Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de lessen hier op school zijn gewoon verplicht dus heb geen keus. K weet niet of het iets in z'n lichaam is, de spring instructeur zei dat het leek alsof ie een ongeluk heeft gehad ofzo, hij durfte echt niet over de hindernissen heen..
zal dinsdag even afwachten hoe hij zich gedraagt, hij heeft er naar mijn weten helemaal geen reden toe om zo bang te zijn... 
Cioccolato schreef:Het 2 dagen achter elkaar springen zal vast het probleem niet zijn, maar ik zou er persoonlijk niet voor kiezen. Niet wekelijks althans. Een uitzondering prima, zoals Ruiterdagen ofzo, maar niet als 'normale' zaak
Maar daar gaat het niet om.
Misschien is het zoals je zegt wel een vertrouwenskwestie. Wat merk je aan je paard? Pijn of meer angst? Misschien rustig nog eens proberen en dan toch maar een check
probeer nu even de brave leerling uit te hangen.. 

Had 1 suf balkje op een oxer, maar super tevreden!
), maar daarna ging het wel. EHBO wilde me al afvoeren naar het ziekenhuis en van de jury mocht ik helaas niet meer starten in het tweede parcours, omdat ze vonden dat ik te hard gevallen was. Startgeld kreeg ik helaas niet terug van het secretariaat, dat wordt denk ik dus ook geen tweede keer Sonnega...
ooei gomir dat klinkt niet echt fijn! Mooi dat je nog wel even hebt kunnen springen en jullie het vertrouwen niet kwijt zijn. hoe voel jij je nu? Beetje krom van de organisatie ja... weet eigenlijk niet hoe de regels daar toe zijn?

Als ik dat niet ben dan moeten ze zich meer zorgen maken 
Toen ik erachter kwam dat ik een stuk kwijt was ben ik er direct afgestapt
Kan me daar nog steeds helemaal niets meer van herinneren, behalve de terugreis en het moment dat mama zei 'goh, dat je je beugels nog korter moest doen van Wim'. 'Hoezo, heb ik al gereden dan
'.