Veertje99, wat super tof dat het gelukt is om M2 te klasseren. Gefeliciteerd! Lekker bezig met alle 3 zo te lezen! En wat een geluk heb je elke met zo'n fotograaf! Ik heb nog geen 1 foto van mij en Kristall
Melissa_93, ga inderdaad M1 starten. Had me iets comfortabeler gevoeld bij L2 maar dat voelde verkeerd omdat ze al M1 geklasseerd is bij de vorige ruiter..
En Lakaj lijkt wel bijna klaar ja voor het L2! Ga het eerst checken met een keer online proefje
en wat leuk die plannen om ook 4tal op de regio te gaan starten! En oef wat vroeg! Nouja heb je nog wel wat aan de dag
Ik heb helaas corona en ben er ook best wel ziek van
zaterdag nog wel Kristall gereden toen ik al klachten had. Ben daar 's ochtends altijd alleen dus kan ik niemand besmetten. Baal stevig. Was net zo lekker bezig met de paarden, hopelijk ben ik snel weer beter. 

. Daar was ik best wel erg van geschrokken! Hij heeft hier ook eigenlijk niks echt van laten merken. Het enige is wat het voor mij wel een beetje kan verklaren is dat hij heel soms zijn hoofd eruit gooide maar dat was vaak op stukken wanneer hij iets heel erg moeilijk vond.