Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Qua werktijden zijn ze ook relax, vroeg beginnen geen probleem, waardoor ik uiterlijk half 8 start en over het algemeen 4u naar huis kan. Ook dat is in combi met paard best ideaal.
) heeft hem een gebroken been geslagen en er was niets meer aan te doen... Dus ik had even een dipje met de paarden moet ik eerlijk zeggen.
Heel apart omdat ze een dag na elkaar uitgerekend zijn. Nu moet ik zeggen, dat die ook niet veel meer wordt gereden. Lekker aan het afbouwen, ze wordt nog wel een beetje bijgehouden voor het idee. Maar ze heeft het al zoveel gedaan en gezien dit jaar, en nog jong zat, de rest komt na het veulen wel weer.
. Die heeft de tien dagen alleen maar vrolijk erbij gestaan haha. Hij begreep volgens mij niet zo goed dat hij rustig aan moest doen
. Gelukkig bevalt de baan!
. Filmpje ziet er goed uit! Wat een stom nieuws , maar wel fijn dat er nu duidelijkheid is.
dat je afscheid hebt moeten nemen van een van je paarden. En dan ook nog niet mogen starten bij de Future Training. Ben je klaar voor je selectie voor IB?
Fijn dat je kleintje beter gaat.
Gisteren Forza gelongeerd en hij had er zin in! Vandaag hopelijk er weer voor het eerst op. Ik heb er in ieder geval ook zin in! 
Fijn dat bij je pretletter de magnesium werkt, voor beide partijen.
Wij zijn redelijk klaar voor IB. Voel me in ieder geval beter voorbereid dan vorige keer maar dat is ook niet zo moeilijk
Ik hoop dat we foutloos kunnen blijven, in de tweede draf heb ik soms nog wat balans foutjes en dan springt hij vaak aan en dat mag natuurlijk niet. Veder gaat het wel heel lekker eigenlijk. Vind het wel spannend omdat we vorige keer heel hoog hebben gescoord terwijl ik het zelf niet zo denderend vond gaan. Ben nu een beetje bang dat nu ik het zelf goed vind gaan, de score tegen gaat vallen..
Echt zo blij mee. Dit was eigenlijk mijn doel voor dit jaar, dus dat dit nu al gelukt is, is wel echt een cadeautje. Nu toch maar snel aan de slag met die kur. Iemand nog tips hiervoor trouwens? Ik vind het echt heel lastig..
Leenzadel bevalt wel? Of iig goed genoeg voor tijdelijk?
ik gok zomaar dat er knappe veulens komen 
Wel thuis echt heel fijn aan het rijden.