haike schreef:Ik ga 1 december naar info-avond. Ben beniwued of nog meer info krijg dan die ik hier al heb gekregen van jullie.
weet iemand of je je hier voor moet opgeven, en zo ja waar ergens? vonneke en ik willen er ook heen gaan nml

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haike schreef:Ik ga 1 december naar info-avond. Ben beniwued of nog meer info krijg dan die ik hier al heb gekregen van jullie.
Sammie schreef:[naam] schreef:tis misschien ook wel iets om B1 en B2 te maken en dan de B1 zonder galop haha
jee nog simpeler...
Renske20 schreef:haike schreef:Ik ga 1 december naar info-avond. Ben beniwued of nog meer info krijg dan die ik hier al heb gekregen van jullie.
weet iemand of je je hier voor moet opgeven, en zo ja waar ergens? vonneke en ik willen er ook heen gaan nml
Renske20 schreef:haike schreef:Ik ga 1 december naar info-avond. Ben beniwued of nog meer info krijg dan die ik hier al heb gekregen van jullie.
joke20 schreef:29. Er zijn nu maar 4 proeven per klasse, dan ben je in 2 maanden toch door de proeven heen?
Er zijn inderdaad minder proeven. Op deze manier krijg je ook 4 verschillende en goede proeven. men verandert nu niet elke
maand van proef, maar elke 3 maanden. Hierdoor zal over het algemeen dezelfde proef gereden worden op selecties en
kampioenschappen.
GeaB schreef:Ze hebben het veranderd op de site van de KNHS, want het stond foutief vermeld. Vraag 29 ziet er nu als volgt uit:
29. Er zijn nu maar 4 proeven per klasse, dan ben je in 2 maanden toch door de proeven heen?
Er zijn inderdaad minder proeven. Op deze manier krijg je ook 4 verschillende en goede proeven. Elke maand wordt er van proef veranderd net zoals dat nu het geval is.
Bettine schreef:'Nee, het L1 wordt ook doorzitten tenzij lichtrijden wordt gevraagd
KarinvdM schreef:Ze weten ook niet wat ze willen...
Bettine schreef:Nee, het L1 wordt ook doorzitten tenzij lichtrijden wordt gevraagd