Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Ik vond dat er bij de YR wel heel erg raar werd gejureerd tijdens de kur. Do reed veeeel beter dan Angela... Ik vond zelfs dat Mix slecht liep (met uitzondering van zijn draf gedeelte).
Wie deelt mijn mening (of wie niet)?
sanne_ schreef:Kaja
Onder anderen de citaten die ik gaf, suggeren dat wat ik stelde. Je bent het denk ik wel met me eens dat er over de rijkunst van Eward Gal erg negatief gesproken is. Hij zou ruw zijn met zijn sporen en zijn zit zou te wensen over laten. Van Lingh wordt gesuggereerd dat hij een spectaculair voorbeen heeft maar van achteren in verhouding te weinig toont.
mag ik dan mijn standpunt ook even verduidelijken? Dat was de enige reden dat ik de woorden pennyjongetje en shetlander noemde, maar ook dat behoefde geen uitlegen dacht ik. Dacht ik.
pief schreef:Ik hoop echt dat Edward dit allemaal niet leest wat zal hij de balen dr van hebben, velen die hem een Penny'tje noemen hoor ,sorry dit gaat mn pet te boven "onze" hollanders die ons toch een mooie dag bezorgd hebben, ik doe het ze niet na als 1 van jullie daar rijdt meld het dan ff ,komen we ook kijken, met of zonder voorbeen van Lingh zie die punten maar es te halen.
VValar schreef:Dus jij vindt Lingh een slecht achterbeen hebben?
Magique schreef:Zeg me dat deze gefotoshopped is
temkey schreef:pief schreef:Ik hoop echt dat Edward dit allemaal niet leest wat zal hij de balen dr van hebben, velen die hem een Penny'tje noemen hoor ,sorry dit gaat mn pet te boven "onze" hollanders die ons toch een mooie dag bezorgd hebben, ik doe het ze niet na als 1 van jullie daar rijdt meld het dan ff ,komen we ook kijken, met of zonder voorbeen van Lingh zie die punten maar es te halen.
@Pief je heb groot gelijk dat is nou echt Hollands, altijd maar negatief.
marieketencate schreef:Dat niet-stilstaan van Salinero wordt toch ook bestraft met een 3? Er zijn nog wel meer onderdelen in de proef hoor![]()
Ik vond Lingh zaterdag al mat en dan is het logisch dat er flink geprikt wordt, Edward probeerde er nog iets van te maken. Misschien had hij hem beter af kunnen melden, net zoals Imke gedaan heeft, Sunrise liep ook niet zoals normaal. Ik houd absoluut niet van dat geprik continu, maar ik ken het gevoel wel......en dat komt dus zelfs bij een GP paard weleens voor...
Mireille1970 schreef:Het word hier ook niet
vergruist
Suzanne F. schreef:VValar schreef:Dus jij vindt Lingh een slecht achterbeen hebben?
Suzanne F. schreef:VValar schreef:Dus jij vindt Lingh een slecht achterbeen hebben?
Bettine schreef:Barbara_m schreef:Ik vond dat er bij de YR wel heel erg raar werd gejureerd tijdens de kur. Do reed veeeel beter dan Angela... Ik vond zelfs dat Mix slecht liep (met uitzondering van zijn draf gedeelte).
Ik deel je mening niet
Angela reed keurig!
Het paard van Dominique toont meer, en is spectaculairder, maar ze had veel meer fouten.
saluut schreef:Lucky Times........ Die kan dat! Nog niet geheel bevestigd en nog lang niet waar Salinero is. Maar qua kwaliteit kan hij aan Salinero tippen. Wat een wéreldbeest!
pief schreef:Iedereen kan zeggen over Lingh wattie wil maar als ze zo'n paard mij aan komen bieden zeg ik echt geen nee hoor, mocht willen dattie van mij zo liep, bah al die mensen aan de kant met dat onzinnige commentaar en ja Laurens was errug goed had wel de meest originele proef maar zn piaffe en passage is dr nog niet helemaal, dat hebben nr 1 en 2 echt beter voor elkaar en de beste piaffe was toch echt van Anne van Uyterd echt geen cm van zn plaats en dat voor een Goodtimes ,chapeau.
Barbara_m schreef:Ik vond dat er bij de YR wel heel erg raar werd gejureerd tijdens de kur. Do reed veeeel beter dan Angela... Ik vond zelfs dat Mix slecht liep (met uitzondering van zijn draf gedeelte).
Citaat:je heb groot gelijk dat is nou echt Hollands, altijd maar negatief.