Whahaha, mijn dochtertje van 1 vond het wel mooi, die staat te klappen voor de tv. Spaanse pas zit er ook op....
Pipo schreef:wat doet die man raar met zijn hoofd Ik weet het nog van de vorige keer Volgens mij riep ie toen "Olé!" tijdens zijn kür
Ja superpiafferen en passageren........Wat is dat duitse publiek toch leuk he! Zoveel enthousiaster dan dat hollandse volk!
Tyrza schreef:Ja, dat weet ik... maar in dit gat hebben we geen WDR...Ooooohw....... wat gek...... ik woon ook in een gat (waar maar erruuug weinig mensen van hebben gehoord volgens mij ) en daar hebben we et wel!Wel balen, want Edward Gal gaat nu beginnen!
Pipo schreef:Ja superpiafferen en passageren........Wat is dat duitse publiek toch leuk he! Zoveel enthousiaster dan dat hollandse volk!Ik ben helderziend. Das Publikum war begeistert!
Laantje schreef:Gooide hij zijn hoedje nou het publiek in?Dat dacht ik ook, maar volgens mij niet.. !
Nou zo zonder beeld, kan ik mooi de punten volgen, tussen de 68,5 en 75,5!?!?!? lekker op een lijn die jury
GertJan schreef:76.850% voor onze stierenvechter.Haha.. de duitse reporter zei dat ie een 'poekel' op z'n rug had!!
Pipo schreef:bij mij is de kur net een seconde afgelopen, hoe kunnen jullie die punten al hebben Ze had het vlg mij nog over de punten van Invasor, die lagen nogal uit elkaar
Jnien schreef:Dat dacht ik ook, maar volgens mij niet.. !Ja toch wel, want even later zag je dat vrouwtje in beeld die het hoedje had gevangen!