Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goldie schreef:Ja, hoeft niet eens de kring te rijden
Ik was laatst nog even lekker aan het spelenStalgenootje had het laten staan, dus mooi even gebruik van gemaakt
[ [url=m/fkiVhO.jpg]Afbeelding[/url] ]
paljaslaura schreef:Spannend Eva!
Heb vandaag indoor gecrosst met mick. Ging heel lekker. Mensen vielen eraf met bosjes dus was blij dat wij met maar 1 stop rond waren haha
[ [url=m/vg9AmA.png]Afbeelding[/url] ]
Daarna ook nog even met Harvey gereden en de linker galop ging best goed. Rechts wilt hij continu zn kop tussen zijn benen doen![]()
![]()
Ben ook erg benieuwd wat hij gaat doen met wat balken.
Binnenkort nog een paar keer mee nemen naar oefenparcours, daarna gaat hij een tijdje het land op tot ik terug ben uit Australië

maar springen konden ze het goed elkaar vinden, degene die les gaf kwam nog naar me toe dat ze wel heel makkelijk sprong
was wel leuk ik kon op de echo al een klein paardje zien 
Ben helemaal blij
Geeft mij weer wat moed voor de regio kampioenschap aankomende zondag.
Mooie meevaller!

(springen hooguit een keer per week)
Dan denk ik oh ze loopt zo fijn, maar uiteindelijk met te weinig power. In het Z ging het best oké. Echt niet ontevreden. We zijn nog lang niet weer echt op dat niveau maar wat blijft dat een dapper paard! Ze was wel iets aan de matte kant voor haar doen en ik moet afleren om te dicht te rijden. Daardoor moet ze dan zo haar best doen om eraf te blijven. Eigenlijk niet eerlijk. Maar klaar we trainen lekker verder en weet tenminste waar ik aan moet werken. Ze moet echt afslanken
mijn vader voert nog steeds te best.