Succes morgen met de les!

Oh dat klinkt als een hele leuke buitenrit in een hele mooie omgeving
Urosa wat jammer dat je het moest afwijzen maar snap het wel. Dan gaat je eigen rijden toch voor
Ah op die manier, je hoeft je dus niet via de kring ofzo te selecteren? Iedereen uit de provincie kan dan de eerste dag deelnemen?
Fijn dat ze goed op haar plek staat op de nieuwe stal! toch altijd maar weer even afwachten natuurlijk.
Staan de paarden nog een beetje dicht bij elkaar?
Enorm balen, maar het schijnt dat het bij deze zadels veel voorkomt. Ze hopen m donderdag weer klaar te hebben met een nieuwe boom erin, maar mijn vertrouwen in het zadel is wel een beetje weg nu.. wil deze ellende niet nog een keer hebben. Dus nog even nadenken of ik deze aanhou als ie weer netjes passend is of m inruil op een ander.
Nu mooi door oefenen!
). Hierom zijn we toen van paard gewisseld en dit ging eigenlijk super goed. Mijn vader heeft heel veel kunnen leren van mijn paard dus ben heel benieuwd hoe het gaat. Zaterdag hebben we privéles, gaan het dan wel zien of het goed gaat komen met die twee haha.
maar ook duidelijk onderzoekend voorwaarts. 

Weten jullie inmiddels al of je door mag met 4tal? En hoeveel van de M1 mochten bij jullie door naar het NK?

Zo van, je kunt best ver komen met een heel normaal paard of pony. En reacties waren verder ook positief, zo van je pusht hem totaal niet en inderdaad gewoon knap dat je het mag starten maarja had toch graag niet 2 0en gereden
Ik was trouwens niet eens laatste geworden in het ZZlicht dat had ik met 2x een 0 wel gedacht