Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ola42 schreef:Ik wil graag ook online gaan rijden dus ik dacht mij alvast in te schrijven bij paardrijden.nl. Nu moet je van alles invullen en stuit op FEI ID wat schijnbaar 8 cijfers moet hebben. Ik heb alles afgezocht maar kan dit nummer niet vinden, wie oh wie kan mij vertellen waar ik dat nummer kan vinden?
Cookie2222 schreef:Ik ben benieuwd of het goed gaat met de meetmomenten... zie echt wel gebeuren dat er weer ergere maatregelen komen. Ik ga maar duimen voor het volgende outdoorseizoen
Gistermiddag ook eens een proef opgenomen, dit is dan gelijk ons debuut in de B! Paard deed het erg keurig, nog enkele slordigheden zoals scheve aclijn en halthouden. Middendraf snapt ze nog niet helemaal. Maar ze loopt wel heerlijk over de rug met een mooi silhouet. Ik ben benieuwd!
Cookie2222 schreef:Punten vanmiddag binnen gekregen. 206 punten![]()
Met zelfs een 9 erop, middendraf beide een 6,5. En alleen een 5 voor de laatste A-C door scheef en te kort halthouden. Ze had er wel op gezet dat ze galop wat teveel op de voorhand loopt, daardoor 6jes voor de galop voltes. Galop vond ik juist een van de betere delen maar goed haha
PSvanLot schreef:xSannee schreef:Haha oh serieus Anneruth? Dat hoor je niet vaak!
Hij noemt wel echt "niet meer binnensporten" dus ben benieuwd...
Gave punten Cookie!! Gefeliciteerd!
Paardrijden wordt toch niet als sport gezien...
linda2008 schreef:Cookie, gefeliciteerd met je hoge punten!!
Wij hebben gelukkig een prachtige buitenbak
Ik neem aan dat er nu ook niet meer mag worden voorgelezen met online proefjes? (Aangezien je dan al met 3 man bent inclusief ruiter zelf en filmer)