Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Vasthi schreef:Weet je waar ik me in dit topic zo aan erger?
Er is totaal geen respect voor man en paard. Kijk nu eens naar de reactie hierboven. Prima, als je het geen mooi paard vindt en Soto slecht vindt rijden, maar "logge bouw"en "paard hoort voor de kar" getuigd gewoon van disrespect.
petraaken schreef:krijg nu waarschijnlijk heel bokt over me heen maar hebben jullie wel eens eraan gedacht dat het paard hem misschien niet echt laat zitten. Het ene paard kan je ook beter op zitten dan op het andere.
pegassa schreef:Wat "heerlijk"om het commentaar van al deze doorgewinterde Olympische dressuurruiters te kunnen lezen. Ben blij dat jullie er allemaal verstand van hebben en het natuurlijk vele malen beter zouden doenOndertussen rijdt hij mooi mee en hebben jullie het nakijken voor de tv
pegassa schreef:Wat "heerlijk"om het commentaar van al deze doorgewinterde Olympische dressuurruiters te kunnen lezen. Ben blij dat jullie er allemaal verstand van hebben en het natuurlijk vele malen beter zouden doenOndertussen rijdt hij mooi mee en hebben jullie het nakijken voor de tv
PhiaBink schreef:Commentaar mag altijd, maar hoe wordt het hier neergezet.
Meestal lees ik tussen de regels door van: Pfff ik snap niet hoe hij op de OS terecht is gekomen, ik kan het veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Laat maar eens zien of jullie het beter kunnen. 2008 is al heeeeel snel. Minder achter je PC zitten en trainen maar.Doe het wel fair tegenover je paard
angelke schreef:Looolaaaaaa! Maar veel tijd zal ze niet hebben denk ik, ze heeft morgen herexamen.
PhiaBink schreef:Commentaar mag altijd, maar hoe wordt het hier neergezet.
Meestal lees ik tussen de regels door van: Pfff ik snap niet hoe hij op de OS terecht is gekomen, ik kan het veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Laat maar eens zien of jullie het beter kunnen. 2008 is al heeeeel snel. Minder achter je PC zitten en trainen maar.Doe het wel fair tegenover je paard
Citaat:krijg nu waarschijnlijk heel bokt over me heen maar hebben jullie wel eens eraan gedacht dat het paard hem misschien niet echt laat zitten. Het ene paard kan je ook beter op zitten dan op het andere.
Citaat:Meestal lees ik tussen de regels door van: Pfff ik snap niet hoe hij op de OS terecht is gekomen, ik kan het veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.
Laat maar eens zien of jullie het beter kunnen. 2008 is al heeeeel snel. Minder achter je PC zitten en trainen maar. Doe het wel fair tegenover je paard
pegassa schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik me persoonlijk tot iemand heb gericht.
Maar: wie de schoen past trekt hem aan!