Om het leed te verzachten maar een nieuwe rijlegging besteld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rijden en longeren komt er dan echt niet van (en al helemaal niet met dit weer
), het is ook bijna allemaal jong en in opbouw dus een weekje niet maakt ook niet zoveel uit
En gup wordt van een week vrij ook niet anders, die loopt daarna net zo makkelijk weer door

Goldie schreef:Oh bedankt voor de tip! Ja echt ideaal he
Evelyn wat heeft die brokkenpiloot van je nu weer gedaan
Gelukkig mocht je iets later starten en viel het resultaat toch niet tegen. 
gomir schreef:Mijn bodem is ook prima. Maar toch weinig zin om te trainen met dit weer...

Maar die wind.... ik heb dan zo geen zin om er op te gaan zitten. Ze zijn dan en aan het spoken en je kan er niet knap op blijven zitten. Dus wind uit, regen uit, zonnetje aan!
Cheminee schreef:Net de motivatie gevonden om weer wat wedstrijden te gaan rijden.
Paard bedacht iets anders.. 5 dagen op box
[ [url=m/cCCe8G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elitedeux schreef:Nou hopelijk komt het veulen van schimmel nog voor 9 april. De eerste hars zit nu op haar uier. Volgens de eigenaar moet het er dan wel voor die tijd zijn. Ben zo benieuwd haha.
vibabu schreef:gomir schreef:Mijn bodem is ook prima. Maar toch weinig zin om te trainen met dit weer...
Dit dus
Bak bij ons is echt heel goed te rijden. Hoe meer water hoe beterMaar die wind.... ik heb dan zo geen zin om er op te gaan zitten. Ze zijn dan en aan het spoken en je kan er niet knap op blijven zitten. Dus wind uit, regen uit, zonnetje aan!
ID was voor de eventingderby zo aan het miepen, elk lichtstraaltje of bakspook werd gezien. Van de week zelfde neer gezet als 2 weken terug en niks spoken. Ze wilde alleen wat graag op groot en trok erg aan op de hindernis maar daar gaan er gewoon weer lekker verder op trainen. Wat is het toch een leuk dier
. Ze sprong elke keer het 2e (HC) rondje foutloos en het eerste rondje voor de punten hadden we of pech of was ze net wat te kijkerig. Vandaag eindelijk echt fijn kunnen rijden en een foutloos puntenrondje gereden! Nu nog aan de stijl werken haha.
Eerst veulens komen laat dit voorjaar al verwacht ik, want hij heeft in het voorjaarsonderzoek gelopen vorig jaar.
Ik ben helaas aan het werk met de show van VDL, altijd mooie gelegenheid om even rond te kijken en super gezellig!
Hoewel je op een hoofd niet kan rijden, maakt een mooi hoofd een paard wel af

maar de bodem is nog elke keer top!
Maar begin bij het begin. De dag begon met de 4 jarige in het BB laag en wat deed ze het geweldig ! gewoon 2x foutloos
en met veel macht. Word echt een leuk paard.
dus ik lag in het zand na de hindernis, na de finish en was even goed van de wereld. Weet echt een stukje niet meer en goed duizelig en beroerd. Maar klaar mijzelf bij elkaar geraapt en 1 wou mij wel helpen met afzadelen. Dat heel snel ging volgens mij en weet niet eens meer wie haar op de trailer heeft gezet. Vet vaag zoiets dat je gewoon een stukje mist. Maar ja had nog 1 op de trailer staan voor t Z. Gelukkig had ik wel even tijd en kwam mijn vader ook nog even. Kon hij mij mooi even helpen met Gucci die echt super fijn te rijden was! Zo blij mee
eerste parcours 1 balk dat jammer was maar echt fijn gereden. Toch 2de parcours gestart maar was eigenlijk al wat benauwd en beroerd dus liet ik haar ff doorjakkeren waardoor ze 2 balken mee pakte. Daarna weer opgepakt en simpel het parcours uitgereden. Heel blij mee hoe ze het doet
nu moet ik er voor zorgen dat ik ook een keertje helemaal 100 punten erbij ben.
maar is blijven liggen