Daar ga ik binnenkort ook heen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lekker zo door!!
Ik sta al mijzelf op te fokken voor zondag. Mijn doel is rond komen in de cross. Liefst met zo min mogelijk stops haha maar voor de eerste keer echt aftasten en kijken hoe ze het doet
zin in!!!!
Ik heb alleen zelf geen trailer en ook geen auto, de ene huur ik van een stalgenoot en de ander leen ik van m'n vader dus het is vaak een heel gepuzzel om het voor elkaar te boxen allemaal.
Doel is om dit jaar een oefencross te rijden en een B parcours met fatsoenlijke controle en afstanden te rijden.
Pantykous schreef:Gaat 't goed met je casa Elke?
Ik ben met baby twee keer naar een cross training geweest, echt super tof! Hij vind het ook zeker heel leuk om te doen.Ik heb alleen zelf geen trailer en ook geen auto, de ene huur ik van een stalgenoot en de ander leen ik van m'n vader dus het is vaak een heel gepuzzel om het voor elkaar te boxen allemaal.
Succes voor de zondag alvastDoel is om dit jaar een oefencross te rijden en een B parcours met fatsoenlijke controle en afstanden te rijden.
Jullie ook nog doelen voor dit jaar?

dat is me goed bevallen en hoef ik niet alleen...
drukke week inderdaad!
Vind het ook leuk dat er hier zoveel verschil in niveau zit.
En een soort van cross hindernisje met een bezembak van 80 cm waar die overheen vloog haha!

kon ik weer 6 weken wachten…

(Als het qua tijd allemaal past icm met de fotovakschool).
Op papier heet ze volgens mij Minora maar op Horsetelex kan ik niks vinden. Op stal gaat ze bij de naam Wandy. Weet dat ze 12 is en een springopleiding heeft gehad. Kan echt heel goed springen.
Ik gok dan ze 1m60 is. Dus zelfde maatje als Mickey.

leuke merrie Laura!