Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Over een maand hebben we pas weer wedstrijd dus hoop dat het dan eens allemaal een beetje mee zit en dat de middendraf wat beter gaat, al zijn we al van 3'en in het L1 naar 5'en in het L2 dus verbetering is er al wel, blijf het zelf alleen bagger vinden omdat we daar vroeger gewoon minimaal een 7 voor kregen.
Ook is het wijken voor t rechterbeen de laatste 2 meter niet veel meer en voor het linkerbeen is de inzet blijkbaar zo bagger dat het maar een 4 waard is.
Voor de Welshmensen...
achterwaarts zat er nog niet op.... Nog steeds niet, iemand daar ideeën voor. Ze gooit haar hoofd in de lucht en gaat echt hakkerig in de achteruit.
dieseltje09 schreef:Bij manege filip dros in Barendrecht, was een avond wedstrijd, deed afgelopen Zondagavond ruim na 9 uur s'avonds het bakkicht uit als laatste starter haha. Ach beter als 9 uur s'ochtens moeten starten voor mij, ben niet zo'n ochtend mens zeg maar
was beide keren de laatste helaas...
. Dag erna ging het gelukkig weer wat beter en 178 en 183 ggereden.
).

maar het is zo'n fijne werkpony dat ik niet wil blijven hangen omdat ik toevallig bij de KNHS veel lager rij
ik heb een zadel gevonden dat in ieder geval niet schuift