[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:21

Het wat bah carola.. Ja balen van Markelo hè. Wanneer ga je weer op cross?

Ga je maandag naar staphorst? Heb ik ook een keertje gedaan. Is wel leuk! Nog een deken gewonnen toen met de loterij.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 17:23

Renswoude pas weer, 18 april.
Ja Staphorst. Ik heb het nog nooit gedaan maar ga met een vriendin. Heb er nu nog veel meer zin in, nu Markelo niet door gaat :Y)
Maar met deze regen..

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:00

Gefeliciteerd met je huis Elke!
Jammer glenstorm, wel fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden!
Vervelend van de rugklachten laura, hopelijk geeft de zadelmaker wat duidelijkheid!
Wat vervelend allemaal carola :(

Ik heb afgelopen zondag een super leuke en leerzame cross clinic gereden tijdens de appaloosa dag. Stippel gedroeg zich voorbeeldig en sprong alle hindernissen in een keer zonder te twijfelen. Ook leuke complimenten gekregen, vooral over Stip zelf. We moeten ons maar wat meer gaan verdiepen in de cross want zo te zien heeft mevrouw daar het karakter wel voor! :)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:30

Ja echt balen dT markelo niet doorgaat, had er vet veel zin in.
Morgen maar naar concour Zwolle met mn paard! We gaan B proberen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:33

Ja vooral t gedoe met mn vriend. Das nog het vervelendste. Een SGW komt wel weer.. Maar dat gedoe breekt me op.

Ik ga mogen naar Leek, mn singelstoten laten vervangen. En maar even rondsnuffelen in de Divoza. Geen geld mee, dat is het veiligst!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:33

Kun je wel even komen kijken op Indoor Tolbert Cioccolato :D Daar ben je dan vlakbij!

Ik mag toch nog B-finale rijden morgenavond met Bella! Leuk :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:54

Dank jullie wel allemaal.

Vervelend Carola .. mannen zijn soms om achter het behang te plakken... }:)
Hoop dat het snel beter gaat..

Heel veel succes gomir!!

Ik heb vanavond lekker dressuur lesje gereden. Dikke complimenten van de instructie dat ze zo vooruit gaat. Jammer dat we nogal wat ring spanning hebben . Maar over vanavond dik tevreden.
In biddinghuizen is ook veel regen gevallen dus morgen een geïmproviseerde cross training in de buitenbaan. Hoop dat we ook wat gewone hindernissen gaan springen om weer wat vertrouwen te krijgen.

Als het zaterdag beetje lekker weer wordt ga ik lekker het bos in.

En met pasen heb ik mijn witje alweer drie jaar ! Gaat snel!! *\o/*

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:01

Ik zit ook wat vervangends te bedenken voor zaterdag. Geen concoursen meer beschikbaar. Cross training lijkt me ook niet wat..
ik vraag me wel af, als het morgen de hele dag droog is. Zal zon bodem in Markelo toch al heel erg bij trekken?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:03

Dat dacht ik ook.. maar ik gok zo dat ze de bodem willen sparen voor maandag. Volgens mij hebben ze dan de hogere klasses dus meer inkomsten. Als het nu wel goed blijft en zaterdag een paardje of 100 eroverheen gaan is het maandag nix meer. Dat was mijn gedachten.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:06

Ja dat was exact mijn gedachten. Vind dat ze het vroeg afkappen. Vervang dan de oefencross voor de officiële van zaterdag. Vind k dan net zo eerlijk.
Maar goed..

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:12

Plus moeten ze ook de veiligheid kunnen waarborgen.. Tja het is ff zuur. Maar we hebben wel echt heel veel regen gehad. Ach we kunnen er weinig meer aan doen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:14

Week uitstel lijkt me genoeg :Y)
De begin periode van het seizoen is altijd zo twijfelachtig. Lastig!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 23:03

Balen van Markelo idd!
He bah Car :( Gaat hopelijk snel weer beter!
Leuk gomir!
Top dat dressuur nu zo lekker gaat Elke
Klinkt goed NL!
Succes Mette!

Nou die school aoc terra is ook echt wel heel slim. Nodigen ze mij uit voor een intake gesprek/ voorrijden met mick op 19 mei om 13:30. Laat ik dan toch echt net geheel toevallig mijn Engels centraal examen hebben :') (alle niveau's van vmbo hebben dan ook examens, echt tactisch over nagedacht dus…)
Morgen maar even vragen om het te verplaatsen haha :P

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 06:34

Hahaha onze school is nooit zo goed in plannen..
Wow sjaak liep net meteen de trailer in voor concours! Had gedacht dat we weer niet konden gaan net als de vorige keer maar we gaan dan toch echt springen vandaag in zwolle :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 08:21

Succes Mette!!
Fijn zulke goed plannende scholen!! Belooft wat voor de toekomst!!

Straks eindelijk weer rijden na 4 dagen. Morgen maar weer zien. Wil eigenlijk wel eens wat anders dan steeds in de bak, maar dressuurruiters willen hier liever niet naar buiten met die plassen.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 08:24

Geweldig die planning van scholen!
Haha miepruiters. Van plassen val je niet neer. Al zullen die paarden er ook vast niet door lopen

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 08:26

Top Mette, succes!

Kan ik me voorstellen Lithya. Juist lekker om af te wisselen!
Hoewel ik denk dat de grond buiten vooral erg sompig is. Dat rijdt natuurlijk niet zo fijn.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 08:31

Aaah de echte mooi weer ruiters. Stel dat de voetjes vies worden en je extra moet poetsen hihi +:)+

Ik had laatst dat ik terug kwam op stal en dat stalhouder verschrikt keek die dacht dat ik allemaal zwarte puisten had. Nee hoor, het was een moddermasker puur natuur :)

Succes mette!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 08:33

Succes Mette!

Ik rijd oo gewoon in onze natte bak. Mooie waterbak oefenjng :Y)
Paard doet er nu al niks meer over en dat vind ik wel erg fijn! Geen zeurpaarden

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 08:54

Haha ja doe ik ook thuis. Bagger spat mooi op. Worden ze lekker braaf van.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:11

Succes mette!
Het is dat als het te nat is ik hier niet eens in d'r bak mág. Rijden drainaige zand/systeem stuk ofzo. Terwijl t t ook niet goed doet want er staat nog steeds water op :')

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:32

Wow sjaak is helemaal happy volgens mij haha! Eerst vanochtend al meteen de trailer in en in de B maar 5 strafpunten! Hij sprong enorm fijn! Spoolder was er om te fotograferen dus eindelijk sprigfotos met sjaak! Zal ze posten als ik ze heb :)
S middags ook meteen weer de trailer in gegaan, echt onvoorstelbaar haha!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:39

Mooi zo!! Motiveert om door te gaan Mette!!

Wel vaker gehoord ja, dat als een gedraineerde bak te nat is, je er niet in mag.

Als de grond nu sompig is en ze kennen het, miepen ze niet als je dat eens op concours treft.

Auto wilde niet starten, daarom thuis gelest. Bak was niet ideaal, maar was te doen. Ukkie was zo gruwelijk helder, dat maakt het dan wat lastiger. Dan zit de bokknop er erg makkelijk op. Maar hij liet wel hele mooie stukken zien. Contra moet nog goed bevestigd, keertwending en travers. Maar ik heb nog even.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 16:15

Mette wat goed!! hopelijk blijft ie dit doen!!

Jammer voor de crossers hier onder ons dat de cross afgelast is, maar beter dan dat het te zwaar wordt voor de paarden, te glad, of te gevaarlijk wordt toch?
Komen er nog wel meer denk ik dan altijd maar weer...

Ik had dinsdag les, parcourtje, maar die van mij heeft zoveel gesprongen laatste tijd!! dus wilde eigenlijk even paar hindernisjes doen en dan kappen, maar helaas stopte ze waardoor ik vial...( 2 de keer dit jaar al hahaha) daardoor moest ze nog net wat meer doen dan ik wilde eigenlijk...
Donderdag groenewelle concours gehad, stop en een balk maar beide eigen schuld... stond een fijn leerparcours!
Kwam de gebroken lijn iets binnen door waardoor ik en geen 5 en geen 6 meer kon rijden... dus toen ging ze staan... toen ik bang was dat ze op de dubbel ging staan, ging ze door mijn aandringen heel vroeg af op de eerste waardoor ik een balkje had...

Veel geleerd en op naar meer kilometers!!
Nu eerst haar koppie maar even leeg maken door vanavond en morgen het bos in te duiken en misschien zondag weer haha

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:05

Top Mette! Geeft de burger moed.
Ai dat is vervelend Lithya, gelukkig lekker thuis gereden!
Vallen hoort er helaas bij, heb ik met Mick toch ook weer gemerkt :') Wel fijn dat je wedstrijd lekker ging gister!

Vandaag had Mick vrij, 20 minuutjes aan de longe gehad en lekker lang buiten gestaan. Heb voor de verandering op een manegepaardje gereden waar ik laatst ook al een keer op heb gezeten.
Wandy, merrie van 1m62 ong. Geen idee hoe oud maar wat een fijn beest is dat. Heel nuchter en ook wel fijn na te rijden. Dus nog wel gereden vandaag :)
Ga morgen maar even met wat balken spelen met Mickey.