Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Deze zomer niet echt veel wedstrijden gehad maar de komende herfst en winter is aardig druk. Mijn L2 debuut staat gepland op 15/10.
Ik vind mijn punten niet hoog en constant genoeg om deel te nemen aan de selecties. veertje99 schreef:Ik ben nu B+1 en wil heel graag dit jaar wel in de L1 zijn en startgericht L2 zijn. Weet niet of we veel wedstrijden gaan rijden, maar dit lijkt me wel echt een mooi doel!
veertje99 schreef:veertje99 schreef:Ik ben nu B+1 en wil heel graag dit jaar wel in de L1 zijn en startgericht L2 zijn. Weet niet of we veel wedstrijden gaan rijden, maar dit lijkt me wel echt een mooi doel!
Dit was mijn doel. We zijn al L1+3 en mag nog 2 maandjes extra bij de pony's rijden. Misschien dat L2 startgericht niet gaat lukken, maar ben al enorm blij dat het L1 al gelukt is
LuffB schreef:wat goed dat iedereen zijn doelen haalt of er dicht bij in de buurt zit!
HiFive: ik weet niet hoe in jullie regio de selecties gaan, maar in utrecht doen ze nu dat alle wedstrijden die je in de regio rijdt tussen 15 okt en 15 dec automatisch de score van de eerste proef wordt meegenomen als selectie proef/ score. je moet in bepaalde klasses minstens 3 eerste proeven op verschillende locaties rijdrn en voor andere klasses maar 2 eerste proeven.
nu had ik nog wel even te gaan voordat ik een klasse hoger kon rijden, dus heb ik geen laat van promoveren in de tussentijd..
LuffB schreef:veertje99 schreef:
Dit was mijn doel. We zijn al L1+3 en mag nog 2 maandjes extra bij de pony's rijden. Misschien dat L2 startgericht niet gaat lukken, maar ben al enorm blij dat het L1 al gelukt is
he veertje, ik weet niet of je dit jaar 18 bent geworden of dst in 2018 wordt, maar mocht dat laatste het geval zijn heb ik goed nieuws. je mag namelijk het hele kalenderjaar waarin je 18 wordt nog doorrijden bij de pony's
HiFive5 schreef:LuffB schreef:wat goed dat iedereen zijn doelen haalt of er dicht bij in de buurt zit!
HiFive: ik weet niet hoe in jullie regio de selecties gaan, maar in utrecht doen ze nu dat alle wedstrijden die je in de regio rijdt tussen 15 okt en 15 dec automatisch de score van de eerste proef wordt meegenomen als selectie proef/ score. je moet in bepaalde klasses minstens 3 eerste proeven op verschillende locaties rijdrn en voor andere klasses maar 2 eerste proeven.
nu had ik nog wel even te gaan voordat ik een klasse hoger kon rijden, dus heb ik geen laat van promoveren in de tussentijd..
Het is het eerste jaar dat ik wedstrijden rijd in de KNHS dus het is nog allemaal nieuw voor mij![]()
Wat ik wel begrepen heb is dat je scores van de eerste proef gelden maar als ik het goed begrepen heb is het zo: promoveer je voor de selecties (in mijn geval is dit zo) dan moet je in die klasse het kampioenschap rijden. Dat is dus L2 voor mij. Maar dat lijkt me te hoog gegrepen voor mij. En om een hele winter in de L1 te blijven enkel voor de kampioenschappen, lijkt mij niets
germie schreef:Wordtde m2 ook soepeler gejureerd nu? Ik heb nog met verzameling gereden en ik voel me nu eigenlijk gewoon z wegens eenvoudiger proeven.

HiFive5 schreef:Inderdaad, voor hetzelfde geld ligt de L1 je beter dan de B. Wat in mijn geval zo was.
Je kan ook gerust de kampioenschappen in de B rijden als je wilt? Je kan namelijk in je klasse blijven tot 30 wp en de kampioenschappen worden in januari verreden.
NadjaNadja schreef:Ik heb hier nog nooit iets geplaatst maar ik vind het erg motiverend om jullie verhalen te lezen dus ik praat ook graag mee!
Vorig jaar heb ik met mijn moeder (mijn vaste trouwe groom) M2+5 als doel gesteld. Ik was toen bijna de L2 uit. In februari heb ik mijn M1 debuut gemaakt en inmiddels zit ik al weer op 9 winstpunten in de M1. Nu eventjes een stop gehad omdat ik het vrij druk heb met school en andere dingetjes, maar we hebben 22 en 24 juni weer wedstrijd. Stiekem hoop ik dan m'n laatste punten te rijden en M2 startgerechtigd te zijn. Dan keihard trainen en misschien nog in het buitenseizoen wel ons debuut in de M2 maken!
We zullen zien hoe alles loopt
We zijn hard aan het trainen en ik denk dat ik over 2/3 weken mijn debuut maak in het M2. Misschien ga ik mijn doel niet halen, maar misschien ook wel. De tijd zal het leren! ukkiepuk schreef:Wat een wedstrijdseizoen! We hebben het clubkampioenschap op onze naam gezet! We rijden sinds april wedstrijden voor deze vereniging en hadden overall de hoogste punten van het seizoen!
En wat leuk, je hebt wedstrijd gereden bij mijn paardjes in de buurt (wij staan bij Verboon in Schipluiden)
De eerste proef telde mee voor de Herfstmeeting hier in Zuid-Holland en ze zijn met de b/l equipe van de vereniging gelijk eerste geworden van de Kring. Super leuke opsteker dus. Op 22 oktober mag ze finale rijden in Delft. Super leuke ervaring!
! Leuk zeg!
nondeju wat doet dat zeer! Dat werd dus een dagje ziekenhuis, dacht ook dat het gebroken was maar dat niet gelukkig. Heb nog wel mijn tegenstanders zien rijden en het was super rustig. Baal er zo erg van. Heb nog meer gepland staan deze maand maar weet niet of dat door kan gaan
zo wordt het wel krap om mijn bijgestelde doel te behalen (L2) dit jaar, maar ach.. mag niet klagen verder! We gaan zo snel!
_Sofie schreef:Zonder kleerscheuren het jaar door komen en veel plezier hebben is het voornaamste doel
Wat wedstrijden betreft wil ik eind 2017 M2 startgerechtigd zijn, met springen hoop ik toch wel een keer L gestart te hebben en ik wil graag 2 of 3 SGW's rijden.

Kar_lien schreef:Ik ben in oktober vorig jaar voor het eerst met mijn eerste eigen paard in de B gestart en nu na drie wedstrijden staat de teller op 9 winstpunten. We hebben de smaak te pakken, maar starten maar 1 keer in de maand dus als wij eind 2017 een begin hebben kunnen maken in de L2 dan ben ik meer dan tevreden