Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Half uur daarvan besteed aan uitleggen dat de brutale aap uithangen dus níet de bedoeling is
Daarna was ie wel heel stoer en again twee goede wissels. Durf het bijna niet te zeggen, maar... het lijkt … alsof ie het snapt. Geloof wel dat we beide toe zijn aan bos met droge paden en gewoon even echt tempo/kilometers maken.
De wedstrijd voor morgen heeft mijn starttijd even gewijzigd met 2,5 uur. We zouden met z'n tweeën van stal gaan en mijn stalgenootje had hulp die mij ook zou helpen. Maar dat gaat nu niets meer worden. Mijn vaste hulpen kunnen allemaal niet, dus nu aan het kijken of het anders kan. 
Ik omgekleed, zij snel zadel erop gelegd en precies voor de regen nog een half uur gereden.
en maakte een paar hele dure fouten en daardoor hele mooie 2 en 3-en op mijn protocol. Daarnaast was de draf met de weinig impuls. Dus net aan geen winst. Maar al met al wel tevreden en weer door naar de volgende!
En wat balen van de fouten tijdens je proef. Gelukkig wel tevreden verder!
Lastig dat hij verder zo wisselend is, hopelijk helpen de behandelingen hem weer op weg.
En we hebben het idee dat hij regelmatig hoofdpijn heeft en daar helpt cranio echt top voor. Ik stuur je even een pb'tje over mijn cranio.