Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haike schreef:Mirjam, super dat het zo goed ging en jullie zelf heel tevreden waren, de kop is eraf! Jammer dat de jury het niet wp-waardig vond, maar die haal je dan de volgende keer wel, ook geen tips waar iets mee kon? Wanneer ga je weer?
Marietje gefeliciteerd, heel knappe score! En dat terwijl eigenlijk nog niet zo fijn had als zou willen en kan. Hopelijk merk je met het nieuwe bit verschil.
Brittjuh leuk toch?! Maar selectie voor wat, want officieel is dat nog zomerseizoen en kunnen er dan nog geen selecties zijn voor de winterkampioenschappen?
Hier zijn de selecties in okt/nov en december, wil de eerste meedoen en dan zie ik wel weer verder. Afgelopen zaterdag op de onderlinge L2 gereden, nacht doodziek geweest dus veel getwijfeld maar uiteindelijk met 10 minuutjes losrijden de ring maar ingegaan. Draf eigenlijk wel tevreden over, in de galop schrok ze en die was daardoor echt helemaal mislukt, van hoefslag komen, eruit vallen, in verkeerde galop dan snel aanspringen, enz. En zelf niet de energie om het op te lossen, dus helaas, maar we weten de oorzaak. Uiteindelijk 179 en heel veel 4en, dus niet ontevreden gezien de omstandigheden.
proven02 schreef:Jammer Haike dat ze schrok maar alsnog valt het dan mee idd de punten!
Over welke selecties hebben jullie het, waar kan ik vinden wanneer die waar zijn in noord Holland ?
Brittjuh97 schreef:proven02 schreef:Jammer Haike dat ze schrok maar alsnog valt het dan mee idd de punten!
Over welke selecties hebben jullie het, waar kan ik vinden wanneer die waar zijn in noord Holland ?
Ik rij 23-9 in Andijk, daar stond dacht ik selectie bij of ik ben gewoon super blond aan het lezen![]()
![]()
![]()
zie alleen nu net dat ik vergeten ben er bij te vermelden of ik wel/niet de selectie wil. begin nu te twijfelen of ik het wel of niet zal willen
Marietje35 schreef:@ Haike; Dat is nog netjes dan toch, niet echt de meest ideale voorbereiding, zo ziek zijn!
@ Brittjuh; gewoon meedoen, het telt ook gewoon mee voor je punten dus verder is er niets anders aan.
@ Mirjam; Stond er niets bij de onvoldoendes? Probeer zondag te laten filmen, dat geeft zoveel verduidelijking mocht je weer je punten niet kunnen plaatsen.