Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:hihi ik vind dat ook altijd zo'n dooddoener. Ik heb altijd mederuiters die zich aan mij 'optrekken' om het zo maar te zeggen. Dat als ik lage punten rijd, net als zij, dat dat dan vast komt doordat de jury geen speciaal paard wilde zien (mijn eigen paard is aan appaloosa en ik rijd nu een fries). Ik moet ze dan altijd teleurstellen dat ik het echt eens ben met de punten. Ik kan gewoon niet rijden.Daar verandert het paard weinig aan. Of het nu een wit paard met stipjes is of een zwarte met lange manen, het is volgens mij nooit geweest dat de jury me écht te weinig punten gegeven had, wat die andere ruiters ook hoopten.
Ik denk dat veel ruiters het erg lastig vinden om naar hun eigen proef te kijken. Kritisch op jezelf zijn is ook echt vervelend, dus ik snap het wel. Daar komt bij dat sommige type paarden gewoon ook echt minder zullen scoren. Mijn eigen paard zou nooit een 8jes paard kunnen zijn geweest, ook niet bij een goede ruiter.
MerleSimone schreef:Jullie zeggen bellen voor die punten van 21 mei, maar wat gaat dan sneller? Gaan ze dan wel nakijken waar m'n proef gebleven is?
In de app zei ze 2 a 3 werkdagen. Ik stuurde m'n appje vrijdag ochtend, het is nu dinsdag. Morgenmiddag dus pas 3 werkdagen. Maar heb de 9e al wel gemaild, zou het binnen 2 werkdagen horen als er iets mis was en anders zsm zien. Niks gehoord uiteraard.
tammiebels schreef:Iemand ervaring mee dat de uitslag er stond en later weer weg was? Dit was gistermiddag, later was hij weg en staat er nog steeds niet opnieuw
SweetVanille schreef:Net punten van 4 juni B binnen. Was voor mijn gevoel mijn beste proef maar ontzettend streng gejureerd, en hele andere punten dan voorgaande 5 proeven. Opeens 5.5jes op oefeningen waar ik normaal 6.5/7 op heb.
Zeker weer iemand die alleen dansende kwpners wil zien![]()
tammiebels schreef:Levita schreef:Ja toevallig heb ik dat ook gehad. Punten stonden er 5 minuten en verdwenen daarna weer. Uurtje later stonden punten en protocol er wel in.
Hmmm ok, dit was nl donderdag of vrijdag al en ze staan er nog steeds niet weer in