Gefeliciteerd Sjol! En ze zijn druk met je WE tips aan de gang.
Fijn Ynskek,kun je weer lekker rijden.
Ik ben vandaag met de rooie kabouter op pad geweest.Weer een rondje L1 HC. Deze x korter losgereden en ze was echt super relaxed. In de 2de pr werd ze wel wat moe,daar ging ze soms wat leunen. Mooi 203&206 pnt gereden.Volgende week L2 onderling en dan nog een x L1 HC op een groot buitenterrein.
Rode kabouter doet het goed zo te horen! Lekker mee op stap.
Ynskek, lekker dat je weer aan de gang kan.
Vandaag lekker rondje gestapt met de paarden en naar Hepsie geweest. Die was sinds okt. niet meer gereden, ben er zo opgestapt en braaf!!!
dieseltje09
Geplaatst: 23-03-15 06:40
Sjolvir, jammer is dan he? Ene dag zo fijn en dan op wedstrijd ineens zo veranderen... Ynskek fijn dat je weer lekker aan de slag bent. Ambre, gefeliciteerd ondanks dat het HC is, toch hele mooie punten!
Ik ben gisteravond ook weer gestart, kwam met 193 en 198 thuis. Hij gaat steeds fijner aan de wandel op een wedstrijd, vorige keer blies hij zich nog zo op dat hij ook wat tegen de hand kwam en was het gewoon echt net een hengst inclusief brullen naar andere paarden, gisteren was hij al veel relaxder, netjes naar mn hand kunnen rijden zonder dat hij erin kwam hangen en de omgeving en andere paardeb leek hem nu ook verder niet zoveel te schelen
Mijn superrrpoown loopt weer goed.Die ga ik na het weekend weer oppakken. De wedstrijd L1 met de rooie ga ik afmelden. De woensdag ervoor komt Ellen Kral in de buurt behandelen en ik wil die rooie graag ook laten behandelen. Die is gevoelig op het lijf en vd winter ook een paar x uitgegleden in haar hok.
savjemaanen
Geplaatst: 07-04-15 15:12
Wat super allemaal, ik ben gister op wedstrijd geweest maar dan die van de baas van mijn verzorgpaardjes (nouja, pony's) Ik zou ook supergraag een startkaart aan willen vragen voor mijn fjord en ik, maar moet nog even een maandje door oefenen. Eerst nog meedoen met de sponsorspring wedstrijd op mijn oude stal super veel zin in en we gaan knallen!
Je kunt je startkaart wel vast aanvragen en dan starten als jullie denken er klaar voor te zijn.
Sjolvir
Geplaatst: 07-04-15 22:19
L_isanne schreef:
Je kunt je startkaart wel vast aanvragen en dan starten als jullie denken er klaar voor te zijn.
Ach, dat hoeft tegenwoordig ook al niet meer echt van te voren. Vandaag aangevraagd morgen starten, dat is wel handig, al is het natuurlijk handiger om het ietsje eerder te doen, zeker als je je moet inschrijven en je nr's nodig hebt.
Ik ben helemaal blij met zwartje. Vorige week BB voor dummie's 2 x foutloos. Zaterdag voor de 2e x dit jaar menles en geloof sinds dik een maand weer eens voor de wagen, deed ie super. Zondag WE training, nou daar had ie echt geen zin in, gevalletje spierpijn van mennen gok ik zo, daar had ie namelijk wel heel stinkend zijn best gedaan. Hem toch gepest en hem er doorheen gereden. Maandag dressuur wedstrijd, weer een wptje erbij! ex. eq. 1e, maar dan toch weer 2e, zucht. Halve proef beugel kwijt (heb plastic veiligheids, die vind je rijdend echt niet terug, wegen te weinig en draaien altijd verkeerd om), dus gewoon doorgereden tot halthouden, beugel aan doen, 5 achterwaarts, vw abr. dr.
2e proef rij ik weer eens hopeloos verkeerd en was het hem net niet meer.
Kreeg hem niet helemaal recht en los dus had natuurlijk weer taktfouten in mijn diagonaal, argghhh!!!
Galoppie met 1 beugel
Lekker ding is het toch.
Dag ervoor WE training, hi hi.
Lekker ding is het toch!
LdJ
Geplaatst: 08-04-15 07:45
N startkaart is inderdaad zo aangevraagd. Leuk Sjolvir! Wat is WE training precies? En gefeliciteerd met de wp! Ik heb zondag m'n eerste wp gereden in het M1 De andere proef reed ik gewoon twee keer verkeerd.. Op naar de volgende
Haha bij mij in het groepje reden we alle drie wel n keer verkeerd.
Sjolvir
Geplaatst: 08-04-15 18:56
Ach, mijn specialiteit is fout rijden.. Vorig jaar met Toobs reserve kamp B mennen ipv kampioen omdat dombo weer eens verkeerd reed. (Dat was echt wel stik stom!!) Zegt er iemand heel droog, als je meer wedstrijd ervaring hebt komt dat wel goed. Ik heel droog terug... Onder het zadel meer dan genoeg ervaring rij gewoon nog steeds verkeerd
LdJ
Geplaatst: 08-04-15 19:41
Ow balen zeg!! Ik deed dat ook. Zaterdag vergeten af te wenden bij C en zondag gewoon weer vergeten..
Nies_
Geplaatst: 08-04-15 20:00
Ik heb het gelukkig niet meer sinds ik de proeven uit mijn hoofd rij. Ik reed vaak meerdere keren per proef verkeerd. Ben ook meer dan eens gematst dat we niet uitgesloten zijn
Nies, dan heb je echt mazzel gehad, niet uitgesloten! Wel neem ik aan -2 en dan -4?
Nies_
Geplaatst: 08-04-15 20:26
-2 -4 -6 heb ik een keer gehad, wat dus niet mag. Ook een paar keer dat ik wel iets deed, maar de verkeerde lijn pakte en dan gaven ze gewoon een 4. Bijvoorbeeld bij MEK van hand veranderen over x rijden, dat soort.
Dan heb je echt wel flink mazzel gehad een paar keer ja.
anoniempje1
Geplaatst: 12-04-15 18:07
hoihoi,
Wat leuk dat er zoveel pony's bij de paarden starten! Ik wil dit jaar nog ook nog officieel gaan starten. Alleen ik heb zoveel last van wedstrijdstress.... Dat ik het dan iedere keer verpest. En thuis gaat het trainen zo goed! Grrrrr echt frustrerend... Kom ik op wedstrijd dan is alles in eens eng, ben ik gespannen of terwijl en grote wisselwerking... Vast wel meer mensen die dat hebben?
Welkom anoniempje! Leuk dat je ook met je pony gaat starten tussen de paarden! Misschien zijn impuls wedstrijden iets voor je?
Sammyoo
Geplaatst: 14-04-15 18:37
Ik moet mijn dressuurdebuut nog even uitstellen, pony kan het wel maar ik nog niet Ondertussen rijd mijn volwassen dochter Jones wat verder door (jaja, bij ons is het omgekeerde wereld, kind helpt moeders ) en is hem ook tussen de paarden gaan starten. Zondag zijn ze succesvol L1 gestart.
Ja, het is echt fijn dat ze me helpt. Ik hoef mezelf niet meer te bewijzen dat ik het zelf kan. En het is zo leuk dat ze er zo'n lol mee heeft, misschien juist omdat ze de lat lager heeft met Jones dan met haar eigen paard van bijna 1,80!