Scum"]
Toen ik de "paddenstoelen" voor het eerst zag vond ik het geen gezicht. Inmiddels rij ik zelf ook met Casco paddenstoel en vind ik die oude caps eigenlijk best ouderwets eruit zien.
[/quote]
Ja ik heb zelf ook zo'n oude casco toen hadden ze nog maar 1 model, mat, volgens mij is dat ding inmiddels overjaard, maar ik vind hem nog altijd mooier dan die geflockte dingen.
[quote="Scum schreef:Onder het Z vind ik een hoedje er meer uitzien van:"De jury moet weten dat ik met een ander paard Z rijd."
Ja die is OK
"

Als ik van de winter weer B ga starten met de driejarige waar ik op rij, dan ga ik lekker wéér met hoedje starten (tot ergenis van velen misschien
) Omdat IK het mooi vind. En ik moet er nog gebruik van maken zolang het nog kan. Het zal dan nog wel een paar jaartjes duren voordat ik Z mag starten.

Ik ga er alles aan doen om gezamenlijk die handtekeningen actie op touw te zetten, maar ik denk dat de KNHS (en sommige jurys, verenigingen misschien) het niet zullen waarderen als ik ook na 1 april met mijn oude vertrouwde hoedje blijf starten
.
, leer in godsnaam eens LEZEN!!! Dit wordt namelijk echt zwaar irritant.