Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosje78 schreef:Bestaan rubberen sporen uberhaupt wel, DG? En die sporen met een bolletje? Is dat niet wat voor je?
droversrun schreef:@DG; oh dat is wel echt een groot probleem, in ieder geval ik heb dat altijd ervaren als het meest lastige om uiteindelijk goed te kunnen scoren op wedstrijd met mijn ruin. Sloot zich ook altijd volledig af tijdens de proef, vooral indoor inderdaad outdoor ging het wel. Nu ik dit zo typ bedenk ik me dat ik volgens mij eens op een topic van jou heb gereageerd met de vraag waar je in omgeving Eemnes het beste indoor kunt starten. Klopt dat?
Nimber schreef:Wij zijn vandaag naar voorthuizen gereden en daar het bos in geweest. Leuk samen met mijn oude paard en zijn nieuwe eigenaar.
Heerlijk!!!
Morgen les dus dan gaan we weer hard aan de bak.
Ik eigenlijk ook maar ik had gister ook met twee van mijn werk les. Daarna had ik t wel een beetje gehad. Echt gesloopt.
roosje78 schreef:Creatief met je vader bezig geweest! Goed zeg! Let je wel op dat dit niet is toegelaten op wedstrijden? Zelf sporen knutselen mag helaas niet.
Hierin staat wat wel kan en mag:
https://www.knhs.nl/media/17903/toegest ... l-2020.pdf
Nouvel schreef:Lijkt me lastig om dat echt mooi glad te krijgen zeg, maar ziet er goed uit!
Hopen dat het werkt!
Ik zou er niks aan hebben, zijn mijn benen veel te lang voor...