[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

proven02

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:01

Wat leuk Brittjuh!

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:47

@ Britt; gewoon als normale wedstrijd zien, eigenlijk is er niet veel anders aan. :)

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 09:54

Inderdaad selectie is ook maar een wedstrijd. :D
Gs misschien ook mee doen, hier zijn ze allemaal in oktober. :=

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:17

Dan al? hier is het nog helemaal niet bekend volgens mij. :+
Ik wil wel weer meedoen in het L2.

Met welke wil jij selecties doen Mirjam?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:34

Sterre gewoon L1.
Geloof dat ZZ-Zwaar selecties weer anders gaan oid. Zorro moet eerst maar puntjes gaan lopen. :))

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:40

Is ZZ-Zwaar geen vrije inschrijving?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:05

Nee zijn wel bepaalde voorwaardes en selecties. Maar mij nog niet in verdiept. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:44

Mirjam, super dat het zo goed ging en jullie zelf heel tevreden waren, de kop is eraf! Jammer dat de jury het niet wp-waardig vond, maar die haal je dan de volgende keer wel, ook geen tips waar iets mee kon? Wanneer ga je weer?

Marietje gefeliciteerd, heel knappe score! En dat terwijl eigenlijk nog niet zo fijn had als zou willen en kan. Hopelijk merk je met het nieuwe bit verschil.

Brittjuh leuk toch?! Maar selectie voor wat, want officieel is dat nog zomerseizoen en kunnen er dan nog geen selecties zijn voor de winterkampioenschappen?

Hier zijn de selecties in okt/nov en december, wil de eerste meedoen en dan zie ik wel weer verder. Afgelopen zaterdag op de onderlinge L2 gereden, nacht doodziek geweest dus veel getwijfeld maar uiteindelijk met 10 minuutjes losrijden de ring maar ingegaan. Draf eigenlijk wel tevreden over, in de galop schrok ze en die was daardoor echt helemaal mislukt, van hoefslag komen, eruit vallen, in verkeerde galop dan snel aanspringen, enz. En zelf niet de energie om het op te lossen, dus helaas, maar we weten de oorzaak. Uiteindelijk 179 en heel veel 4en, dus niet ontevreden gezien de omstandigheden.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:17

Haike, niet echt punten waar we wat mee konden. "Jammer van de spanning" tja die had ze niet in de proef, wel voor de proef. Vraag mij af of de jury haar ponypasjes als spanning aanzag.
Over BS wegvallen van de week heel erg opgelet, maar ze spoort juist keurig op de voltes. Dus weet ik ook niet zo goed wat ik daar mee moet. :')
We gaan als goed is zondag, meer om te kijken wat die jury vind. Want als er 2x achter elkaar hetzelfde word gezegd door 2 verschillende jury's is er toch wat mis :=

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:00

Jammer Haike dat ze schrok maar alsnog valt het dan mee idd de punten!

Over welke selecties hebben jullie het, waar kan ik vinden wanneer die waar zijn in noord Holland ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:07

Slim Mirjam, hopelijk sluit het dan beter aan bij je gevoel!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 20:42

Ja, kijk ik hou er ook nietzo van om jury, paard, omgeving what ever de schuld te geven. Dus nu even aankijken wat deze jury ervan zegt. En anders maar eens een lesje afspreken. :')

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:48

haike schreef:
Mirjam, super dat het zo goed ging en jullie zelf heel tevreden waren, de kop is eraf! Jammer dat de jury het niet wp-waardig vond, maar die haal je dan de volgende keer wel, ook geen tips waar iets mee kon? Wanneer ga je weer?

Marietje gefeliciteerd, heel knappe score! En dat terwijl eigenlijk nog niet zo fijn had als zou willen en kan. Hopelijk merk je met het nieuwe bit verschil.

Brittjuh leuk toch?! Maar selectie voor wat, want officieel is dat nog zomerseizoen en kunnen er dan nog geen selecties zijn voor de winterkampioenschappen?

Hier zijn de selecties in okt/nov en december, wil de eerste meedoen en dan zie ik wel weer verder. Afgelopen zaterdag op de onderlinge L2 gereden, nacht doodziek geweest dus veel getwijfeld maar uiteindelijk met 10 minuutjes losrijden de ring maar ingegaan. Draf eigenlijk wel tevreden over, in de galop schrok ze en die was daardoor echt helemaal mislukt, van hoefslag komen, eruit vallen, in verkeerde galop dan snel aanspringen, enz. En zelf niet de energie om het op te lossen, dus helaas, maar we weten de oorzaak. Uiteindelijk 179 en heel veel 4en, dus niet ontevreden gezien de omstandigheden.

Daar ben ik dus nog niet achter, er stond selectie bij :')

hmm jammer van de punten en dat je ziek was.. volgende keer beter!
Laatst bijgewerkt door Brittjuh97 op 23-08-18 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:49

proven02 schreef:

Over welke selecties hebben jullie het, waar kan ik vinden wanneer die waar zijn in noord Holland ?

Ik rij 23-9 in Andijk, daar stond dacht ik selectie bij of ik ben gewoon super blond aan het lezen _O- _O- _O- _O- zie alleen nu net dat ik vergeten ben er bij te vermelden of ik wel/niet de selectie wil. begin nu te twijfelen of ik het wel of niet zal willen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 23:39

Brittjuh97 schreef:
proven02 schreef:

Ik rij 23-9 in Andijk, daar stond dacht ik selectie bij of ik ben gewoon super blond aan het lezen _O- _O- _O- _O- zie alleen nu net dat ik vergeten ben er bij te vermelden of ik wel/niet de selectie wil. begin nu te twijfelen of ik het wel of niet zal willen :P

Bij ons doe je automatisch mee als het in de juiste kring is, heb je geen keuze

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 09:35

@ Haike; Dat is nog netjes dan toch, niet echt de meest ideale voorbereiding, zo ziek zijn!

@ Brittjuh; gewoon meedoen, het telt ook gewoon mee voor je punten dus verder is er niets anders aan.
@ Mirjam; Stond er niets bij de onvoldoendes? Probeer zondag te laten filmen, dat geeft zoveel verduidelijking mocht je weer je punten niet kunnen plaatsen.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:50

Marietje35 schreef:
@ Haike; Dat is nog netjes dan toch, niet echt de meest ideale voorbereiding, zo ziek zijn!

@ Brittjuh; gewoon meedoen, het telt ook gewoon mee voor je punten dus verder is er niets anders aan.
@ Mirjam; Stond er niets bij de onvoldoendes? Probeer zondag te laten filmen, dat geeft zoveel verduidelijking mocht je weer je punten niet kunnen plaatsen.

Ik heb even na gevraagd bij de organisatie, er is waarschijnlijk een fout waardoor je je als selectie kon inschrijven. het is dus geen selectie wedstrijd !

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:52

Haha :=
En hier selecties in november ipv oktober, verkeerd onthouden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 10:16

Succes vandaag Mirjam!
Nog meer die wedstrijd hebben?

Ik vrijdag les gehad en ging echt heel fijn maar wel ook hard werken, vooral voor mij ;) Morgen geen clubles dus vrijdag nog een keer priveles maar, en over 2 weken wedstrijd.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:19

Succes Mirjam!

Wij hebben vandaag niks op de planning. mijn bijrijdster heeft 9 sept wedstrijd en hoopt dan de B uit te zijn zodat we samen het L kunnen knallen!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:21

Ze is de ring uitgesprongen. :')

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:22

Meen je Mirjam. Hoe kwam dat?! En de 2e proef ?

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:24

mirjamalvaro schreef:
Ze is de ring uitgesprongen. :')

Oh Oh! dat doet Fayah ook wel eens _O- _O- _O-

Maar verder wel een goed gevoel ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:27

Oeps Mirjam, balen! Vond ze het spannend? Andere proef wel goed gegaan?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:57

1e proef ging weer lekker, galop wat ongecontroleerd. Maar verder fijn.
2e proef ging tot galop goed, toen kwamen we langs opening en sprong ze opeens door heen. := Was gelijk uitgesloten, dus helaas niet af kunnen sluiten.
Maar blijkbaar bakken we er niets van, dus ga dinsdag maar lessen als instructeur tijd heeft. :+

Oh met losrijden trouwens heel veel spanning, maar in proef keurig geluisterd op euhhh de ring uitspringen na. :=

Edit: toch trots op mijn meisje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding