Om het leed te verzachten maar een nieuwe rijlegging besteld

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Goldie schreef:Oh bedankt voor de tip! Ja echt ideaal he
Evelyn wat heeft die brokkenpiloot van je nu weer gedaan
gomir schreef:Mijn bodem is ook prima. Maar toch weinig zin om te trainen met dit weer...
Cheminee schreef:Net de motivatie gevonden om weer wat wedstrijden te gaan rijden.
Paard bedacht iets anders.. 5 dagen op box
[ [url=m/cCCe8G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elitedeux schreef:Nou hopelijk komt het veulen van schimmel nog voor 9 april. De eerste hars zit nu op haar uier. Volgens de eigenaar moet het er dan wel voor die tijd zijn. Ben zo benieuwd haha.
vibabu schreef:gomir schreef:Mijn bodem is ook prima. Maar toch weinig zin om te trainen met dit weer...
Dit dus
Bak bij ons is echt heel goed te rijden. Hoe meer water hoe beterMaar die wind.... ik heb dan zo geen zin om er op te gaan zitten. Ze zijn dan en aan het spoken en je kan er niet knap op blijven zitten. Dus wind uit, regen uit, zonnetje aan!
ID was voor de eventingderby zo aan het miepen, elk lichtstraaltje of bakspook werd gezien. Van de week zelfde neer gezet als 2 weken terug en niks spoken. Ze wilde alleen wat graag op groot en trok erg aan op de hindernis maar daar gaan er gewoon weer lekker verder op trainen. Wat is het toch een leuk dier