Creatieve plannen, leuk! En fijn dat het rijden zo lekker gaat.
Laura, top dat je bijrijdster en Douwe zo genoten hebben vandaag.
Ik ben moe. Drukke tijden op t werk nu. Maar verder nog fit gelukkig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosje78 schreef:Lastig is dat, he, dat scherp maken van een flegmatiek paard. Wat ik altijd doe is eerst zorgen dat hij op het been reageert, zonder nageeflijkheid te vragen. Reactie op mijn been is het belangrijkste wat er is, dus ook mijn eerste prioriteit. Als ik de reactie heb in stap, ga ik werken aan los maken, dus wijken etc. Dan door naar de draf en ook daar eerst weer reactie krijgen op mijn been. Iedereen lacht me altijd uit, want hij loopt dan echt vijf minuten lang als een giraffe door de baan (ook op wedstrijden), maar dan heb ik wel reactie. En dan ga ik door naar nageeflijkheid.
En ja, ik heb best een grote spoor eraan zitten. Zonder heeft hij helemaal geen respect voor mijn been en ben ik alleen maar bezig met been geven. Nu zit ik er 1x aan en krijg ik meteen reactie. Dus kan ik ook stiller zijn met mijn been.
En ja, dit doe ik ook op wedstrijden. Laat ze maar lachen en denken dat ik er niets van kan. Maar dit werkt voor ons heel goed. Als hij nl eenmaal aan het been is, dan is hij ook super scherp en kan ik hem heel fijn over de rug laten gaan.
Oh, en vooral consequent zijn is heel belangrijk. Been is been en reactie is reactie. Geen tussenweg accepteren!
Nimber schreef:Wat een knappie Nouvel!
Ijssie was ook wat flegmatiek maar begint inmiddels best scherp te worden.
DG welkom, knap dier heb je, wat is de afstamming?
Ik heb een Gelders krachtpatser Wilson x Special D van 1.88. 7 jaar en we hebben nu twee keer z1 gestart. Met 4 eerste prijzen en 6 winstpunten was dat wel echt een droom. Nu oefenen we maar hard door om ons z2 debuut te maken.
SW wat fijn! Gefeliciteerd met je hele merrie haha. Fijn dat je er ook weer bij mag.
Ik oefen maar lekker door. Weer een keer met S&T gereden gaat wel beter al
[ [url=m/jctWzD.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lXRomA.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e65YCh.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/02Vxh7.png]Afbeelding[/url] ]
Pirouettes gaan ook steeds fijner. En de wissels ook.
https://youtu.be/2GhfU0vedf8