carika schreef:Mij lukt het ook niet. Ik kan de proef zelf (b/paarden) niet aanvinken, ook geen andere trouwens.
Klopt, ik ook niet... en de B zit al bijna vol...wou zo graag meedoen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sakura789 schreef:Nee hoor, meer algemeen bij een aantal in dit topic en die laatste reactie op je knipsel.
Ik denk dat dit toch meer de toekomst gaat worden.
De afdrachten van de wedstrijden missen ze nu wel, dat was natuurlijk zo voor de zomer wel booming. Op deze manier kunnen ze hun inkomsten borgen, nu nog kijken of die weer goed besteed gaan worden. Hopelijk komt er voor Z1+ leden een compensatie of iets dergelijks, of een uitbreiding op het online proef rijden.
Caritas schreef:Avanti schreef:Moet je nou sowiezo lid worden van een vereniging als je mee wil doen?
Ja, maar als het je alleen gaat om een startkaart, dan zou ik lid worden van een papieren vereniging, bijvoorbeeld Ronde Venen, da's maar een paar tientjes per jaar excl je knhs lidmaatschap a 25 euro per jaar.
DreamGuide schreef:Ik ben even in twijfel over het volgende;
Ik heb me ingeschreven voor de events op 21-4 en 23-4. Ik wilde de video's hiervoor a.s. zaterdag filmen. Zal ik dan één video filmen en die op beide dagen indienen, of twee aparte video's maken?
Ik weet even niet wat wijsheid is haha. Ik rij namelijk ook zonder problemen twee proeven achter elkaar.