Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Essalko schreef:Uitslagen, foto's en filmpjes heb ik net in een topic geplaatst!
conny14 schreef:Essalko schreef:Uitslagen, foto's en filmpjes heb ik net in een topic geplaatst!
Welk topic?? Link graag
joke20 schreef:Super gereden allebei, jammer bij die overgang naar galop waar Sali een foutje maakte, zag dat je jury bij B ze een 3e plek gaf.
Citaat:Ach ja, de beste stuurman staan aan wal
Pipo schreef:hmm, ben het eigenlijk niet zo eens met de jury ( maar dat zal wel komen dat ik hier zit, en zij jureren![]()
![]()
)
Edward was SUPER! Echt een fantastisch beeld, supermooi in de aanleuning, in de piaffe bleef hij mooi in het ritme. Echt apart goed.
Bij Anky zaten er nog wat foutjes in, meerdere keren in het begin van de wissels, veel verzet met de start, piaffe het ritme kwijt.
Ach ja, de beste stuurman staan aan wal
Pipo schreef:hmm, ben het eigenlijk niet zo eens met de jury ( maar dat zal wel komen dat ik hier zit, en zij jureren![]()
![]()
)
Edward was SUPER! Echt een fantastisch beeld, supermooi in de aanleuning, in de piaffe bleef hij mooi in het ritme. Echt apart goed.
Bij Anky zaten er nog wat foutjes in, meerdere keren in het begin van de wissels, veel verzet met de start, piaffe het ritme kwijt.
Ach ja, de beste stuurman staan aan wal