Wereldbeker Las Vegas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Re: Wereldbeker Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:16

Jikke Jikke Jikke *o/* *o/*

Felicitaties naar de fam. Wolters!!!!!

JOEPIE! Geweldig zeg!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:46

heey ben er ook weer...ga dit topic ff trug lezen (1 bladzijde Tong uitsteken ) en dan kijken of Anky terrecht heeft gewonnen...zal wel niet edward is gewoon beter Tong uitsteken
Ze waren vanacht/vanmorge almaal wakker geworden hier bij mij Tong uitsteken Toen ik naar beneden liep niet..toen was ik nog zachtjes...toen ik trug naar boven liep was ik zo boos dat ik niet meer zacht was en iedereen wakker was haha

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:58

Essalko schreef:
Uitslagen, foto's en filmpjes heb ik net in een topic geplaatst!

Welk topic?? Link graag Tong uitsteken

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:58

conny14 schreef:
Essalko schreef:
Uitslagen, foto's en filmpjes heb ik net in een topic geplaatst!

Welk topic?? Link graag Tong uitsteken

Topic bij WD..........

Someteen komt het. Ja Eerst rugby..........

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:02

Bijna Hyper! Ben benieuwt!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:03

Bijna tijd, bijna tijd Haha!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 14:06

Zowaar Haha!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 14:08

Heerlijk deze commentator houd tenminste zijn kop Haha!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:32

Nagelbijten / Gniffelen Whaaaaaa! Vanavond springen! Nagelbijten / Gniffelen

Wie gaat het volgen? (en mij steunen?) Tong uitsteken

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:39

wooooohhh vet goed gereden Anky Haha! wereldTOPscore Haha!!!
mijn complimenten voor Edward, egt super!! Haha!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:43

Eindelijk iemand die er niet door heen praat Haha! wat een rust zeg. wat wel op opviel was dat het beeld wat donker was.
Super gereden allebei, jammer bij die overgang naar galop waar Sali een foutje maakte, zag dat je jury bij B ze een 3e plek gaf.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:45

Zal wel aan mij liggen, maar die Lingh heeft iets, iets wat Salinero niet heeft. Ik weet niet of ik deze kür van Anky als beste had beoordeeld, onrustige staart(verzet) 2 of 3 keer niet goed uitkomen met de muziek, fout in het omspringen....
Maar laten we Sven Rothenberger niet vergeten, ook een prachtige kür, ingetogen mooi, had best wat hoger kunnen eindigen want ik vond Robert Dover erg onrustig in de aanleuning rijden.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:46

ehm als ik heel eerlijk ben, vind ik het niet terecht, heb je die wissels van anky gezien?? 1 nagesprongen en 1 met verzet, daarnaast was de hele proef erg onrustig en de wissels om de 2 en om de pas, waren ook niet bepaald vloeiend, keej dit was mijn mening, ben benieuwd wat jullie ervan vonden? ik vond edward zn kur meer rust uit stralen en zonder verzet( onder verzet versta ik ook het enorme gezwaai van de staart tijdens een oefenening)

[edit] die fout van het aanspringen kun je toch eigenlijk ook niet meer maken in de grand prix of ben ik nou gek ?? en dan zeker niet als je 86 % hebt, maar ja, jullie zullen wel denken: nou laat t er nou maar eerst zelf eens doen, maar dit zijn gewoon de dingen die mij opvielen! trouwens om even duidelijk te zijn: ik zou willen dat ik zo zou kunnen rijden hoor, maar ik vind t niet helemaal kloppen!!

[edit] sven zn proef vond ik ook erg netjes, wat mij opviel was dat hij in vergelijking met bv athene dat hij eerrrgggg rustig zat !!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:48

Oeh Vingers aflikken
Heb zitten kwijlen Kwijl

Ik vond idd de proef van Anky minder als die van Edward

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:48

joke20 schreef:
Super gereden allebei, jammer bij die overgang naar galop waar Sali een foutje maakte, zag dat je jury bij B ze een 3e plek gaf.

Ik kan mezelf wel vinden in dit jurylid. Vond de proef van Anky zeker niet de beste die ik van haar gezien hebben en behalve de fouten een beetje gehaast overkomen.
Een 3e plaats was in mijn ogen zeker niet onterecht geweest, maar ik gun haar deze overwinning van harte.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:49

Owh dubbel topic... mijn mening wat betreft Edward is echt veranderd. Vond hem als 1 van de stilste zitten! Vond Dover maar onrustig met de hand, vooral in de uitgestrekte draf. De Nederlanders zaten sowieso wel het stilste. En vond de uitgestrekte stap van Lingh ook wel 1 van de betere... en die uitgestrekte draf... die hele proef was zo in de rust, maar wel met power. Jah, Lingh en Salinero hebben allebei iets. Iets wat de vossen met witte benen niet hebben voor mij. Vond trouwens Edward beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:50

hmm, ben het eigenlijk niet zo eens met de jury ( maar dat zal wel komen dat ik hier zit, en zij jureren Haha! Haha! Haha! )

Edward was SUPER! Echt een fantastisch beeld, supermooi in de aanleuning, in de piaffe bleef hij mooi in het ritme. Echt apart goed.

Bij Anky zaten er nog wat foutjes in, meerdere keren in het begin van de wissels, veel verzet met de start, piaffe het ritme kwijt.

Ach ja, de beste stuurman staan aan wal Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:51

Citaat:
Ach ja, de beste stuurman staan aan wal

Altijd natuurlijk Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:52

Pipo schreef:
hmm, ben het eigenlijk niet zo eens met de jury ( maar dat zal wel komen dat ik hier zit, en zij jureren Haha! Haha! Haha! )

Edward was SUPER! Echt een fantastisch beeld, supermooi in de aanleuning, in de piaffe bleef hij mooi in het ritme. Echt apart goed.

Bij Anky zaten er nog wat foutjes in, meerdere keren in het begin van de wissels, veel verzet met de start, piaffe het ritme kwijt.

Gezien de reactie van het publiek waren die mensen het helemaal met jou eens. Edward kreeg een staande ovatie, bij Anky gingen er maar een paar mensen (Nederlanders? Knipoog) staan.
Ik ben het trouwens ook helemaal met je eens.

SdaphneS

Oeh....edward hij was echt goed. Haha!
Ik vond hem beter dan anky, maar goed. Clown

TeamSpirit

Wanneer wint Edward nou is Ach gut

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:54

Edward zal heus wel weer eens winnen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:56

Tja, het is een jurysport en je moet bij deze sport echt minimaal enkele jaren bovenaan gaan presteren durven ze je te gaan punten. Anky heeft der naam Ik denk dat als de jury's echt gaan durven punten, dat ie Anky eraf gaat rijden.

Of denk..............hoop Haha! Gun het Anky ook van harte, maar ik vind Ed op het moment gewoon beter.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:57

Edward en Lingh waren gewoon Top. Ja
De hele proef was mooi en ontspannen gereden....... echt een mooie combi die 2.

Anky en Salinero, de hele proef zit vol spanning en die foutjes die gemaakt worden.

Die uitgestrekte draf van Lingh was trouwens super! Lingh draaft zo geweldig van de grond. Nee dat Anky 1....... daar kun je over discuseren. De muziek van anky vindt ik persoonlijk mooier dan die van Edward. Maar hij reed een betere proef.

Sven reed ook een goeie proef. Ht is en blijft ene leuk paard. Lachen Dover was niet goed. De hel proef onrustig met het hoofd. Dat paard heeft totaal geen ruimte in de gangen.........

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:57

Pipo schreef:

Hier ben ik het eigenlijk wel helemaal mee eens. Dat publiek ook tijdens de uitgestrekte draf van Ling, volgens mij heb ik 'm nog nooit zo voluit zien gaan in de ring Haha!. Ze hadden mij van grond kunnen rapen als ik daar gereden had, het is toch prachtig als het publiek tijdens je proef al zó meeleeft Pling

Vond die Dover trouwens niet fijn om naar te kijken . En dan dat handje los met de wissels om de pas op de middelllijn, wel knap, daar niet van, maar ik vind dat soort dingen gewoon walgelijk Knipoog

Debbie McDonald vond ik trouwens heel fijn rijden, zag er makkelijk en ongedwongen uit, fijn plaatje OK dan!