De spaanse schimmel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:42

Weet je waar ik me in dit topic zo aan erger?

Er is totaal geen respect voor man en paard. Kijk nu eens naar de reactie hierboven. Prima, als je het geen mooi paard vindt en Soto slecht vindt rijden, maar "logge bouw"en "paard hoort voor de kar" getuigd gewoon van disrespect.

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:48

dat valt wel mee hoor, ik zeg er ook bij dat iedereen zijn eigen mening heeft, en in dit geval was dat het eerste wat bij mij op kwam.
Heb je trouwens niet de laatste regels van mijn bericht gelezen? Daar zeg ik ook dat het paard vast wel goed kan lopen maar dat ik zijn kur niet gezien heb. Anders zou hij niet die punten halen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:11

Vasthi schreef:
Weet je waar ik me in dit topic zo aan erger?

Er is totaal geen respect voor man en paard. Kijk nu eens naar de reactie hierboven. Prima, als je het geen mooi paard vindt en Soto slecht vindt rijden, maar "logge bouw"en "paard hoort voor de kar" getuigd gewoon van disrespect.

Ik heb best respect voor het paard. Hij kan goed lopen, ondanks dat hij sommige dingen gewoon niet mooi en niet zoals het hoort kan uitvoeren.

En van die man is het ook knap dat hij zijn paarden zo kan laten lopen, maar laat hij zich aub eens bij een zitles aanmelden Bloos!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:13

Sammm schreef:
.

En van die man is het ook knap dat hij zijn paarden zo kan laten lopen, maar laat hij zich aub eens bij een zitles aanmelden Bloos!

Nee joh, is goed voor onze ego´s Haha! Haha! Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:16

krijg nu waarschijnlijk heel bokt over me heen maar hebben jullie wel eens eraan gedacht dat het paard hem misschien niet echt laat zitten. Het ene paard kan je ook beter op zitten dan op het andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:25

petraaken schreef:
krijg nu waarschijnlijk heel bokt over me heen maar hebben jullie wel eens eraan gedacht dat het paard hem misschien niet echt laat zitten. Het ene paard kan je ook beter op zitten dan op het andere.

Dat is absoluut waar, maar ik geloof niet dat het in dit geval aan het paard ligt dat die man er zó op zit. Dat bestaat gewoon niet.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:30

Als een paard je niet lekker laat zitten ziet het er misschien een beetje hobbelig uit, maar dan hoef je nog niet je schouders omhoog te gaan trekken om je hoofd er in te gaan verstoppen Haha!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:33

Wat "heerlijk"om het commentaar van al deze doorgewinterde Olympische dressuurruiters te kunnen lezen. Ben blij dat jullie er allemaal verstand van hebben en het natuurlijk vele malen beter zouden doen Verward Ondertussen rijdt hij mooi mee en hebben jullie het nakijken voor de tv Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:36

Wat een commentaar zeg.
De zit van de man is verre van perfect, maar ik heb zitten genieten.
En mijn vriend vond het zelfs leuk om te kijken, was tenminste een beetje leven in de brouwerij.
Ik vind het heerlijk om naar dresuur te kijken. Helemaal als ik dit zie.
Soto mag van mij blijven hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:37

pegassa schreef:
Wat "heerlijk"om het commentaar van al deze doorgewinterde Olympische dressuurruiters te kunnen lezen. Ben blij dat jullie er allemaal verstand van hebben en het natuurlijk vele malen beter zouden doen Verward Ondertussen rijdt hij mooi mee en hebben jullie het nakijken voor de tv Haha!

Heb al vaak genoeg gezegd; 'Niet dat ik zelf beter rijd hoor'

Maar daar wordt natuurlijk overheengelezen.

Ik vind gewoon dat je van de houding van een persoon die meerijdt in de GP wel wat meer mag verwachten. Lachen

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:39

Ik kan me niet herinneren dat ik me persoonlijk tot iemand heb gericht.
Maar: wie de schoen past trekt hem aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:52

Ik reageer gewoon in het algemeen, omdat iedereen die commentaar heeft direct wordt aangesproken met: Doe het zelf dan beter.

Knipoog

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:57

pegassa schreef:

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:21

Wow, wat een aandacht hebben ruiter en paard. Geen paard op de OS heeft zo veel belangstelling gekregen, al 24 pagina's vol *LOL*

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:23

pegassa schreef:

Waarom moet je ook op dat niveau rijden om er commentaar op te mogen hebben dan?

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:00

pegassa schreef:

Commentaar mag altijd, maar hoe wordt het hier neergezet.

Meestal lees ik tussen de regels door van: Pfff ik snap niet hoe hij op de OS terecht is gekomen, ik kan het veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Laat maar eens zien of jullie het beter kunnen. 2008 is al heeeeel snel. Minder achter je PC zitten en trainen maar. Haha! Doe het wel fair tegenover je paard Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:01

PhiaBink schreef:

Meestal lees ik tussen de regels door van: Pfff ik snap niet hoe hij op de OS terecht is gekomen, ik kan het veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Laat maar eens zien of jullie het beter kunnen. 2008 is al heeeeel snel. Minder achter je PC zitten en trainen maar. Haha! Doe het wel fair tegenover je paard Haha!

Goh grappig, ik zie alleen stukjes blauw tussen de regels door Haha! .

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:03

angelke schreef:
Looolaaaaaa Haha!! Maar veel tijd zal ze niet hebben denk ik, ze heeft morgen herexamen.

Zit er inmiddels op en ik ben geslaagd! Haha! (tenminste, ik heb het officele bericht nog niet gehad maar hij zei dat ik 1 september niet meer hoefde terug te komen Haha! Haha! Ik ben een vrij vrouw!! *LOL* )

Ik PB jullie de link even, z'n appuyementen kun je al downen, eerste wissels zijn aan het uploaden (en dan volgt er nog een serie wissels, iets van pirouette en ... ja nou je zult wel zien)

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:10

Gefeliciteerd OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:46

PhiaBink schreef:

Ik wil wel meer trainen, maar wie stelt zijn paard ter beschikking? ~~}> Wat denk je waarom ik zo vaak achter de comp zit, je moet toch wát als je geen paard hebt. Haha!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:17

Ik heb een deeltje al gezien, o.a. van de wissels, en ik vond het er wel erg enthousiast uitzien Knipoog. Niet echt stijf rechtop, lekker euh, meeswingend Schijnheilig. Maar verder vond ik zijn zit toch niet zo slecht hoor? Oke, het is geen plank met zijn neus in de lucht, maar verder valt het toch goed mee vind ik.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:37

angelke schreef:
Ik heb een deeltje al gezien

Ik wil ook!!! Looooooooooolaaaaaaaaaaaaa
Haha!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:41

Citaat:

Dat heb ik ook wel gedacht...misschien is ie ook wel rugpatient

D'r moet gewoon iets zijn want anders zit je op zo'n nivo gewoon veel beter.

Zijn er geen foto's van hem(of filmpjes) op andere paarden?

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:24

Citaat:
Laat maar eens zien of jullie het beter kunnen. 2008 is al heeeeel snel. Minder achter je PC zitten en trainen maar. Doe het wel fair tegenover je paard

Dit gevoel krijg ik er ook een beetje bij...

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:35

pegassa schreef:
Ik kan me niet herinneren dat ik me persoonlijk tot iemand heb gericht.
Maar: wie de schoen past trekt hem aan!

Je richt je op niemand persoonlijk, maar als er dan iemand normaal terug reageert is het niet tegen haar gericht, maar in het algemeen. Dan is het toch logisch dat er iemand reageert. Beetje krom om dan te zeggen "wie de schoen past trekt hem aan" Verward