Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knabbelgirl schreef:Ik ben een keer vergeten mijn pony in te laden
gelukkig kwam ik er aan het einde van de oprit achter!
En ik ging op mijn B debuut rechts in plaats van links, en de lezer steeds je moet lihinks! en ik zeggen, dat doe ik!
En op mijn L1 debuut, E afwenden op EXB lijn halthouden...ging ik groeten

sjnien1986 schreef:Het is geen wedstrijdblunder ofzo, maar het was gewoon wel grappig. Ik reed met mijn paard een L1 proefje op een buitenwedstrijd en ik moest bij E afwenden, x volte 15 links en daarna x volte 15 meter rechts. Ik wend netjes af bij E en opeens duikt er voor mijn neus een man op zijn paard op die duidelijk niet doorhad dat hij in de wedstrijd ring aan het rijden was. Dus ik zeg, "meneer dit is de wedstrijdring hoor" (ik rijd ondertussen rustig mijn volte 15 meter links in), meneer rijd ondertussen onverstoorbaar verder. Ik nog een keer nu wat duidelijker, "meneer! ik ben een proefje aan het rijden!" (ondertussen begin ik rustig aan mijn volte 15 meter rechts) Eindelijk kijkt meneer op en zegt: "huh? hooooo sorry!!" en spurt mijn ring uit. En ondertussen reed ik gewoon rustig mijn proef uit, braaaffff paarrddd
Geniaal
wat zei de jury?
Nog wel een 6 gekregen
weet ook niet waarom...
Zij moest later die dag OOK nog haar proefje rijden
)
ShannaY schreef:knabbelgirl schreef:Ik ben een keer vergeten mijn pony in te laden
gelukkig kwam ik er aan het einde van de oprit achter!
En ik ging op mijn B debuut rechts in plaats van links, en de lezer steeds je moet lihinks! en ik zeggen, dat doe ik!
En op mijn L1 debuut, E afwenden op EXB lijn halthouden...ging ik groeten
Schitterend
Waar zat jij met je hoofd?
Het verkeerd rijden heb ik trouwens vroeger heel erg last van gehad.
Dan moest ik rechts, en ging ik links, en dan hoorde je mijn lezer zeggen, "andere rechts", en dan werd ik zo kwaad op mezelf.
Zelfs een R en een L op mijn hand werkte niet.. lekker dwars de verkeerde kant op..
Nu heb ik het gelukkig niet meer te paard, wel in de auto

. Op mijn oude stal hebben we jaarlijks onderlinge springwedstrijd. En ik viel er na de barage bij de laatste hindernis vanaf omdat Joris 1 bokje maakte
. Kreeg hem daarna ook haast niet meer te pakken en heeft die zelf nog wat hindernissen gesprongen. Voelde me knap banketstaaf en iedereen heeft het gezien. Was wel de snelste van iedereen
(nog niks in de gaten!) jury: ben je niet wat vergeten? ik rond kijken: ohooh...had gewoon knoopjes open, geen jasje aan en geen plastron voor
Mananeh schreef:Ik heb weken lang in de L2 de fout gemaakt om mijn middendraf niet op de lange zijde te doen. Ik hoorde middendraf en ging automatisch de diagonaal op.
Flugel schreef:Mananeh schreef:Ik heb weken lang in de L2 de fout gemaakt om mijn middendraf niet op de lange zijde te doen. Ik hoorde middendraf en ging automatisch de diagonaal op.
Heb ik ook wel eens gehad.![]()
Maar mijn moeder las ook nog voor: 'H - K van hand veranderen in middendraf'.
Terwijl dat niet eens bestaat.![]()
(had zelf natuurlijk de proef beter moeten kennen)
klotshtiduj schreef:Blunder?? In baan 1 starten en eindigen in baan 16... Tsja, hij was een beetje vrolijk!