Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deempjexxx schreef:Robbie, leuk zeg. Ik heb ook al gestart met een haflinger. Word vaak wel anders naar gekeken ja.
Moet eigenlijk niet kunnen. Maar daar kun je ook wel over blijven doorlullen![]()
Melzazu, haha thanks dat is ook de look waar we voor gaan in de dressuurring.
Doe een dressuurzadel op, kep italia, lak neusriempje en bling frontriem. Dan word hij maar zo getransformeerd tot dressuurpaard![]()
Zodra hij zijn springharnachement weer op krijgt straalt hij dat weer gelijk uit.
Getup, Dat kan je wel zeggen ja, super mooi!
MyWishMax schreef:Dat duidelijk in beeld brengen moest altijd al he? Maar toch zijn er heel wat proeven toch beoordeeld als er iets niet klopte. Helaas heb je die mensen er tussen zitten die wel gebruik maken van zulke dingen.
De meeste gelukkig niet, dus alleen maar goed dat je er niet eens over nagedacht had wat er allemaal.kon
Citaat:@LaDonna dat is ook balen, was je het wel eens met de uitleg?
LaDonna75 schreef:Citaat:@LaDonna dat is ook balen, was je het wel eens met de uitleg?
Nee, niet met alles dat er stond. En dat maakt dat het wel wat frustreert maar ik kan het allemaal wel ook relativerenals een middendraf mooi van achteruit gaat, mooi bergop en dan “versnellen” staat bij een 6, wat moet ik dan wel doen (met mijn niet-KWPN’er)?!
MyWishMax schreef:Heb je de proeven op film staan ladonna? Soms wijkt het gevoel wat af van het beeld van die dag, heel vervelend dan.
Kirrietje, Maar hoe kom je erbij dat dat niet gebeurd nu? Dat gebeurt juist wel. Anders zouden een hoop mensen nooit een voldoende kunnen scoren op bijvoorbeeld een verruiming of gewoon al de gangen.