Vandaag heeft Katja hier van bokt ons hard aan het werk gezet. Super direct is ze, en soms frustrerend om zo tegen je eigen tekortkomingen aan te lopen. Wel weer een bult huiswerk gekregen dus we gaan heel hard aan de slag.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Al een keer HC gestart met een zweepje erbij?
Nouvel schreef:Onwijs bedankt allemaal voor jullie reacties en tips!
Ik ga eens rustig wat dingen uitproberen en op een rijtje zetten.
Noukie, Toevallig zei ik gisteren ook tegen mijn instructeur, was ‘ie maar een keer kijkerig op wedstrijd, maakte ‘ie zich maar eens groot en stoer...

Alhoewel het (tot vorige week dan) hier ineens stukken beter ging met variërend van 6,5 tot 8. Waar dan het verschil in zit.. geen idee. (los van dat ie vroeger echt geen travers liep en toen dus ook terecht slechte cijfers daarop)
. Jammer dat je gevoel en je punten dan niet enigszins overeen komen. Gelukkig gaat het de goede kant op! Hoe gaat het nu met je?
. Wanneer zou de uitslag van de test er moeten zijn? Wat betreft het langer losrijden: niet geschoten is altijd mis. Je kan het altijd een keertje uitproberen.
.
Gefeliciteerd AB!
. Ik longeer haar tegenwoordig niet meer (alleen) met dubbele lijnen. Ze is namelijk echt heel stout. Ze gaat stijgeren, bokken, rennen, omdraaien, stilstaan, etc. De hele mikmak.. Bij haar kan je heel goed zien wanneer ze iets doet omdat ze het moeilijk of spannend vindt, maar je kan het dus ook zien wanneer ze gewoon aan het draken is. Echt een duiveltje is het
. Ik ben gewoon nog te onervaren met de dubbele lijnen om het dan op te kunnen lossen, dus daar hebben wij hulp bij. Al vind ik het ook prima om toe te kijken
De eerste proef was 198, en ja, beide proeven bij dezelfde jury.
Nee joh echt super goed gedaan!!!
Gefeliciteerd! En wat een punten verschil, bizar. Vond je zelf ook zoveel verschil zitten tussen de twee proeven of dat niet?

). Had ik rekening mee gehouden, dus ook dressuurzadel mee en erg fijn in de andere baan gestuurd. Tof vooral dat ie daar vorige keer zo bang was toen ik er een proef moest rijden en hij nu na even rondkijken zo weer door liep.
Vooral bij het voorterrein gezeten eigenlijk, super inspirerend weer!