Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DiscoDipp schreef:Ik weet nu dus niet wat ik moet he![]()
Moet ik gaan wassen en vlechten? Met t risico dat t niet doorgaat. Of zal ik wachten tot 22:00 met t risico dat t wel door gaat
FleurSandro schreef:DiscoDipp schreef:Ik weet nu dus niet wat ik moet he![]()
Moet ik gaan wassen en vlechten? Met t risico dat t niet doorgaat. Of zal ik wachten tot 22:00 met t risico dat t wel door gaat
Ik zou wel gewoon wassen en spullen etc klaarmaken. Vlechten zou ik niet doen. In het ergste geval start je zonder knotten. (Heb ik in deze situatie ook een keer gedaan)
DiscoDipp schreef:Het gaat door!![]()
Ponie staat gewassen en gevlochten in de stal! Trailer staat al voor de deur, en als het glad is wordt ik morgen afgeleverd per tractor![]()
![]()
Echt zoveel mensen die mij helpen en dit waar willen maken voor me, ongelofelijk![]()
Zul je zien dat ik er morgen in de proef een grote zooi van maakKan ik gelijk iedereen terleurstellen
![]()
Ik ga de rest van de spullen pakken, dan is echt alles klaar
MyWishMax schreef:Succes vandaag allemaal!
Hier ook koukleum, ik rijd al vanaf dat het onder 10 graden wordt met thermoleggibg onder rijbroek. Stom genoeg is die zwart en kan dat niet onder de meeste witte rijbroeken. Heb ook hele fijne winterrijbroek, maar ook die is niet in het wit te krijgen. Heel stom en koudHeb nog een heel ouderwets wolle jasje dus al warmer, ik heb vooral last van benen.
PSvanLot schreef:Wat is dat, nwo nop?
Ik heb over twee weken de Brabantste staan, nog geen idee wat ik mag jureren. Lekker laat zoals altijd.
DiscoDipp schreef:Ik heb helaas echt niet fijn kunnen rijden, Nina is echt een bom en gezien het nu net nog even moest vriezen kon ik niet even longeren.
Eruit rijden lukt niet.. Dus ik heb alle stukjes maar bij elkaar proberen te rapen, en toen ik de middenlijn op reed wist ik al dat het verzeikt was. Met spanning trekt ze zo hard aan, dus genoegen moeten nemen met een 7e plek.
Lichtelijk teleurgesteld