Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:03

carika schreef:
Mij lukt het ook niet. Ik kan de proef zelf (b/paarden) niet aanvinken, ook geen andere trouwens.

Klopt, ik ook niet... en de B zit al bijna vol...wou zo graag meedoen :(

Nessie

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:04

Ook niet via de internetbrowser op je mobiel? Ik heb geen Mijn KNHS app en doe het via de browser.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:06

Even over het promoveren.

Afbeelding

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:13

Waarom is dat promoveren zo'n ding? Als je netjes rond kunt sturen en je hebt voldoende punten, dan kun je toch verder gaan? Er wordt precies bijgehouden welke je online gehaald hebt en welke op wedstrijdterrein.

Genoeg die ook meerdaagse wedstrijden starten en zes proeven in een weekend er doorheen jagen en in een weekend een klasse door zijn.

Voor de KNHS ook handig, die hebben zo een fijne inkomstenbron.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:18

Voor mij? Omdat er eerst gezegd wordt dat het niet de bedoeling was, je zou maar gedeelte zo mogen halen. :') maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn.

Met de meerdaagse wedstrijden geldt dan hetzelfde als nu, als je alles goed voor elkaar hebt dan kan je hard gaan ja.

Qua inkomsten, ze hielden alsnog wel het lidmaatschap en startkaarten. Nu dan 5 euro erbij per proef, als ze die 2,50 blijven doneren. Dus idd fijn voor hen, ik denk alleen dat het straks toch anders wordt als er weer normale wedstrijden mogen.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:25

Nee hoor, meer algemeen bij een aantal in dit topic en die laatste reactie op je knipsel.

Ik denk dat dit toch meer de toekomst gaat worden.

De afdrachten van de wedstrijden missen ze nu wel, dat was natuurlijk zo voor de zomer wel booming. Op deze manier kunnen ze hun inkomsten borgen, nu nog kijken of die weer goed besteed gaan worden. Hopelijk komt er voor Z1+ leden een compensatie of iets dergelijks, of een uitbreiding op het online proef rijden.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:29

Het is hier al wel voorbij gekomen, maar mij nog niet helemaal duidelijk. Ik heb mij ingeschreven voor de 28ste. Mag je de proef ook al eerder filmen en dan de 28ste pas uploaden/insturen?

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:30

Je proef is een week geldig. Dus van 22 tot 28 april kun je hem gaan rijden.

Bij het opnemen van het filmpje zeg je de datum.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:33

Ah top! Dat dacht ik al, maar wist het niet zeker. Dank je wel!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:36

cijsalover schreef:
Gaan jullie gekleed in wedstrijdoutfit?

Ik ben een koukleum dus moet nog even kijken hoe ik het ga doen, alleen een T-shirt vind ik voor nu nog wel erg koud.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:37

Sakura789 schreef:
Nee hoor, meer algemeen bij een aantal in dit topic en die laatste reactie op je knipsel.

Ik denk dat dit toch meer de toekomst gaat worden.

De afdrachten van de wedstrijden missen ze nu wel, dat was natuurlijk zo voor de zomer wel booming. Op deze manier kunnen ze hun inkomsten borgen, nu nog kijken of die weer goed besteed gaan worden. Hopelijk komt er voor Z1+ leden een compensatie of iets dergelijks, of een uitbreiding op het online proef rijden.

Ik ben het met je eens dat er compensatie moet komen :j Maar er zullen meer mensen zijn die niet mee kunnen doen, vanwege de maatregelen op stal, niet het geschikte materiaal hebben om een bak af te zetten, noem maar op. Ik vraag me alleen af of die compensatie er komt. Dit is een pilot en op de vraag of er compensatie komt wordt op FB genoemd dat er geevalueerd gaat worden en dan eventueel ook de Z erbij. Niks over compensatie voor mensen die niet mee kunnen doen, alleen dat het misschien uitgebreid wordt.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:38

Ik ben even in twijfel over het volgende;

Ik heb me ingeschreven voor de events op 21-4 en 23-4. Ik wilde de video's hiervoor a.s. zaterdag filmen. Zal ik dan één video filmen en die op beide dagen indienen, of twee aparte video's maken?

Ik weet even niet wat wijsheid is haha. Ik rij namelijk ook zonder problemen twee proeven achter elkaar.

Rosanna1990

Voor alle data zijn al wachtlijsten ja. Hoe werkt het dan? Mag je dan je filmpje insturen als niet iedereen dat heeft gedaan?

Avanti

Caritas schreef:
Avanti schreef:
Moet je nou sowiezo lid worden van een vereniging als je mee wil doen?

Ja, maar als het je alleen gaat om een startkaart, dan zou ik lid worden van een papieren vereniging, bijvoorbeeld Ronde Venen, da's maar een paar tientjes per jaar excl je knhs lidmaatschap a 25 euro per jaar.

Goede tip, dank je!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:39

Ik zou voor de zekerheid 2 proeven filmen. Voor het geval dat het niet toegestaan is om dezelfde proef in te dienen, want dan ben je misschien wel gewoon inschrijfgeld kwijt en geen beoordeling.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:44

DreamGuide schreef:
Ik ben even in twijfel over het volgende;

Ik heb me ingeschreven voor de events op 21-4 en 23-4. Ik wilde de video's hiervoor a.s. zaterdag filmen. Zal ik dan één video filmen en die op beide dagen indienen, of twee aparte video's maken?

Ik weet even niet wat wijsheid is haha. Ik rij namelijk ook zonder problemen twee proeven achter elkaar.

Volgens mij mocht je niet 2x dezelfde proef insturen. Ik zou dan gewoon 2x een filmpje opnemen zodat je 2 verschillende hebt

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:44

Ik zou een filmpje nooit twee keer op gaan sturen. Dan kun je beter je proefje een aantal keren rijden. Daar zullen ze vast nog wel regelingen voor gaan maken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:45

Daar heb je toch niks aan, om 2x hetzelfde filmpje op te sturen. Met 2 verschillende filmpjes heb je ook meer kans op divers commentaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:46

Volgensmij bedoelt ze dat ook niet maar is haar vraag zou ik 2x los filmen of 1 lange waarbij ik de proef 2x achter elkaar rijdt.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:48

Jullie hebben gelijk, dan doe ik gewoon 2 aparte. Voor de zekerheid. :)

Heb er echt zin in!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:49

Mag je wel 2x achter elkaar filmen en die (in dezelfde week) doorsturen? Of moeten ze ook op andere dagen gefilmd zijn?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:49

Dit is het enige moment in mijn telefoon-bestaan dat ik heb getwijfeld over een iPhone... alleen heb ik net een nieuwe S20 :')

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:53

Ben heel benieuwd naar de beoordeling, zijn hele andere juryleden dan die je normaal bij C hebt zitten.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:56

NoekAa_ schreef:
Ben heel benieuwd naar de beoordeling, zijn hele andere juryleden dan die je normaal bij C hebt zitten.

Ik heb op de wedstrijden ik die organiseer ook weleens ZZ juryleden bij de B zitten hoor. :o

Maakte in de beoordeling geen verschil.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 11:58

Wellicht wordt de eerste lichting proeven steeds met 2 juryleden beoordeelt? Ze kunnen dan overeenstemmen over de cijfers en ook de opbouw van het commentaar. Zoiets kan ik me tenminste wel voorstellen.