. Alleen m’n winstpunten zijn nog niet verwerkt in het totaaloverzicht. Andere keren ging dat juist heel snel. Nouja maakt verder niet uit

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:08

Dispar_Vulgo schreef:

Bij mij exact het zelfde verhaal. ook nog wachten op 11 juni. ook pas de score binnen van 4 juni maar staat ook nog op "i.a.v. Verwerking"

Welke klasse start je?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:11

Liefsyv schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Bij mij exact het zelfde verhaal. ook nog wachten op 11 juni. ook pas de score binnen van 4 juni maar staat ook nog op "i.a.v. Verwerking"

Welke klasse start je?

M1
Ik doe zondag mee met een meetmoment. Zal hele verademing zijn om direct de scores te krijgen :D

Weet iemand trouwens wanneer we mogelijk weer voor prijzen kunnen rijden? Of is daar nog geen verwachting van?

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 17:23

Dispar_Vulgo schreef:
M1
Ik doe zondag mee met een meetmoment. Zal hele verademing zijn om direct de scores te krijgen :D

Weet iemand trouwens wanneer we mogelijk weer voor prijzen kunnen rijden? Of is daar nog geen verwachting van?

Ik denk september omdat vanaf dan wedstrijden weer zijn toegestaan en met prijzen kan je de 'wedstrijden' niet afdoen als meetmoment denk ik :Y)

Ik heb vandaag voor het eerst een proefje opgenomen in het L2! We zijn vorig jaar een keer gestart in het L2 en hebben 2 winstpunten cadeau gekregen want dat was nog echt niet L2 waardig :+ Maar de afgelopen tijd hebben we veel kunnen trainen en zijn we echt waanzinnig gegroeid. Door mijn spanning tijdens de proef is het allemaal nog wat mat, maar ik verwacht wel een winstpuntje :D

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:34

Door al jullie berichten hoopte ik ook op de punten van de 11e maar helaas pindakaas :D nog even geduld. Verwacht niet veel van die proef.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:38

Wat een mooie punten komen hier voorbij zeg!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:52

Nou ons eerste winstpunt is ook een feit. 11e eerste keer B gereden en 186.
Vond zelf dat ik de 18e beter gereden heb dus ben benieuwd

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 20:01

Afgelopen zondag voor het eerst meegedaan met het online event en direct ingeleverd. Moet ik er vanuit gaan dat de 5 werkdagen na de 18 ingaan of vanaf het moment van inleveren? Het uploaden is als het goed is wel gelukt.

Ben wel heel benieuwd naar de punten. Het weekend ervoor 2 proeven bij een meetmoment gereden en daar 183,5 en 189 gereden. Gevoelsmatig ging dit beter, ook al was het een andere proef. Komende vrijdag weer 2 proeven bij een meetmoment. Heerlijk om weer op pad te mogen :)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 20:08

Akke_sSpring schreef:
Afgelopen zondag voor het eerst meegedaan met het online event en direct ingeleverd. Moet ik er vanuit gaan dat de 5 werkdagen na de 18 ingaan of vanaf het moment van inleveren? Het uploaden is als het goed is wel gelukt.

Ben wel heel benieuwd naar de punten. Het weekend ervoor 2 proeven bij een meetmoment gereden en daar 183,5 en 189 gereden. Gevoelsmatig ging dit beter, ook al was het een andere proef. Komende vrijdag weer 2 proeven bij een meetmoment. Heerlijk om weer op pad te mogen :)

Na de 18e

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 20:11

Nog meer mensen die wel punten hebben maar geen protocol?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 20:24

Maurits0407 schreef:
Nog meer mensen die wel punten hebben maar geen protocol?

Dat duurde een van de vorige keren bij mij enkele dagen, er zat toen ook nog eens een weekend tussen.

Wat een monsterscores rijden sommige mensen zeg. Dat gaat ons echt nooit lukken, ook al zou ik dat wel willen...

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 20:54

Ja, hier ook punten van de 11e binnen en jawel, m'n eerste winstpunt met dit paard. Zo leuk . Vroeger was dat al leuk, maar nu is het nog steeds leuk

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 21:05

stalleke schreef:
DesertOrchid schreef:
Worden de filmpjes eigenlijk random verdeeld door de KNHS, landelijk? Of is dit nog regionaal?

Gewoon random
Het valt me op dat het meestal bij elkaar liggende combinatienummers zijn uit die bepaalde klasse. Maar soms heb ik ook 'rommel' en dan is het alles door elkaar. Meestal filmpjes die voor 2e keer ingestuurd zijn ivm kwaliteit oid

Dank je voor je reactie!

Ik w8 ook nog (on)geduldig op de punten van de 11e. Is ons 2e online event. De eerste keer had ik op vrijdagmiddag mn punten, maar pas de dinsdag daarna het bijbehorende protocol.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 22:21

Ik heb vandaag mijn eerste groepje proeven beoordeeld, erg leuk om te doen! Op naar meer.
Ik had allemaal ruiters van afgelopen week L2.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 22:40

Iedereen gefeliciteerd met de punten!
Zie hier al veel 11-4 voorbij komen

Ik wacht nog van 1 paard op punten van 4-6...

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 23:24

Ik heb er net weer eentje ingestuurd voor de 18e.. Ben benieuwd. Niet de beste proef, maar ook geen enorme fouten... Gaan het zien.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 06:46

Huuuh gister stonden mijn punten en protocol erop... en nu zijn ze opeens weer weg -O-

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:01

Flicka12 schreef:
Huuuh gister stonden mijn punten en protocol erop... en nu zijn ze opeens weer weg -O-

Dat heb ik dus ook, vorige week stond het erop van 4 juni, later was het weg en staat er nog steeds niet opnieuw

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:35

tammiebels schreef:
Flicka12 schreef:

Dat heb ik dus ook, vorige week stond het erop van 4 juni, later was het weg en staat er nog steeds niet opnieuw

Hmm wat vervelend! Was de eerste keer met een ander paard, dus ik ben dan meteen bang dat er iets niet goed is ofzo :Y)

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:56

Online kan ook wel eens de datum verspringen van de uitslagen, dus even checken of de datum goed staat?